Strona 1 z 1

Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 16:56
autor: Chowder
Siema all wiem jakie są komendy na armatkę wodną czyli ugaś i schłódź obiekt dodałem je w edytorze ok w grze są komendy żeby gasić i schłodzić obiekty.Gdy wyślę wóz z armatką wodna i nacisnę ikonę gaszenia i wybieram obiekt który ma być ugaszony armatka wo gule nie działa.Mam skrypt na kończącą się wodę i na włączanie autopompy czy może to mieć coś z tym wspólnego.

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 17:23
autor: domcio98
nadałeś nazwę armatce canon coś tam? i wóz na TLF musisz zmienić zamiast HLF

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 19:31
autor: Chowder
nie a jak to mam zrobić

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 19:33
autor: forest.byrd
Wszystko w edytorze ładujesz moda, wybierasz wóz, potem edit, edit traits i po prawej stronie masz różne "funkcje do wyboru" poszukaj aż będzie TLF. Potem w edit childs w superstructures dodajesz działko i na dole po prawej dajesz mu nazwę cannon.

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 20:44
autor: Chowder
zrobiłem tak ale po chwili mi się gra crasuje co zrobić??(specjalnie nie dodałem po s tego h bo mi cenzura wyskakiwała)

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 21:03
autor: gagar
Skoro ustawiłeś działko to usuń nasady bo To i to razem nie działa.

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 21:29
autor: Chowder
gagar a jak się nazywa nasada bo usunąłem jakieś gtf tube z dwóch wozów w których dodałem armatki a nadal mam crasha jak byś mógł napisz mi wszystko krok po kroku.Oczywiście każdy dostaje po plusie

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 21:44
autor: domcio98
nasady nie działają ci jak masz armatki, chyba, że skrypt z la moda wyciągniesz. A tak to albo to albo to.

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 22:00
autor: Chowder
domcio a jak usunąc te nasady bo ja neiobeznany w edytorze

Re: Armatka wodna

Post: 16 gru 2014, 22:04
autor: forest.byrd
w edit childs edit superstructures zaznaczasz nasady i delete.