Brak serwerów w ciągu najbliższych 2 tygodni. Kliknij, by dodać swój serwer!
Tworzenie misji
1. Tekstury podłoża.

W teksturach podłoża są zapisane wszystkie elementy podłoża misji (łącznie z drogami).

Tekstury podłoża są zapisane w formacie pliku eft (emergency floor texture). Są zapisane w katalogu maps. Aby załadować teksturę, trzeba w edytorze wcisnąć F2 i w menu okienka wybrać Foor/load texture, a następnie wybrać teksturę danej misji.

2. Obiekty

Po wciśnięciu klawisza F1 pojawi się okno, z którego będzie można wybrać i wstawić obiekty.

Gdy postawisz obiekt i nie chcesz, abyś dalej musiał go stawiać, kliknij prawym klawiszem myszki. Ewentualnie wybierz teraz na mapie jakiś wcześniej dodany obiekt ustaw go dokładniej gdzie chcesz, zmień jego nazwę itp.

Co do "robienia" rannych, to postaw w jakimś miejscu cywila i kliknij przycisk properties, a następnie edit trails. Tam wybierz injured (czy jakoś tak) i ewentualnie blood coś tam (jeśli ranny ma ociekać krwią).

Jeśli chcesz posadzić rannego we wraku samochodu, nadaj człowiekowi nazwę i połóż w miejscu, gdzie ma się znaleźć po wyciągnięciu z wraku pojazdu. Następnie zaznacz samochód kliknij przycisk properties i Edit trails. Nad paskiem z możliwościami wyboru jakiejś opcji, przy napisie zaznacz kwadrat i wybierz z listy niżej człowieka, który ma być uwięziony w pojeździe.

3. Okno map propeties

Otwierasz je z menu Edit/Map propeties, lub Shift+F9. Poniżej lista, tego co można tam ustawiać:
-pogoda;
-miejsca wjazdu i wyjazdu jednostek z mapy;
-mapa dojazdu jednostek na miejsce (ta z Berlinem i okolicami);
-"ogrodzenie&" dla kamery, aby nie mogła się wydostać za teren akcji.




Poradnik: _maroko.nine.one