Propozycje zmian w PL Modzie - wasze pomysły i sugestie

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Postautor: kulek » 07 lut 2009, 10:39

pogromca_ognia pisze:a ja proponuje zeby zmienic skin transportera z buldozerem na zolty albo zamiast transportera dac zwykla koparko ladowarke

Obrazek


Zauważyłem że padła już propozycja zmiana koparki moją propozycją jest zrobienie LKT które jest dosyć znane ;)
Tekstury,dźwięki z YT,Modele :)
"Bogu na chwałę,ludziom na ratunek"

OSP GOLCZEWO:
www.ospgolczewo.ubf.pl
Awatar użytkownika
kulek
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 422
Rejestracja: 25 gru 2006, 12:09
Lokalizacja: Golczewo
Pochwały: 7

Postautor: kruszon1987 » 09 lut 2009, 09:04

Już w sumie padł podobny pościk z ratownikiem medycznym ale chciałem troszeczkę go rozszerzyć. Ja bym proponował żeby karetki systemu podzielić na R(S) i W(P). Karetka S wiadomo była by z lekarzem i dwoma Ratownikami, którzy równiez mogli by udzielać pomocy, karetka W mogła być z dwoma Ratownikami bez lekarza, którzy równiez udzielają pomocy. Widziałem że jest zrobiona karetka przewozowa Opel Vivaro w kótrej mogli by jeździć zwykli sanitariusze którzy są teraz obecnie w grze. Te zmiany troszeczkę by urealniły zespoły Ratownictwa Medycznego w PL Mod. Wielkie ukłony i szacuneczek w stronę PL MOD TEAM
kruszon1987
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 12
Rejestracja: 14 paź 2008, 07:31
Lokalizacja: z kąt
Pochwały: 1

Postautor: piotrekk » 09 lut 2009, 15:08

Z tymi karetkami to niezły pomysł. Ja bym jeszcze proponował zrobić otwierane boczne drzwi karetek [te przesuwne] bo jakoś nie pamiętam by w wersji beta coś takiego było. Jak coś to mogę zrobić animację :wink:
ps
PSP Durham Po napisaniu swojego zdania postaraj się przeczytać je ze 3 razy bo czasem ciężko doszukać się tego o co Ci chodziło. Bez odbioru bo to temat z propozycjami :wink:
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: kruszon1987 » 09 lut 2009, 19:50

Ja jeszcze bym dodał karawan pogrzebowy model poloneza kombi już jest tylko teksturkę zmienić ewwentualnie w tym Mercedesie ML co jest orginalnie teksturkę zmienić na karawan pogrzebowy :)
kruszon1987
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 12
Rejestracja: 14 paź 2008, 07:31
Lokalizacja: z kąt
Pochwały: 1

Postautor: norpo1 » 14 lut 2009, 18:50

Nie wiem, czy padł już ten pomysł, jak tak, to przepraszam za plagiat, ale ja jako zmianę w modzie podałbym dodanie broni policjantowi zwykłemu wchodzącemu w skład OPI i OPP oraz dodałbym broń inspektorom z ITD - w końcu te 2 grupy mają broń w rzeczywistości.
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: max5c » 15 lut 2009, 10:12

no jestem za bo każdy policjant mundurowy ma obowiązek nosić broń służbową tylko policjanci administracyjni nie posiadają broni ale nawet dyżurny w komisariacie ma pistolet... :o

i zmieniłbym textury policjanta sekcji ruchu drogowego z białej koszuli na czarną kurtkę z odblaskowymi ramieniami albo na niebieską koszulę (bardziej popularna) :D


przerobiłem mercedesa Vito Straży miejskiej na Pogotowie Ratunkowe :
Obrazek
Często się mylę - Ale nigdy nie wątpię...


SR "RESCUE" Bielsko-Biała
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Postautor: norpo1 » 15 lut 2009, 14:29

To zamiast robić osobno strzelca (czyli policjanta OPP i AT) to można byłoby zrobić tak, że np. na demonstracje jedzie T4 OPP ze zwykłymi policjantami, a oni na miejscu przebierają się ze zwykłego munduru na "ochronny" i wtedy nie trzeba byłoby robić oddzielnie skinów dla OPP i AT. Co Wy na to ????
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: Siedemset Mylffon » 15 lut 2009, 16:44

jakby był patent na takie coś to można tak zrobić AODO, CUG, sprzęt nurkowy i tak dalej, ale póki co nikt jeszcze tego nie "wynalazł"
Siedemset Mylffon
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 294
Rejestracja: 04 lip 2006, 18:42
Pochwały: 2

Postautor: Zari » 15 lut 2009, 20:01

przypominam, że do dyskusji jest inny temat
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: pogromca_ognia » 16 lut 2009, 15:29

mi sie narzucila taka propozycja aby buldozer lub koparka gdy zaladuje dany gruz na miejscu akcji to nie przewalala go w drugie miejsce bo zasmieci nam caly ekran gry i proponuje aby wprowadzic nowy pojazd wywrotke na jelczu koparka ladowala by gruz na wywrotke a wywrotka by wyjezdzala z zaladunkiem poza teren akcji mozna by tez zrobic baze pogotowia technicznego w ktorym bylyby pojazdy pogotowia energetycznego gazowego dzwig laweta buldozer(koparka) no i ta wywrotka


Obrazek
emergency 4 mi nie chodzi a emergency 3 chodzi chociaz opiera sie na tym samym silniku graficznym i jak tu nie byc tolerancyjnym dla WINDOWSA?!
pogromca_ognia
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 409
Rejestracja: 06 mar 2008, 09:12
Lokalizacja: Ciechanów
Pochwały: 6

Postautor: Kain » 17 lut 2009, 08:36

Ja mam Propozycje żeby zrobić wspólne patrole Piesze i zmechanizowane
a to znaczy np:Policyjnym wozem może po mieście patrolować Policja ze Strażom miejską lub na odwrót albo piesze patrole mieszane:)


PS:
JEŻELI SIĘ POWTARZAM TO PRZEPRASZAM!!
DUMA HONOR I CHWAŁA TYLKO STRAŻ GRANICZNA


http://siatk.myminicity.com/ Pomózcie tej wiosce stać się miastem:)
Awatar użytkownika
Kain
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 65
Rejestracja: 05 sty 2009, 17:18
Lokalizacja: z KaOSG

Postautor: norpo1 » 21 lut 2009, 16:56

A ja, jeżeli się powtarzam, to przepraszam, ale zmieniłbym opcję w Tajfunie, żeby policjanci (strzelec i zwykli) mogliby z niego wychodzić... I żeby strzelec mógł brać granaty z T4 OPP i w ogóle...
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: norpo1 » 22 lut 2009, 11:58

I proponuję też, żeby zrobić taki skrypt, że jak samochód cywilny słyszy sygnały, to zamiast stawać i tarasować przejazd, mógłby zjeżdżać na bok, np. częściowo na chodnik (jeżeli nie jest to skrzyżowanie) i zrobiłby miejsce na środku na przejazd, bo jest tak czasami, że 2 samochody zatrzymują się "idealnie" na tej samej wysokości i tarasują przejazd, a jak pojazdowi się "śpieszy", no to mógłby mieć "czysty" przejazd...
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: sliwma » 01 mar 2009, 10:40

Nie wiem czy ktoś proponował to, ale można zrobić, że przy remizie są światła migające żółte/pomarańczowe, a podczas wyjazdu czerwone, a pojazdy się zatrzymują. (Dla pieszych też można by zrobić)
Awatar użytkownika
sliwma
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 396
Rejestracja: 22 maja 2007, 16:01
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 3

Postautor: Apollo » 01 mar 2009, 13:06

Moja propozycja jest taka zeby nie robic PL-moda na podobienstwo Winterberg-a.

Moje propozycje:

1) Odzielne komendy (czyli gdzie indziej straz pogotowie policja)

2) Aby w kazdej karetce byl lekarz z sanitariuszem ( a nie tak jak w winterbergu ze do jednej osoby trzeba 2 samochodow a jak stan okaze sie "zielony" to trzeba wzywac KTW (czy jakos tak)

3) Nie robic tak zeby to gracz byl podporzadkowany grze tylko zeby gra wykonywala polecenia gracza. O co mi chodzi?

a) Tak jak w winterbergu to sanitariusze decyduja ktora osoba bedzie odwieziona do szpitala tak w PL (jak w ogole bedzie) ja chce o tym decydowac.

b) Gracz robi za role dyspozytora czyli wysylanie samochodow do akcji wg wzoru emergency 4 (czyli bez modu, badz PL-moda 0.85)

c) Opcja "Parking" czyli zwjanie sprzetu i wracanie do koszar

Jak sie cos powtorzylo to trudno
Awatar użytkownika
Apollo
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 426
Rejestracja: 25 lut 2009, 12:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 22

PoprzedniaNastępna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości