Przetłumaczyłem jak potrafiłem.
WEM 9 Taikapalo
- Wezwanie pogotowia rat. z zewnątrz (z poza mapy) oraz "siedmiu samurajów" ponownie możliwe,
- Dzwonek alarmu oraz alarm dot. potrzeby operacji ponownie aktywny,
- Wezwanie lekarza do wsparcia funkcjonuje dalej poprawnie - lepiej niż w wersji 8-mej.
NEF(pojazd lekarza) zostanie wezwany automatycznie, gdy pacjent wymaga interwencji lekarskiej, podczas gdy zajmuje się nim już wezwany zespół RTW( polska P),
NEF nie zostanie (automatycznie) wezwany, gdy zawiadomiono już wiele NEF oraz/albo RTW.
NEF nie zostanie (automatycznie ) wezwany, gdy został już manualnie wezwany, np ikoną został naciśnięty dom podczas alarmowania.
-Tabela alarmowania została kompletnie uzupełniona ikonami pojazdów, co sprawia większą radość z alarmowania.
" InitScript lädt auf Wunsch ein an die jeweilige Map angepasstes Alarmgeber-Layout sowie einen angepassen FZA-Screen
Hierzu müssen ein Object namens alg_xxx auf der Map existieren sowie ein Alarmgeber-Dialog namens alg_xxx.xml und ein
FZA-Dialog namens alg_xxx_fza.xml in UI/Game/WemDlg
Dadurch koennen z.b. die BF-Zieltasten auf der Original Winterberg Map ausgeblendet oder anders belegt werden
Die FZA kann man dadurch problemlos auf die wesentlichen oft benötigten Fz begrenzen bzw diese nach Gusto gruppieren"
Tego nie przetłumaczę z sensem, ale z tego co rozumiem to : Skrypt inicjowania ładuje się na życzenie na odpowiedniej mapie z dostosowanym układem alarmowania(layaut) jak i dopasowanym FZA-Sreen (prawdopodobnie alarmowanie pojazdu, tabela),
w tym celu należy umieścić na mapie obiekt o nazwie "jakakolwiek_XXX", jak i dać odpowiedni dialog alarmowania nazwany "jakakolwiek_XXX.xml" i FZA-Dialog nazwany "jakakowiel_XXX_fza.xml w UI/game/WemDlg
Można ukryć przycisk PSP na oryginalnej mapie Winterberga i zastąpić go innym.
FZA można bezproblemowo uzupełnić pojazdami, które są często potrzebne lub pogrupowane według własnego gustu.
- Koparkę THW (KmRD Bagger) można ponownie rozładować,
- Dla ulepszenia widoczności na mini mapie, pojazdy z statusem 2 ( w bazie) są konsekwentnie niewidoczne.
Ponieważ nigdy nie sprawdzam, czy oddziałuje to na inne funkcje, proszę o przetestowanie tego.
Prof 6 10.5.
- Automatyczne eskalowanie alarmu: Proste kliknięcie na komendę syreny "potrzebne wsparcie" ( tak mi się wydaje, że o coś takiego chodzi) sprawia automatyczne alarmowanie z marszu wszystkich pozostałych samochodów z bazy. Przez to nie trzeba urządzać spaceru po tabeli alarmowania.
- Okno statusów pojazdów zintegrowano w dolnej części, gdzie znajdowały się telegramy FMS (odnośnie statusów).
- Grupy LF i TLF zostaną złączone w jeden alarm. Separacja nie ma taktycznego sensu.
Pojazdy będą wybierane w sensowne grupy i alarmowane.
- Zaalarmowane pojazdy będą zaznaczone żółtym / zielonym LEDem, aż do odłączenie, żeby zapobiec podwójnemu alarmowaniu.
- Demobelegung Zieltasten Wache1/2 - [wg. google:] Klucze przeznaczenia obsadzenia pokazu bazy 1/2. - myślę że dot. to liczby osób w pojazdach podczas pokazów.
- Policja może ponowie patrolować ulice, zamiast zbierania personelu w pojazdach,
- Rolety znowu funkcjonują :S
- Ponowie jest karawan.
23.4.13
-WEM 9 profesjonalny mod - pierwsza próba:
Nowy Oberflächer( nie wiem co to jest) pozwala zaalarmować pojedynczo każdy pojazd.
Test przeprowadziłem na straży zakładowej w bazie 1 poprzez kolumnę/okno alarmów znajdującej się powyżej nawigacji EM4. Proszę przetestować.
Przypisanie klawiszy można w każdym momencie zmienić w pliku wib_aao.xml, jeżeli ktoś chce eksperymentować.
- Pojazdy nie będą się poruszać przez zamknięte jeszcze bramy garażowe.
- Ręcznie zaalarmowane pojazdy z bazy 1/2, które zostały zaalarmowane jednym alarmem, pojadą razem z dowódcą.
EDYCJA: Błąd w alarmowaniu naprawiony, pojazdy wracają poprawnie.
Teraz moje pytanie: skąd masz 9 WEM i czy nie był byś w stanie wrzucić jej na jakiś serwer, bo zapomniałem swojego hasła do konta na forum WEM, a próby jakiegokolwiek kontaktu z administracją nie przynoszą efektu
EDIT: Już nie trzeba