Poniżej przedstawiono spis wszystkich misji w kolejności w jakiej występują w grze, po tytule misji w nawiasie podaje numer "techniczny" misji (związany z plikami raportów początkowych (katalog Data/Briefing), plików wskazówek (katalog Data/Tipps) i plików map (katalog Level)).
Wypadek na przejeździe kolejowym (01)
nie zapomnij zmienić sygnału na semaforze - skrzyneczka po
drugiej stronie torów
Żołnierz z elitarnej jednostki zagraża swojej
rodzinie (02)
Wysyłasz śmigłowiec z psychologiem i policjantem,
psychologa wysyłasz aby rozmawiał z szaleńcem,
dowiadujesz się ze chce się widzieć z zona która jest na wyspie,
lecisz tam i rozmawiasz z osobami przy basenie,
dowiadujesz się ze jest na jachcie,
zatrzymujesz jacht helikopterem,
gdy wysiada z niego zabierasz helikopterem kobietę do jej męża,
wprowadzasz ja do budynku i KONIEC
Napad na bank (18)
Gangsterzy wychodzą z garażu na dole mapki (po tym jak dostarczy
się im samochód)
przydatny będzie granat oślepiający z policyjnego wozu
opancerzonego, a nawet kilka, aresztowania dokonaj przy pomocy
strzelców (oni tez maja uprawnienia na użycie wspomnianych
granatów oślepiających), oraz zwykli policjanci (trzeba
zablokować ruch)
(warto tez robić przed aresztowaniem i w trakcie save'y )
Karambol we mgle (04)
Najpierw wysyłasz F301, włączasz ograniczenie prędkości (skrzynka
przy domku kolo tablicy nad droga) i ustawiasz policjanta przed
samochodami stojącymi przed parkingiem (dajesz mu polecenie
wskazania objazdu)
!!! (aby szybciej dotarł na miejsce po wysłaniu przejdź na
miejsce akcji - klawisz [F5] i z powrotem do bazy - Np. [F3]) !!!
w tym czasie karetki i wóz techniczny straży (z nożycami do
metalu) dojeżdżają na miejsce ... zaczynasz akcje ratunkowa (powinieneś
zadbać aby osoby nie będące rannymi nie wpadły pod jakiś
samochód)
po zabraniu rannych (pamiętaj o tym w lesie) wysyłasz pomoc
drogowa aby zabrała pojazdy, po ich usunięciu wyłączasz
ograniczenie prędkości i odchodzisz od autostrady --> KONIEC
Rurociąg w płomieniach (05)
gaz odcina się taka skrzyneczka (ogrodzona) na terenie pomp
(koło drogi którą dojeżdżasz do pożaru)
można przecisnąć się między ogrodzeniem a rzeką lub wybudować
most pontonowy (trzeba ściąć drzewko)
Wybuch gazu (16)
najpierw musisz złapać więźnia (taki w pomarańczowym stroju) i
zamknąć gaz (budyneczek na gurze parku)
Małpy zarażone wirusem uciekły z laboratorium (21)
najpierw musisz schwytać zakażonych (polecam schwytać
strażakami ABC i ustawić na zamkniętym odcinku ulicy - przez
policjantów, opcja "barykada")
podwozisz klatkę F110, wabisz małpę do klatki (wkładając tam
banana, są one na targu w środku miasta), zamykasz, ładujesz na
F110 i wyładowujesz tam gdzie stały puste klatki, po badaniu
klatka znika
aby złapać małpę na drzewie należy wyciąć okoliczne drzewa
(wystarczy tylko te najbliższe), ustawić klatkę z bananem (save
- gdy się nie uda przestawić klatkę) i ściąć drzewo z małpą
aby złapać ostatnią małpę odetnij toporkiem gałęzie leżące na
rzece, i przestrasz małpę siedzącą na skałach helikopterem a
potem do klatki z bananem
klatki z małpami należałoby zamykać strażakiem ABC, w końcu
któraś z nich jest zarażona ...
Atak gazowy podczas wizyty prezydenta (10)
* najpierw śmigłowiec z policjantami i strzelcem - łapie
uciekającego i blokuje wejście do parku
* szpital polowy x2 z sanitariuszami i wóz odkażający z
strażakami ABC
* w miedzy czasie blokuje drugie wejście i zabieram prezydenta
do śmigłowca - zawisam w powietrzu
* wjeżdżam szpitalem na teren skażony, zbieram rannych do
szpitala, w miedzy czasie strażakiem ABC zamykam zawór w
ciężarówce
* odkażam osoby które nie są ranne (po umieszczeniu rannych w
szpitalu)
* (w miedzy czasie) wysyłam radiowóz i wsadzam do niego
gangstera i do bazy
* odkażam pojedynczego rannego (z drugiego szpitalu)
* wyjmuje po jednym rannym z pełnego szpitala - odkażam i do
drugiego szpitala
* SAVE
* wysyłam szpitale do bazy, helikopter pod parlament i
wprowadzam prezydenta (a tu ... - a to niespodzianka)
* nie wywodzisz ciężarówek z butlami !!!
Pociąg uderza w dworzec (14)
* szybko wozy do gaszenia (+ trochę strażaków), musisz
strażakiem otworzyć bramę i wjechać na lotnisko; zachowaj
bezpieczną odległość od płomieni
* rannych i zdrowych z wagonów, autobusów (żółtego i tego na
lotnisku - w tym nie ma rannych) wyciągasz nożycami, nie
zapomnij
o rannych w wagonach na dole
* wiszący wagon musisz zdjąć dźwigiem
* pożary w hali możesz dogasić gaśnicami
Szaleniec zrzuca pokrywy kanałów na autostradę (07)
po usunięciu karambolu (polecam uprzednio zablokować autostradę
do czasu przygotowania pułapki) szaleniec będzie chciał rzucić
pokrywę z tego z środkowego mostu przy którym nie było wypadku
(na pozostałych postaw policjanta - będziesz miał pewność ze z
nich nie zaatakuje),
jeżeli nie nadążasz z aresztowaniem, możesz zablokować
policjantem autostradę (ale dopiero gdy wchodzi z pokrywa na
most) wtedy nie rzuci pokrywa i możesz go spokojnie zgarnąć
Zamach stanu (13)
* trzeba podjechać od tylu do lewego boku budynku parlamentu
(tak aby czołg nie atakował)
* stoi tam CYSTERNA która posłuży do wysadzenia dziury w
ogrodzeniu
* najpierw jednak należałoby wykorzystać 3 puste wozy policyjne
do zabarykadowania przejazdu na skręcie (powinno to opóźnić
trochę czołg)
* następnie z bezpiecznej odległości kazać policjantowi strzelać
do cysterny
* i jak najszybciej wejść na teren parlamentu przez dziurę w
plocie
wchodząc (rozwalając cysternę blokując czołg zadbaj aby nie
powstał pożar
wejście do pokoju z przywódcą nie jest proste: trzeba zaraz po
wejściu wrzucić granat oślepiający (lepiej niech na korytarzu
czeka drugi strzelec z granatem - gdyby tamtego ranili),
korzystając z oślepienia trzeba złapać prezydenta i koniec
mapka parlamentu i sztuczka
Bunt w więzieniu o zaostrzonym rygorze (17)
* najpierw jest czterech więźniów oddalających się od więzienia
i jeden (uzbrojony) przy domku w lesie
* strażników w wieżyczkach musisz wyeliminować snajperami
* w początkowej fazie do gaszenia warto użyć wozów opancerzonych
* polecam podczas pacyfikacji zakładu zamykać bramę, uwaga
więźniowie wzięli dyrektora zakładnika - musisz wyeliminować
pilnującego go przestępcę
* w budynkach są ranni strażnicy, uzbrojeni więźniowie i
więźniowie w celach
* jeden z więźniów utknął na wysepce - musisz go zabrać
motorówką
Porwanie króla oprogramowania (24)
masz pewna ilość czasu do dyspozycji na przygotowanie się,
musisz:
* przygotować samochód dla przestępców (w nim jest już
umieszczony okup)
* przygotować blokadę drogowa, która ich zatrzyma
* przygotować się do schwytania porywaczy uciekających z jaskiń
"na zachodzie" (potrzebna będzie łódź i snajper do
wyeliminowania strażników pilnujących rzeki)
* wraz z policjantami (strzelcami wyposażonymi w granaty
oślepiające) kolo jaskini musi czekać lekarz (pomoc medyczna musi
przyjść szybko)
* dwóch ludzi może przemknąć się na tyły jaskini
po podstawieniu samochodu zatrzymaj go na blokadzie (użyj
kolczatki) schwytaj gangsterów, poczekaj trochę i złap
uciekających z jaskini, a potem szybko lekarza do porwanego ....
uwaga: uciekający samochodem porywacze niekiedy rozjeżdżają
przechodniów
Pożar na atomowym okręcie podwodnym (22)
* łodziami (trzema) gasisz okręt)
* motorówką i strażakami ABC wyciągasz rannych z wnętrza lodzi,
wyłączasz reaktor, rannych odkażasz i do szpitala polowego
* motorówka wyciągasz rannych z wody (tonących) i do szpitala
polowego
* strażakami odprowadzasz skażonych z terenu portu do wozu ABC,
odkażasz i odganiasz policjantem (blokada) aby przypadkiem nie
mieli kontaktu ze skażonymi
* wywodzisz rannych
* motorówka, strażacy w strojach ochronnych, wchodzisz do lodzi
i próbujesz otworzyć luki torpedowe
* Rosjanie to pomocni ludzie i rozumieją powagę sytuacji ... ,
wyślij kogoś do konsulatu (tam gdzie są flagi) i bez mrugnięcia
okiem otrzymasz kod do otwarcia silosów
* otwierasz i rozbrajasz strażakami - musza znikną białe łepki
KONIEC
Planowany napad na konwój z przywódcą terrorystów
(20)
no cóż niestety samochód ten MUSI jechać wyznaczona trasa ... (można
znaleźć alternatywną ;-) ) - trasę będziesz miał zaznaczona na
malej mapce po wysłaniu SatCom'u
musisz dość gęsto ustawić strzelców z granatami i poblokować
pojazdami opancerzonymi czerwone samochody w których siedzą
ludzie
save i puszczasz wóz z przestępcami gdy tylko pojawia się
przestępcy - granat i aresztowanie, save itd. ....
Awaria reaktora jądrowego (12)
zaczynamy od wysłania jednostek gaśniczych (z personelem ABC) do
pożarów
równocześnie zablokować drogę prowadzącą przy elektrowni zaraz
za skrzyżowaniem, złapać i odkazić idącego do miasta pracownika
oraz zablokować ścieżkę prowadząca w pobliże elektrowni (ta
którą chodzi wspomniany pracownik)
gdy jednostki gaśnicze dotrą wyślij strażaków do żółtych
budyneczków aby wyłączyli reaktory migająca lampka) i do zaworu
na dole przy rzece (aby mógł tam dojść musisz uprzątnąć drogę
przy użyciu F110)
na końcu trzeba szybko udzielać pomocy - odkażanie i do
szpitala polowego
Satelita szpiegowski spadł na Ziemię (23)
musisz przepłynąć łodzią na rugą stronę, podejść niezauważonym
pod bramę kolejową, aresztować (przy pomocy granatu) strażnika,
i szturmem wziąć pierwszy (od bramy przy której jesteś) kontener
stojący na ziemi (agentów wyeliminuj przy użyciu snajperów)
Hindenburg 2 ląduje (09)
masz nie 15 lecz 10 minut ...
ściągnij dodatkowo wozy strażackie (ciężkie) - kolo 4 i wóz
sprzętowy
wozy gaśnicze rozstaw w pobliżu miejsca lądowania (ale nie za
blisko) - ustaw z dwa z tylu (przy drugim sterowcu i przy bazie
paliwowej), jeden przy wierzy (ten lżejszy) i jeden/dwa z przodu
przed wydzielona strefa,
policjantami wypędź (opcja odsuń cywili i barykada) ze strefy
lądowania
rób save'y i czekaj aż spadnie - wtedy szybko przystąp do
gaszenia jak będziesz sprawny nie będziesz miał żadnych rannych
Supertankowiec płonie w porcie (08)
* wysyłam 3 lodzie strażackie i 5 wozów gaśniczych (+ oczywiście
satcom)
* zaczynam gasić (nie zbliżam się za bardzo do budynku -
samochody na parkingu są raczej spisane na straty), jeden wóz w
rogu (tak aby zabezpieczał rafinerie), satcomem blokuje drogę
cysternom ..., jedna z lodzi zabezpieczam (ochładzaj) nie palącą
się jeszcze część statku
* wysyłam motorówkę strażacką, śmigłowiec medyczny oraz szpital
polowy
* motorówkę posyłam w okolice statku i czekam na marynarzy
którzy będą skakać, śmigłowcem zdejmuje rannych i do szpitala
* kontynuuje gaszenie (staram się nie wjeżdżać wozami na teren
dziedzińca gaszonego magazynu
* po umieszczeniu rannych przejeżdżam szpitalem w miejsce
zrzucenia motorówki (marynarze którzy skakali powinni być juz
chyba na luce wiec wyląduje i do szpitala
* dogaszam
* przeszukuje pogorzelisko magazynu psami - zabieram rannych i
zabitych (mogą być potrzebni strażacy)
* (o ile niczego nie zapomniałem ...) KONIEC
Superekspres uderza w most (11)
* strażakiem odłączasz prąd (skrzyneczka w pobliżu mostu)
* w drodze powrotnej obniżasz poziom wody (skrzynka przy śluzie)
* wyciągasz rannych przy użyciu strażaków z nożycami lub psów -
wyciągną one niektórych rannych na zewnątrz lecz innych (w
oknach które pozostaną aktywne) musisz wyciągać strażakami
* do wagonu w wodzie dopływasz motorówką
* wagony leżące na innych zdejmujesz dźwigiem (otwierasz
nożycami
- przeszukujesz psami ....)
* do wyciągnięcia osób z przygniecionego wagonu (tego którego
widzisz tylko kawałek dachu) - musisz użyć strażaka z nożycami
** uważaj na uszkodzony wiadukt - grozi zawaleniem
Wybuch wulkanu zagraża miastu (19)
* masz 10 minut, radzę ewakuować kościół i wille w jego
okolicach oraz rozgonić ludzi z parkingu
* wozy gaśnicze ustaw w okolicach mostu
* w początkowej fazie gaszenia możesz użyć samolotu
* podczas dogaszania (gdy sytuacja jest opanowana) lub po
ugaszeniu buldożerem zatkaj dziurę z której ulatnia się
toksyczny gaz (leżą tam w okolicy jakieś głaz)
misję można przejść nie doprowadzając do skażenia jakiejkolwiek
osoby
Wiosenna powódź (15)
* zatkaj wały (są dwa warianty na które starczy worków - obrazki
jak musi wyglądać są Level/mission15a_map.tga i Level/mission15b_map.tga)
* możesz ewakuować część osób z drugiej strony rzeki
(umieszczaj je wraz ze swoim sprzętem na terenie elektrowni)
* nie zapomnij o zamknięciu śluz
* po wylaniu wyślij szpital i kilka motorówek
* wyłów tonących i do szpitala
* wyławiaj beczki (do jednej motorówki wchodzi jedna) i
odtransportowuj na brzeg uwaga: po wylaniu zmienia się punkt
wjazdu i wysłany wcześniej sprzęt jest niedostępny
Wielki meteoryt leci w stronę ziemi (03)
* ewakuuj szpitale oraz park (koło głównej drogi) i ludzi
chodzących koło dolnego szpitala, jeżeli dobrze przeprowadzisz
ewakuację nie będzie rannych)
* przygotuj sporo wozów gaśniczych i ustaw je w odpowiedniej
odległości od miejsc upadków meteorytów (gdzie mogą spaść widać
na mapkach Level/mission03NE_map.tga i Level/mission03SW_map.tga)
* po upadku przystąp do gaszenia, możesz wspomagać się samolotem
* jeżeli dobrze się przygotowałeś nie masz rannych, misja
potrafi się zaciąć pod koniec - płonąca (chyba nie do ugaszenia)
sterta głazów (7 obiektów)
Porwany samolot ląduje w Berlinie (25)
* dwóch uciekających terrorystów aresztuje zaraz na początku (śmigłowiec
z strzelcami)
* przystępuję do gaszenia pożarów (używam jakiś 9 wozów zaczynam
od góry - bramy i od dołu, trzeba pilnować aby pożar nie
poszedł zbyt głęboko w park)
* jednocześnie zbieram rannych będących poza samolotem do
szpitali polowych
* przygotowuje się do rozwiązania problemu 4 terrorystów w
samolocie (trzeba się śpieszyć gdyż w samolocie są ranni) -
ściągam wóz opancerzony z strzelcami, psychologiem i zwykłymi
policjantami oraz drabinie z strażakami
* psycholog informuje ze chcą rozmawiając z ambasadorem,
przygotowuje granaty i blokady drogowe (na drodze gdzie lądował
samolot),
* do ambasady (kolo parlamentu) wysyłam policjanta, drabinę
podstawiam do przedniego wejścia
* jednocześnie dogaszam pożary lasu
* ambasadora gdy wysiądzie z swojego samochodu odprowadzam do
drabiny strażakiem
* terroryści żądają samochodu ucieczkowego - podstawiam go do
tylniego wejścia
* terroryści wychodzą, zatrzymuje ich na blokadzie, jednocześnie
straszakami przy pomocy drabiny ewakuuje rannych z samolotu
* wyprowadzam pozostałe osoby z samolotu
Atak z kosmosu (26/bonus)
kosmitów likwidujesz strażakiem z piłą mechaniczną (atakujesz od
tyłu), ale uwaga pozostali po pewnym czasie zamieniają twojego
strażaka w kosmitę