Misja 11 - Bomba w kinie!

Solucje do Emergency 3

Misja 11 - Bomba w kinie!

Postautor: _maroko.nine.one » 01 maja 2005, 19:27

Wyślij 2 transportery policji z policjantami do pełna. Zablokuj policjantami otoczenie kina, tak aby nie można było się dostać w jego pobliże. Wyślij teraz helikopter policyjny i użyj go na kinie. Pojawi się nowa ikona "mówiącego" helikoptera. Po chwili ludzie zaczną wychodzić z budynku. Wyślij teraz 6 wozów gaśniczych, 1 wóz z psem. Ustaw 1 wóz za kinem, koło drzew, ale nie za blisko. 3 postaw przy budynku miedzy kinem, a drogą równoległą z nabrzeżem. 1 postaw przed wejściem do kina, a 2 koło rąda. Gdy bomba wybuchnie, Staraj się szybko ugasić pożary. Gdy to zrobisz, szukaj psami rannych. będzie ich paru pod płytami wokół kina. Jak wszystkich znajdziesz i wywieziesz przyślij wóz opancerzony ze strzelcami. Postrzel 2 bandytów stojących za kinem i odwieź ich do szpitala.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

WERSJA NR. 2 ;)

Postautor: Vasil7 » 07 sie 2005, 16:43

Wysyłamy 2 busy policyjne w każdym na full policjantów, 1 wóz opancerzony z 2 policjantami w kamizelkach, helikopter policyjny, 3x wóz z armatką, 2x wóz strażacki z węzami i w każdym po 3 strażaków, dźwig i ok. 6 karetek(zależy czy zdążysz ewakuować wszystkich). Między budynkami zaraz obok miejsca gdzie samochody wjeżdżają na plansze stoją dwaj bandyci, podjeżdżamy wozem opancerzonym, obezwładniamy ich granatem i aresztujemy. Busy wysyłamy przed wejście do kina(ale nie za blisko) a helikopter nad kino i każemy wszystkim aby opuścili kino. Policjantami odprowadzamy wszystkich gapiów miedzy budynki naprzeciwko wyjścia z kina(opornych którzy wracają wsadzamy do busów)niektórzy sami nie chcą opuścić kina wiec musimy ich wyprowadzić. Między czasie rozmieszczamy strażaków z wężami, 2 za kinem, 1 na rondzie ,1 przy drodze dojazdowej do ronda i 2 jeszcze na deptaku. Jeden wóz z armatka wysyłamy na deptak do budynku po lewej stronie kina, drugi wóz za drugi budynek po lewej stronie kina, a trzeci na rondo. Po wybuchu bomby gdy pojawi się ogień należy strażaków odpowiednio skierować na ogień, żeby pożar za bardzo się nie rozprzestrzenił. Jeżeli odpowiednio zabezpieczyliśmy kino prze wybuchem to nie powinno być wielu rannych. Kilka osób jest przywalonych gruzem(do uwolnienia ich używamy dźwigu) jeden jest przed wejściem do kina, drugi obok słupa ogłoszeniowego po prawej stronie kina a trzecie za kinem obok drzew. Gdy ugasimy wszystkie pożary, wywieziemy wszystkich rannych i zabierzemy przestępsów --- KONIEC MISJI --- :wink: :wink:
:D:D:D ..:: POLAK POTRAFI ::.. :D:D:D
Awatar użytkownika
Vasil7
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 sie 2005, 11:22
Lokalizacja: WLKP.

Postautor: Gość » 29 sty 2006, 19:47

Panowie czy jest mozliwośc rozbrojenia bomby ? Znalazlem ja i okazalo sie ze technik potrafi jej "uzyc" jednak zajmuje mu to strasznie duzo czasu, Podeslalem mu drugiego do pomocy ale razem tez nie dali rady. Czy jest jakis sposób na rozbrojenie tej cholernej bomby?
Msje juz przeszedlem na 100% ale wersją z wybuchem, a ona mi sie nie podobna :P
PILIS O ODP!
Gość
 

Postautor: _maroko.nine.one » 29 sty 2006, 21:10

Gdzieś ty tą bąbę znalazł? Ja jej w życiu nie widziałem, nnawet nie szukałem :P .
Na filmiku jest przydatna informacjia, jak bomba już nie moze zostać rozbrojona, tzn jak się zmienia lampka.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Gość » 31 sty 2006, 01:50

Bomba jest w sali kinowej , tej na prawo od wejscia glownego. Spogladajac wzdloż tej sali (od jej wejscia w strone ekranu) bomba znajduje sie po lewej stronie w jednym z pierwszysch rzedów. Dodatkowa informacja z filmiku ze ladunek jest pod fotelem dziewczynki, to tez sie zgadza, w misji tez bahor na niej "siedzi". Niestety 10 min nie wystarcza na jej rozbrojenie. Moze jakos zagajic do przestepców ?
Gość
 

Postautor: bercik » 31 sty 2006, 14:49

o ile sie nie myle to niestety ta misja jest tak skonstruowana ze bomaba musi wybuchnac ... w skrypcie nie ma nawet moziwosci ustawienia zadania rozbrojenia bomy na skonczone ... ani zmiennyuch kontrolujacych czy jest rozbrojona ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 31 sty 2006, 17:23

Hmm.. a moze by się tak pobawić w zrobienie w tej misji możliwości rozbrojenia tej bomby?
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 31 sty 2006, 19:31

mozna by sprobowac ... nie byloby to raczej trudne ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 31 sty 2006, 20:58

Trzeba by było też pobawić się z tą bąmbą. Na poczadku prubowałem ją rozbroić, wydawało mi się, że nie da rady. po jakimś krótkim czasie patrze, a bomba już w więkrzym stopniu rozbrojona. Zrobiłem małą zmianę w skrypcie, powinienem mieć 50 min na wszytko :D . Rozbroję bombę i zobaczę co się stanie.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Ania P » 13 lut 2006, 22:46

czy komus udalo sie rozbroic bombe?? Na poczatku, w zadaniach jest wyraznie napisane, ze trzeba rozbroic bombe. Wiec chyba jest jakas mozliwosc??
Ania P
 

Postautor: Khan34 » 13 lut 2006, 22:54

_maroko.nine.one pisze:Trzeba by było też pobawić się z tą bąmbą. Na poczadku prubowałem ją rozbroić, wydawało mi się, że nie da rady. po jakimś krótkim czasie patrze, a bomba już w więkrzym stopniu rozbrojona. Zrobiłem małą zmianę w skrypcie, powinienem mieć 50 min na wszytko :D . Rozbroję bombę i zobaczę co się stanie.
Jeśli to poskutkuje to będę ci wdzięczny jak powiesz mi, jak pogrzebać w tym żeby zmienić czas na rozbrojenie bomby :twisted:
Awatar użytkownika
Khan34
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 gru 2003, 13:07
Lokalizacja: Krzeszowice koło Krakowa

Postautor: _maroko.nine.one » 13 lut 2006, 23:33

Zapomniałem już o tym dość dawno. Zmieniłem czas i okazuje się, że rozbrajanie bomby jest proporcjionalne do czasu, w którym tą bombę można rozbroić, tzn Jak mamy 10 min na rozbrojenie bomby tzreba 10 min. Jak mamy 50 to trzeba 50 min. Ale jest chyba jakaś opcja, żeby przyśpieszyć rozbrajanie bomby, pogadaj z berickiem.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 14 lut 2006, 14:03

przeczytajcie uwaznie moj pierwszy post w tym temacie ... mozna tak zmienic czas rozbrajania aby dalo sie rozbroic bombe ... ale to nic nie zmienia ... i tak wybuchnie !!!
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Gość » 24 lut 2006, 22:58

bercik pisze:przeczytajcie uwaznie moj pierwszy post w tym temacie ... mozna tak zmienic czas rozbrajania aby dalo sie rozbroic bombe ... ale to nic nie zmienia ... i tak wybuchnie !!!


lol... bomba wybuchnie nawet jak sie ja rozbroi to po co wogule dawali mozliwosc jej rozbrojenia???
Gość
 

Postautor: SuperTank17 » 24 lut 2006, 22:59

to janapisalem ale zapomnialem sie zalogowac :|
SuperTank17
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 4
Rejestracja: 11 lut 2006, 17:28
Lokalizacja: Kraków

Następna

Wróć do Solucje - Em 3

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron