ZModeler poradnik v2

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

ZModeler poradnik v2

Postautor: Carman » 20 sie 2011, 23:01

Witam!
Dostępna jest nowa wersja poradnika do ZModelera.
W tym temacie możecie zgłaszać problemy z nim związane. Postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości. Na pewno możecie też liczyć na zadomowionych na naszym forum doświadczonych modelerów.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: WojteQ » 20 sie 2011, 23:30

Ja się widać muszę bardziej postarać bo mi nie podziękowałeś za konkurencje xD Poradnik ok ale nie podoba mi się Twoj sposob teksturowania. Co kto lubi : )
" Śubmeś > iśtjudi "
Awatar użytkownika
WojteQ
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 1825
Rejestracja: 19 lis 2008, 19:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 53

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: Carman » 21 sie 2011, 00:08

Opisz swój. Jak będzie dobry to dodam do następnej wersji.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: mlodystraz@k » 21 sie 2011, 11:41

No no no co ja tu widzę! :) Poprzedni poradnik był już dobry a ten to poezja :) Ja zaczynałem swoją przygodę z modelowanie właśnie od Twojego poradnika. Mogę Ci zagwarantować, że Twoja praca nie idzie na marne, Twój poradnik jest często polecany na innych forach, wiele osób dzięki niemu zaczęło przygodę z modelowaniem. Ja osobiście zachęcam wszystkich do rozpoczęcia przygody z modelowaniem, bo jest to naprawdę przyjemna i ciekawa rzecz.
Awatar użytkownika
mlodystraz@k
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 355
Rejestracja: 08 sie 2007, 09:56
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 2

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: COMMANDER » 21 sie 2011, 12:01

Carman nie pamiętam czy to napisałeś w poradniku, ale bardzo ważną rzeczą jest żeby najlepiej po uruchomieniu programu wejść do Modify>Submesh>Detach nacisnąć na ten szary kwadracik przy Detach i odznaczyć (czyli żeby nie była zaznaczona) opcję enable drag, ona zapobiegnie powstawaniu dziur przy detachowaniu obiektów.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: szaman998 » 21 sie 2011, 13:51

Muszę przyznać, że poradnik bardzo fajnie napisany.
szaman998
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 89
Rejestracja: 18 sie 2011, 09:22
Pochwały: 4

Re: ZModeler poradnik v2

Postautor: Yunkman2012 » 21 sie 2011, 19:54

Tak, bardziej lubię takie pisane niż filmy. Carman miałeś dobry poradnik w filmie ale to nie na mój internet więc :)
Nie jestem nowy, jestem tu 3 lata i mam trochę doświadczenia.
Awatar użytkownika
Yunkman2012
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 37
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:14
Lokalizacja: Częstochowa


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron