Chodzi ci o koguty? Takich to niema. Musiałbyś sam takowe zrobić. Jeżeli masz zmodelera zarejestrowanego, to wyciągnij z gry np. wóz policji stw i w zmodzie pokasuj wszytkie części prócz modelu koguta. Jeżeli nie masz zareestrowanej wersji, to ściągnij z zmodeler2.com pack examples z em3. Jest tam ten wóz w pliku z3d. Gdy już masz te sygnałki eksportujesz do v3o, a za tekturę używasz pliku pojazu który edytowałeś (tu akurat będzie to stw.dds). Gdy już wyeksportowałeś zapisujesz go najlepiej w katalogu z modelem pod nazwą nazwamodelu_door02.v3o (lub 03, jeżeli plik 02 istneije, a jezeli 03 istnieje to tak w nieskończoność
). Otwierasz plik modelu koguta w najlepiej notatniku i w pierwrzej linijce tekst pewnie jest mniejwięcej w takim stylu:
SRF, gun_mp5_LONG2, 0, 0, 0, , 517, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
a niżej, to na co mniejwięcej powineneś zamienić:
SRF, gun_mp5_LONG2, 0, 0, 0,
stw.dds, 517, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
Dodajesz także plik e3p w katalogu, w którym jest pojazd. Jego treść powinna być taka sama, jak treść innych plików e3p drzwi, tyle że wybierz jakąś inną bardziej rozpoznawalną nazwę i wybierz drogę do modelu. Nazwa pliku e3p powinna być taka sama jak modelu.
Gdy już to wszytko zrobiłeś, wyszukaj w tym edit childrens w liście drzwi swoich kogutów. Dodaj i kliknij ok
.
Mów mi maroko, nie Maroko.
25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.
"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT