sygnały świetlne.....

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

sygnały świetlne.....

Postautor: Chudy » 14 lut 2006, 17:00

Jak mozna dodac sygnaly do samochodow cywilnych..... mam zmodelera.... :D pozdrawiam... Aha, jakby jeszcze byly potrzebne wam sygnaly polskie(dzwiekowe) to moge cos tam udostepnic... :D
Chudy
 

Postautor: _maroko.nine.one » 14 lut 2006, 17:25

Pierwrze zdanie to było stwierdzenie czy pytanie?

Też mam zmoda.

Mozesz udostępnić, posłuchamy i ocenimy czy warto.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Chudy » 14 lut 2006, 17:27

hehe to bylo pytanie... a sygnaly znajde i za pare minut moge przeslac...:D
Chudy
 

Postautor: _maroko.nine.one » 14 lut 2006, 17:34

No to dodajesz je edytujac pojazd w edytorze em3 (musisz mieć włączony jakiś mod). Możesz też zkopiować światła z pliku e3p.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Chudy » 14 lut 2006, 17:50

sorki ze tyle pytam ale biore edit childrens i nie ma tam sygnalow...... tylko kola i drzwi..... a syg.dzwiekowe sa na stronie http://www.acn.waw.pl/rescue/galerie.html i jeszcze jedno jak sie robi aby child przsunac w gore lub dol???
Chudy
 

Postautor: _maroko.nine.one » 14 lut 2006, 18:24

Chodzi ci o koguty? Takich to niema. Musiałbyś sam takowe zrobić. Jeżeli masz zmodelera zarejestrowanego, to wyciągnij z gry np. wóz policji stw i w zmodzie pokasuj wszytkie części prócz modelu koguta. Jeżeli nie masz zareestrowanej wersji, to ściągnij z zmodeler2.com pack examples z em3. Jest tam ten wóz w pliku z3d. Gdy już masz te sygnałki eksportujesz do v3o, a za tekturę używasz pliku pojazu który edytowałeś (tu akurat będzie to stw.dds). Gdy już wyeksportowałeś zapisujesz go najlepiej w katalogu z modelem pod nazwą nazwamodelu_door02.v3o (lub 03, jeżeli plik 02 istneije, a jezeli 03 istnieje to tak w nieskończoność :wink: ). Otwierasz plik modelu koguta w najlepiej notatniku i w pierwrzej linijce tekst pewnie jest mniejwięcej w takim stylu:

SRF, gun_mp5_LONG2, 0, 0, 0, , 517, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0

a niżej, to na co mniejwięcej powineneś zamienić:

SRF, gun_mp5_LONG2, 0, 0, 0, stw.dds, 517, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0

Dodajesz także plik e3p w katalogu, w którym jest pojazd. Jego treść powinna być taka sama, jak treść innych plików e3p drzwi, tyle że wybierz jakąś inną bardziej rozpoznawalną nazwę i wybierz drogę do modelu. Nazwa pliku e3p powinna być taka sama jak modelu.

Gdy już to wszytko zrobiłeś, wyszukaj w tym edit childrens w liście drzwi swoich kogutów. Dodaj i kliknij ok :wink: .
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Chudy » 14 lut 2006, 21:31

Hehe dzieki teraz juz napewno wiem o co tu chodzi :D:D:D
Chudy
 


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron