Camera config

Rozmowy związane Emergency 4 Global Fighters For Life.

Re: Camera config

Postautor: Strażak112 » 04 gru 2012, 19:10

Dzięki
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re:

Postautor: ziom1234 » 23 wrz 2014, 18:45

MuFFinX pisze:albo prostszy sposób: naciśnij pause break :)
Pozdrawiam, MuFFin :wink:

Ale kiedy nacisnać w grze w czy jak sie edytuje?

-- 23 wrz 2014, 18:45 --

Carman pisze:To co teraz napiszę to rozwiązanie trochę na logikę, bo 7 nie mam i nie wiem czy to coś da.
Otwierasz notatnik z akcesoriów właśnie w podany sposób (uruchom jako administrator), potem w jego menu Otwórz wybierasz plik .cfg . Być może tak się uda.

Nie działa nwm z jakiego powodu :( a tak chciałem sobie pograć na tej marce :(
ziom1234
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 10
Rejestracja: 07 sie 2013, 20:32

Re: Camera config

Postautor: szymonx921 » 19 gru 2014, 15:11

Sorki Wielkie że, odkopuje temat, ale jak ktoś by mógł to dał by mi linka z już zmodyfikowany tym plikiem... Pozdrawiam Szymon :)
szymonx921
Strażak
Strażak
 
Posty: 1
Rejestracja: 13 lip 2014, 12:27

Re: Camera config

Postautor: mistrz » 22 gru 2014, 11:04

Obecnie nie mam em4 na kompie ale wyślij mi tan plik na PW to ci zmienie.
Gdyby nie wymyślono elektryczności, siedziałbym przed komputerem przy świeczkach.

Mój sprzęt:
i9-7900X
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
GTX 1080 Ti 2-way SLI
Corsair Dominator Platinum DDR4 2666 CL16 32GB
Corsair RM1000i
SilentiumPC Aquarius X70W
Awatar użytkownika
mistrz
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 915
Rejestracja: 30 lip 2011, 13:10
Lokalizacja: Nie wiem
Pochwały: 11

Re: Camera config

Postautor: DebolStrazak » 23 gru 2014, 16:40

Tutaj również można zmodyfikować położenie kamery http://forum.emergency-planet.com/files ... figurator/
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: Camera config

Postautor: Arek998 » 26 paź 2015, 17:34

Mógłby ktoś wstawić ten plik em 4.cfg z przybliżeniem kamery. Zmieniłem system i chyba już wszystkimi sposobami próbowałem i nic
Arek998
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 12 lip 2014, 20:48
Lokalizacja: Orońsko
Pochwały: 1

Re: Camera config

Postautor: gagar » 31 paź 2015, 10:25

Masz wyżej napisane..
DebolStrazak pisze:Tutaj również można zmodyfikować położenie kamery http://forum.emergency-planet.com/files ... figurator/
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: Camera config

Postautor: Arek998 » 31 paź 2015, 19:34

Pobrałem już ale nadal nic sie nie chce zmienić. Coś jest z tym plikiem bo nie da rady sie nic zapisywać jak otworze go notatnikiem to te ustawienia od kamery są zmienione a jak uruchomie grę to nadal jest standardowa
Arek998
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 12 lip 2014, 20:48
Lokalizacja: Orońsko
Pochwały: 1

Re: Camera config

Postautor: mistrz » 04 lis 2015, 17:18

A prawidłowo podmieniłeś plik?
Gdyby nie wymyślono elektryczności, siedziałbym przed komputerem przy świeczkach.

Mój sprzęt:
i9-7900X
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
GTX 1080 Ti 2-way SLI
Corsair Dominator Platinum DDR4 2666 CL16 32GB
Corsair RM1000i
SilentiumPC Aquarius X70W
Awatar użytkownika
mistrz
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 915
Rejestracja: 30 lip 2011, 13:10
Lokalizacja: Nie wiem
Pochwały: 11

Re: Camera config

Postautor: LEGO112 » 01 mar 2017, 15:24

jak przywrócić fabryczne ustawienia tego pliku ?
LEGO112
Strażak
Strażak
 
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2016, 19:34

Re: Camera config

Postautor: Draggster99 » 01 mar 2017, 21:27

Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" ?>

<config>

<var name="a_2dvolume" value="0.5" />

<var name="a_3dvolume" value="1." />

<var name="a_mixbitrate" value="16" />

<var name="a_mixchannels" value="2" />

<var name="a_mixfrequency" value="22050" />

<var name="a_musicvolume" value="0." />

<var name="a_videovolume" value="1." />

<var name="as_speedadaption" value="1" />

<var name="cam_collisions" value="0" />

<var name="cam_inertia" value="0" />

<var name="cl_gameport" value="59331" />

<var name="cl_mcastgroups" value="224.0.1.0:12345,224.0.2.1:54321" />

<var name="e4_ambientsound" value="1" />

<var name="e4_animtranstime" value="0.25" />

<var name="e4_atishadowscale" value="0.40000000596046448" />

<var name="e4_autosave_filepath" value="mod:/Maps/autosave.e4m" />

<var name="e4_bandwidthadaptionmethod" value="1" />

<var name="e4_blackbar_fadetime" value="3." />

<var name="e4_blackbar_height" value="128." />

<var name="e4_bloom" value="0" />

<var name="e4_chatcolor0" value="ff8080" />

<var name="e4_chatcolor1" value="80ff80" />

<var name="e4_chatcolor2" value="8080ff" />

<var name="e4_chatcolor3" value="dbc965" />

<var name="e4_dbgpbuffer" value="0" />

<var name="e4_defaultbasepos_x" value="219." />

<var name="e4_defaultbasepos_y" value="70." />

<var name="e4_depthfill" value="1" />

<var name="e4_detaillevel" value="2" />

<var name="e4_difficulty" value="0" />

<var name="e4_doocclusion" value="0" />

<var name="e4_fakeshadow" value="0" />

<var name="e4_firststart" value="0" />

<var name="e4_footprints" value="1" />

<var name="e4_footprinttime" value="20" />

<var name="e4_gamma" value="1.1008584499359131" />

<var name="e4_highlightnewvehicles" value="1" />

<var name="e4_lightfactor" value="1." />

<var name="e4_make_screenshot" value="1" />

<var name="e4_matchmakingmode" value="1" />

<var name="e4_maxcampitch" value="74." />

<var name="e4_maxcamz" value="2850" />

<var name="e4_maxvideotextures" value="4" />

<var name="e4_mbfastcopy" value="1" />

<var name="e4_mincampitch" value="47." />

<var name="e4_mincamz" value="1400." />

<var name="e4_minfiretemp" value="-30000." />

<var name="e4_moviefps" value="20." />

<var name="e4_moviepath" value="base:" />

<var name="e4_mptimeout" value="15." />

<var name="e4_particledetail" value="2" />

<var name="e4_playername" value="Austin" />

<var name="e4_scrollspeed" value="0.5" />

<var name="e4_shadow" value="1" />

<var name="e4_shadow_fading" value="1" />

<var name="e4_shadow_object" value="53" />

<var name="e4_shadow_terrain" value="145" />

<var name="e4_shadowdist" value="10000" />

<var name="e4_shadowheight" value="50000" />

<var name="e4_shadowupdate" value="1" />

<var name="e4_sharpshooter_idletime" value="2." />

<var name="e4_shooter_idletime" value="1." />

<var name="e4_shooter_power" value="200." />

<var name="e4_shooter_range" value="750." />

<var name="e4_shooter_spread" value="9." />

<var name="e4_showcampos" value="0" />

<var name="e4_showobjnames" value="0" />

<var name="e4_smoothdistance" value="150." />

<var name="e4_smoothmovement" value="1" />

<var name="e4_sun" value="1" />

<var name="e4_sunheight" value="20000" />

<var name="e4_sunrise" value="5." />

<var name="e4_sunrise_duration" value="3." />

<var name="e4_sunset" value="21." />

<var name="e4_sunset_duration" value="2." />

<var name="e4_sunx" value="28000" />

<var name="e4_suny" value="20000" />

<var name="e4_sunz" value="3000" />

<var name="e4_tagmarker" value="Objects/Misc/3dcursor.e3p" />

<var name="e4_texcompr" value="1" />

<var name="e4_tutorialenabled" value="0" />

<var name="e4_undomemory" value="32768" />

<var name="e4_use_zbr" value="1" />

<var name="e4_voiceenabled" value="1" />

<var name="e4_voicevolume" value="-1." />

<var name="editor_innerborderdist" value="500." />

<var name="fs_basepath" value="Data/" />

<var name="fs_langpath" value="lang/" />

<var name="fs_logfile" value="logfile.txt" />

<var name="fs_modpath" value="mods/" />

<var name="fs_nomissingmsg" value=".v3s" />

<var name="fs_savepath" value="base:/save" />

<var name="fs_sshotpath" value="base:Screenshots\" />

<var name="fx_bloomBias" value="0.20000000298023224" />

<var name="fx_bloomExp" value="5.0000009536743164" />

<var name="fx_bloomOffset" value="1.1999999284744263" />

<var name="fx_bloomPasses" value="1" />

<var name="fx_bloomScale" value="0.20000000298023224" />

<var name="game_server_port" value="58282" />

<var name="in_viewsmoothing" value="0.10000000149011612" />

<var name="master_server_addr" value="81.3.59.192" />

<var name="master_server_port" value="54321" />

<var name="match_making_port" value="12345" />

<var name="p_showfps" value="0" />

<var name="p_showtricount" value="0" />

<var name="ph_angdamp" value="0.25" />

<var name="ph_debug" value="0" />

<var name="ph_defaultfriction" value="300." />

<var name="ph_defaultrollingfriction" value="5." />

<var name="ph_drawbbs" value="1" />

<var name="ph_gravity" value="-9.81" />

<var name="ph_lindamp" value="0.25" />

<var name="ph_maxsteps" value="4" />

<var name="ph_rbmobnet_masshigh" value="2." />

<var name="ph_rbmobnet_masslow" value="0.3" />

<var name="ph_rbmobnet_priohigh" value="5" />

<var name="ph_rbmobnet_priolow" value="1" />

<var name="ph_stepsize" value="0.03" />

<var name="pl_pushstrength" value="25." />

<var name="r_clearscreen" value="1" />

<var name="r_clipfar" value="32000" />

<var name="r_clipnear" value="100" />

<var name="r_colorbits" value="32" />

<var name="r_cs_collisionaccuracy" value="2" />

<var name="r_cs_detail" value="2" />

<var name="r_cs_enabled" value="0" />

<var name="r_cs_lightingdetail" value="2" />

<var name="r_cs_morphing" value="0" />

<var name="r_debug" value="0" />

<var name="r_depthbits" value="24" />

<var name="r_ds_alpha_treshold" value="0.60000002384185791" />

<var name="r_ds_centerx" value="0.5" />

<var name="r_ds_centery" value="0.5" />

<var name="r_ds_far" value="12000" />

<var name="r_ds_fovscale" value="1" />

<var name="r_ds_near" value="6000" />

<var name="r_ds_nearoffset" value="0." />

<var name="r_ds_size" value="1024" />

<var name="r_ds_zoffs" value="2" />

<var name="r_ds_zscale" value="4" />

<var name="r_fov" value="350" />

<var name="r_fullscreen" value="1" />

<var name="r_geomem_loc" value="2" />

<var name="r_geomem_size" value="16" />

<var name="r_hf_collisionaccuracy" value="3" />

<var name="r_hf_detail" value="3" />

<var name="r_hf_uselod" value="1" />

<var name="r_hwocclusion" value="0" />

<var name="r_light_specdetail" value="0" />

<var name="r_light_specular" value="0" />

<var name="r_light_volumetric" value="0" />

<var name="r_modellight_detail" value="1" />

<var name="r_modellight_perpixel" value="0" />

<var name="r_obj_detail" value="4" />

<var name="r_obj_selfshadowing" value="1" />

<var name="r_obj_shadowing" value="1" />

<var name="r_obj_shadows" value="1" />

<var name="r_particlebounce" value="0.3" />

<var name="r_shader_exclusion" value="" />

<var name="r_stencil" value="0" />

<var name="r_tex_anisotropic" value="1." />

<var name="r_tex_bits" value="32" />

<var name="r_tex_compression" value="1" />

<var name="r_tex_detail" value="2" />

<var name="r_tex_filter" value="1" />

<var name="r_tex_mipbias" value="-0.5" />

<var name="r_usevbo" value="1" />

<var name="r_world_shadows" value="0" />

<var name="r_worldlight_perpixel" value="0" />

<var name="r_xres" value="1024" />

<var name="r_yres" value="768" />

<var name="s_debug" value="0" />

<var name="s_debuglevel" value="0" />

<var name="s_guikey" value="Keyboard0.Pause" />

<var name="s_language" value="us" />

<var name="s_lastDefaultSuccessVideo" value="SUPERV_RES03A" />

<var name="s_mousespeed" value="60" />

<var name="s_sshotkey" value="Keyboard0.PrintScreen" />

<var name="s_startupconsole" value="0" />

<var name="s_visionlog" value="1" />

<var name="soundMaxDistance" value="6000." />

<var name="ui_hardwarecursor" value="0" />

<var name="ui_novideostream" value="0" />

<var name="ui_showvehicleaddinfo" value="1" />

<var name="ui_tooltipfadetime" value="1." />

<var name="ui_tooltips" value="1" />

</config>


Defaultowy plik em4.cfg
Draggster99
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 mar 2016, 23:20

Poprzednia

Wróć do Emergency 4

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron