Strona 1 z 1

Baza w LA mod

Post: 11 lut 2006, 17:19
autor: Arafat
Witam

Czy jest możliwość "wyciągnięcia" samochodzu policji (nieoznakowany) z tamtąd?

Post: 11 lut 2006, 17:29
autor: _maroko.nine.one
Może opisz dokładniej o co ci chodzi. Jeżeli chodzi ci czy da sie wyprowadzić z bazy policyjnej pojazdy to można to zrobić. Musisz jednym policjantem (albo jaką kolwiek inno liczbą naturalną nieparzysztą :wink: ) otworzyć bramę klikajac nimi na takie coś koło bramy.

Post: 11 lut 2006, 17:35
autor: Arafat
Dokładnie oto :D Można potem wsiąść do tego auta?

Post: 11 lut 2006, 18:07
autor: _maroko.nine.one
No można. Moze opiszę dokładniej jak to wszytko działa.

Remizy strażackie

Przed nią stoi taki stojak z jakimiś kabelkami itp. Podobny do tego urządzonka z misji z wyburzaniem budynku. jest to tak jagby pojazd, nie mogący się poruszać, ale ma ważną funkcję. Gdy się go użyje nad remizą znika dach. Gdzieś w remizie jest drugie takie uządzonko, które ma inne funkcje. Można tam wybrać wezwanie 10 strazaków, lub chyba 20 nieubranych. Gdy już mamy strażaków, mozna im kazać się przebrać. Do wyboru jest kilka ubranek: zwykły strażak, strażak z maską, abc, nurek, sanitarjusze(tu żey zrobić pare odziwo wystarczy 1 strażak), lekarz, który musi jesczze pobrać torbę lekarską z samochodu. W remizie nr1 są po 2 wozy techniczne i gasnicze, 1 drabina, 1 osobówka dla tego strażaka w remizie i jedna dla innych, 3 karetki i jakiś dziwny sprzętowy. W remize nr2 są: 1 wóz technczny, 1 gaśniczy, 2 karetki i jedna osobówka.

Policja

W policji jest podobnie, tyle że nie ma przebieralni i pokazywania wnętrza budynku. Koło drzwi policji jest taki bajer jak w remizie. Mozna wezwać tam 6 policjantów, bądź drużynę swat (4 strzelców). Policjantem można otworzyć bramę wyjazdową/wjazdową.

gdy złapaliśmy podejrzaneko nie wsadzamy go dosamochodu policji, który odsyłamy z mapy, tylko przewozimy na posterunek policji, przed budynek na którym stoi helikopter. Policjantem bierzemy podejrzanego i "wkładamy" go do budynku policji (jest ospowiednia funkcjia).

W obbu przypadkach, tzn remizy i policji mamy możliwość wycofania aszych ludzi do budynku. Trzeba ich ustawić w miejsce gdzie staneli po wezwaniu i tym bajerkiem, którym wzywaliśmy ich dać opcję z domkiem.


Szpital
Tu jest nieco inaczej, tzn gdy mamy rannego przysyłamy go karetką do szpitala, a nie poza teren mapy. Sanitariusze mają opcję podobną jak policjanci, tyle że oni oddają rannego do szpitala.

Na dachu szpitala stoi helikopter. Jest baardzo przydatny. Stoi koło niego para sanitariuszy i lekarz. Można odrazu ich wsadzić do helikoptera. Gdy są potrzebni na jakimś odludziu np fabrykoport na południowym zachodzie mapy można go wysłać. Gdy chcemy odesłać go do szpitala, używamy jego funkcji fly to hospital. Helikopter leci do szpitala, jak doleci wysadzamy sanitariuszy i rannego do szpitala.


Wszytkie pojazdy stojące na mapie mają funkcję powrotu do bazy. Można ich używać, ale pojazdy nie będą wydawać dźwięku syren.

Post: 11 lut 2006, 18:20
autor: Arafat
Obrazek

Chodzi oto co jest przy drzwiach widocznych na zdjęciu?

Post: 11 lut 2006, 18:35
autor: GRZEHO
niezły burdel przy tym komisariacie

Post: 11 lut 2006, 18:41
autor: Arafat
Naciskam kursorem na to i nic się nie dzieje (tzn. dach jak był tak jest) w remizie

Post: 11 lut 2006, 19:35
autor: _maroko.nine.one
Niewiem, czy wiesz, ale musisz wybrać opcję, tzn. tak jak w samochodzie, zeby go odesłać do bazy. W tej wersji moda musisz mieć patcha 1.03, nie wiem czy masz.

To do otwierania, to ten taki jagby stolik, a do otwierania bramy, taka skrzynka koło świateł i bramy.

Post: 22 lut 2007, 16:29
autor: Arafat
To w takim razie spytam o jeszcze coś. W nowej wersji tego moda jest m.in: FBI i armia. Gdzie oni będą się znajdować?

Post: 24 mar 2008, 21:15
autor: Mocias
Ale ja mam pytanie co zrobic jak nie daje sie strazak w remize przebrac robie te 20 nieubranych podchodza do szafki i nic :/ co zrobic ktos niech powie....czekam duzo i tez nic poprostu nie da rady HELP!!!!

Post: 25 mar 2008, 16:31
autor: sliwma
Wybierz inną opcje (na tym stole)