PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: slave99 » 01 lis 2012, 21:07

Zapraszamy do komentowania i wyrażania opinii na temat dema PL MODA 1.0

BŁĘDY!

-Strażacy i wozy przenikają przez płot

-Za duża częstotliwość wybuchu gazu w górnej części mapy

-Nie palące się budynki

-Gdy strażak w AODO wsiada to wozu to jego ikonka zmienia sie na "cywila"

-Przy respawn`ie Straży pożarnej, podczas wybuchu gazu, pojawia się od razu komunikat "misja nieudana"

-Błędy skryptów na stabilizowanie przez strażaków.
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
"nawet jak zabiorę rannego to dalej wykonuje te ruchy i skrypt AODO, mam lekko rannego strażaka może gasić, ale jak dam mu AODO to ma full tego zielonego paska życia."


-Po zatrzymaniu pojazdów cywilnych, te nie chcą ruszać.

-Strażacy gdy podejdą zbyt blisko ognia, giną.

-Problem ze strażakiem na drabinie
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
"A mianowicie gdy przysłałem sobie SD do pożaru i rozwinąłem drabinę (strażak był w koszu) zahaczyła ona o drzewo i strażak spadł , oczywiście był ranny. Nigdy wcześniej w żadnym modzie nie spotkałem się z takim przypadkiem , mieliście takie coś kiedyś? "


-Lekko ranny policjant, nie może wejść do Lancer`a.

-Wozy jeżdżą po wodzie.

-Bug o niskiej szkodliwości pod tym linkiem

-Przy pożarze w banku (obok JRG) który podpalił podpalacz nie da się go ugasić strażacy (10 osób) gaszą go od 5 minut, pali się sejf do którego nie można się dostać

-Błąd z rozdzielaczem
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
"spróbujcie zlikwidować rozdzielacz gdy ktoś jest w niego wpięty - strażak wówczas pobierze z niego AODO"


-No i tutaj kolega się rozpisał to dam pod spoiler...
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
Moi Drodzy Parafianie
"Ściągłem" se moda, "installnąłem", odpaliłem i gram. Mod gra i buczy zadziwiająco dobrze, jak na demo. Nie ma jednak róży bez kolców. W końcu demo to jest tylko. Marcelino zauważył zamulanie moda przy zadysponowaniu Reniek Midlumek. Przy pożarze lasu raczej tych wozów nie użyję. Potwierdzam ten fakt i ja. Istotnie tak jest. Podejrzewam iż jest to wina szczegółowości odwzorowania tego modelu. Przy innych modelach tego nie ma. Najwidoczniej silnik gry też ma ograniczone możliwości bez względu na to, na jakim sprzęcie gramy. Procesor mam dwurdzeniowy. Mapa poza wymienioną wcześniej "dziurą ppoż" w płocie ma również inną przypadłość. Wąską jednopasmówkę z przedzielającą ją barierą energochłonną. Niby nic nadzwyczajnego, kiedy jedziemy małym autkiem. Scania wezwana do pożaru kamienicy usytuowanej niedaleko, zatkała się na tej drodze. Musiałem "kobiecinę " ręcznie wyprowadzić do prostopadłej drogi żeby zakumała, że skręciła za wcześnie w lewo. Ta wąska droga jest równoległa do dwupasmówki, przy której stoi dłuższa kamienica. Dwupasmówka ma tą przewagę, że bariera rozdzielająca obydwa pasma posiada "przejścia ". W przypadku jednopasmówki, tam gdzie mi Scania utknęła, jest nasadzone drzew i bariera leci po całej długości. Nie wiem, czy coś takiego w rzeczywistości mogłoby zostać zbudowane z racji utrudnionego przepływu wozów ratowniczych. Skrypt na rozdzielacz jest OK. Problem jest tylko taki, że ciężko jest trafić potem w taki rozdzielacz myszką. Nie zawsze jest trudno, ale bez camera hack trwa to jednak dłużej. Chyba trzeba poprawić punkt przyłączenia w edytorze. Brak DWP w ciężkich wozach wydaje mi się dziwny. Może to z racji dema. Funkcję stabilizacji przez strażaka można by też dodać policjantowi. Czasem radiowóz może być bliżej miejsca zdarzenia. W nowym Sprinterze OPP policjanci są w zwykłych mundurach. Tak będzie też w pełnej wersji? Bo nie wyobrażam sobie wysłania zwykłych policjantów na zamieszki. Są mniej odporni na urazy. Prędkość pojazdów motywowana wielkością mapy jest wg mnie śmieszna. Lepiej byłoby zrobić tak, że pojazd jedzie szybciej na kogutach, a jeśli niealarmowo to może z taką prędkością jak teraz jest ustawione. Personel medyczny (wszystkie służby tak mają) ma źle ustawione punkty wysiadania z pojazdu. Skutkuje to tym, że po "wypakowaniu" z karetki pierwszy sanitariusz stoi prawie na lekarzu. Wszyscy chwalą, że modele są takie fajne. OK. Prawda, są jakby były robione do innej gry. Szkoda tylko, że zauważyłem tylko w jednym wozie, że podczas wysiadania otwierają się w nim drzwi. Do reszty wsiada się i wysiada jakby personel medyczny, strażacy, czy policjanci byli duchami przenikającymi wszystko. To wysiadanie można ustawić w edytorze i mam nadzieję, że w patchu lub pełnej wersji tego doczekam. Na otwierane drzwi trzeba będzie poczekać dłużej, ale wierzę, że też się pojawią w każdym modelu. Zbyt długo nie grałem, więc być może jeszcze nie wszystkie irytujące mnie błędy zauważyłem. Ogólnie jestem zadowolony.

