Brak serwerów w ciągu najbliższych 2 tygodni. Kliknij, by dodać swój serwer!
Zmodeler - Eksport pojazdu do edytora gry

Menu - poradnik modelowania Zmodeler

1) Musimy posiadać ZAREJESTROWANĄ wersję Zmodelera, aby eksportować i importować pliki.
2) W Emergency występują 3 główne rodzaje części (model główny, drzwi [wraz z przesuwnymi skrytkami] i koła) i kilka pobocznych (armatki wodne, reflektory itp.).
3) Model musimy zeskalować w Zmodelerze (opcja Modify>>Scale) i połączyć go w ten sposób aby pozostały jedynie wymienione wyżej części. Nadajemy im nazwy. Model główny - dowolna nazwa np. Vectra. Drzwi - Vectra_door01, Vectra_door02 itd. (przeważnie wystarczają jedne otwierane drzwi po stronie pasażera). Koła - Vectra_wheel01, Vectra_wheel02 itd. (jeden rodzaj koła dla samochodów osobowych, dwa różne dla ciężarowych [nie zawsze])
4) Na widoku Left lub Right umieszczamy model lekko nad linią główną (i Pivot Helperem). Najlepiej jest zacząć od koła. Umieszczamy je w taki sposób aby jego dolna część minimalnie zachodziła poza tą linię. Potem dopasowywujemy do niego nadwozie.
5) Teraz ustawiamy fizykę pojazdu. To może strasznie brzmieć, ale wystarczy wybrać opcję Display>>Local Axes otworzyć listę parametrów, wybrać Offset, a potem Reset to Parent. Następnie klikamy w model (nadwozie nie koło!!!) i klikamy w Export. Nadajemy plikowi TAKĄ SAMĄ nazwę jaką mamy w Zmodelerze (np. Vectra) i wybieramy format pliku .v3o.

6) Z kołem postępujemy podobnie, z tym że musimy umieścić go (środek koła) dokładnie w punkcie przecięcia głównych osi i dopiero potem resetować Axe i eksportować.

7) Drzwi eksportujemy mając je ustawione w sposób, w którym oś według której mają się otwierać musi być styczna do jednej z osi głownych Zmodelera.