Strona 1 z 1

ZModeler poradnik v2

Post: 20 sie 2011, 23:01
autor: Carman
Witam!
Dostępna jest nowa wersja poradnika do ZModelera.
W tym temacie możecie zgłaszać problemy z nim związane. Postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości. Na pewno możecie też liczyć na zadomowionych na naszym forum doświadczonych modelerów.

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 20 sie 2011, 23:30
autor: WojteQ
Ja się widać muszę bardziej postarać bo mi nie podziękowałeś za konkurencje xD Poradnik ok ale nie podoba mi się Twoj sposob teksturowania. Co kto lubi : )

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 21 sie 2011, 00:08
autor: Carman
Opisz swój. Jak będzie dobry to dodam do następnej wersji.

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 21 sie 2011, 11:41
autor: mlodystraz@k
No no no co ja tu widzę! :) Poprzedni poradnik był już dobry a ten to poezja :) Ja zaczynałem swoją przygodę z modelowanie właśnie od Twojego poradnika. Mogę Ci zagwarantować, że Twoja praca nie idzie na marne, Twój poradnik jest często polecany na innych forach, wiele osób dzięki niemu zaczęło przygodę z modelowaniem. Ja osobiście zachęcam wszystkich do rozpoczęcia przygody z modelowaniem, bo jest to naprawdę przyjemna i ciekawa rzecz.

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 21 sie 2011, 12:01
autor: COMMANDER
Carman nie pamiętam czy to napisałeś w poradniku, ale bardzo ważną rzeczą jest żeby najlepiej po uruchomieniu programu wejść do Modify>Submesh>Detach nacisnąć na ten szary kwadracik przy Detach i odznaczyć (czyli żeby nie była zaznaczona) opcję enable drag, ona zapobiegnie powstawaniu dziur przy detachowaniu obiektów.

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 21 sie 2011, 13:51
autor: szaman998
Muszę przyznać, że poradnik bardzo fajnie napisany.

Re: ZModeler poradnik v2

Post: 21 sie 2011, 19:54
autor: Yunkman2012
Tak, bardziej lubię takie pisane niż filmy. Carman miałeś dobry poradnik w filmie ale to nie na mój internet więc :)