Przypomniałem sobie taką rzecz. Tam przy wybuchu gazu w elektrowni palą się drzewa. Tylko szkoda, że rosną na terenie tak nierównym, że z węża robi się harmonijka, co skutkuje skróceniem odcinka.
Awatar użytkownika
slave99
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 284
Rejestracja: 19 mar 2005, 09:47
Lokalizacja: Wadowice / Kraków
Pochwały: 4

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: WojteQ » 22 lis 2012, 14:46

Zapraszam do dalszej dyskusji, oraz proszę o nie powtarzanie błędów. Wszystkie sugestie zostały wzięte pod uwagę :)
" Śubmeś > iśtjudi "
Awatar użytkownika
WojteQ
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 1825
Rejestracja: 19 lis 2008, 19:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 53

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: <998_marcin_998> » 22 lis 2012, 18:07

slave99 pisze:Zapraszamy do komentowania i wyrażania opinii na temat dema PL MODA 1.0

BŁĘDY!

-Strażacy i wozy przenikają przez płot



mogłeś jeszcze mojego ss dać w spoiler pod tym
|||"Bogu na chwałę. Bliźniemu na ratunek"|||
<998_marcin_998>
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1039
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:19
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 8

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: WojteQ » 22 lis 2012, 18:56

Nie potrzeba. Błąd jest jasny i oczywisty
" Śubmeś > iśtjudi "
Awatar użytkownika
WojteQ
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 1825
Rejestracja: 19 lis 2008, 19:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 53

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: Robert18gol » 22 lis 2012, 20:02

Nie palące się budynki - to nie jest błąd co niektóre budynki maja wyłączone palenie się ze względu na rozmiar mapy i ilość wozów.
Błędy skryptów na stabilizowanie przez strażaków - też nie jest to błąd po prostu tak skrypt napisany i nic na to nie poradzimy
Błąd z rozdzielaczem - Też wina Skryptu po prostu skrypt na rozdzielacz i AODO działają na zasadzie "use" (użyj) i też na to raczej wpływu nie mamy - Takie małe sprostowania.
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: Max_997 » 24 lis 2012, 00:06

Pytanie mam do modelu Lancera . zastanawiała mnie waga , no i chęci przerobienia go na cywilny .

PO cholerę takie szczegóły w tym modelu sa , czyż by model był z GTA ?

min:
- Fotele
- Skrzynie biegów
- Kierownica
- i wiele innych szczegółów

Obrazek
Zobacz mojego pokemona!

Ty wyluzuj szelki, napisałem mu tylko o co chodzi
by Grzegorz
Awatar użytkownika
Max_997
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 400
Rejestracja: 01 paź 2012, 19:51
Pochwały: 9

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: gagar » 24 lis 2012, 00:11

W tym przypadku musisz zapytać autora modelu czyli Dębica998112
Team po dostaniu modelu ogólne nie sprawdza co on ma w środku.

Ewentualnie fotel i kierownica może służyć jako dekoracja przy wysiadaniu personelu i otwieraniu się drzwi oczywiście jeżeli jest animacja ;)
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: COMMANDER » 24 lis 2012, 00:12

do drzwi, maski, bagażnika akurat nie trzeba animacji robić, kwestia ustawienia w edytorze.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: Max_997 » 24 lis 2012, 00:14

Gagar , za bardzo to jest naciągane :)
Zobacz mojego pokemona!

Ty wyluzuj szelki, napisałem mu tylko o co chodzi
by Grzegorz
Awatar użytkownika
Max_997
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 400
Rejestracja: 01 paź 2012, 19:51
Pochwały: 9

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: Paulus911 » 24 lis 2012, 00:15

Może jak Dębica robił ten model to może robił go z myślą o GTA oraz E4 ?
To se ne vrati...
Awatar użytkownika
Paulus911
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1414
Rejestracja: 22 kwie 2012, 09:52
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 46

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: gagar » 24 lis 2012, 00:20

COMMANDER pisze:do drzwi, maski, bagażnika akurat nie trzeba animacji robić, kwestia ustawienia w edytorze.

to tylko szczegóły :)

Max_997 pisze:Gagar , za bardzo to jest naciągane :)

Ale coś trzeba odpisać ja sam robiłem fotel do kabiny i kierownice przy zabawie w otwierane drzwi :)

Paulus911 pisze:Może jak Dębica robił ten model to może robił go z myślą o GTA oraz E4 ?

No ale do E4 zbędne poly lepiej usuwać.

Tak jak pisałem wyżej zapytać autora bo on chyba będzie wiedział najlepiej ;p
Można to zrobić w jego temacie viewtopic.php?f=17&t=5687&p=89884#p89884 lub przez PW
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: PSP Durham » 24 lis 2012, 00:27

Moja Sugestia (Propozycja) to jak by był skrypt to aby policja mogła wzywać Straż Pogotowie lub Jednostkę Policji :P ale jak byłby skrypt :)A
Lech Kaczyński Has Been Left The Party.
Awatar użytkownika
PSP Durham
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 636
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:34
Lokalizacja: POLSKA - Malbork - Anglia - Durham
Pochwały: 9

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: kuba4485 » 25 lis 2012, 02:02

Czy da sie cos zrobic aby mod dzialal w kampani? W tej chwila gra wywala do pulpitu po nacisnieciu na ikonke obojetnie ktorego wozu strazy, reszta sluzb dziala jak trzeba
kuba4485
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 22
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:24
Lokalizacja: Zakopane

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: COMMANDER » 25 lis 2012, 02:49

Demo jest zrobione pod freeplay, nie kampanię.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: PL Mod 1.0 Demo - pytania, sugestie, opinie

Postautor: tomalapt » 25 lis 2012, 12:24

Jeśli chodzi o modele z GTA w PL MODZIE, to jest ich kilka...
tomalapt
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 110
Rejestracja: 14 gru 2009, 19:31
Pochwały: 1

Następna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron