Regulamin forum, który wszyscy użytkownicy i goście udzielający się na forum powinni przeczytać i stosować się do niego
1. Admini i moderatorzy mają zawszę rację, lecz gdy się mylą możesz im zwrócić kulturalnie uwagę
2. Każdy użytkownik i gość piszący na forum zobowiązany jest pisać poprawnie ortograficznie i gramatycznie. Oczywiście nikt nie jest doskonały i może popełniać błędy, ale bez przesady. Dyslektycy proszeni są przed napisaniem postu wkleić go uprzednio do Worda bądź sprawdzić poprawność napisanego tekstu w inny sposób (na przykład poprzez Google Toolbar lub Firefox'a, który nam automatycznie sprawdza błędy i podkreśla).
3. Wszyscy bezwzględnie muszą zachowywać się zgodnie z polskim prawem i kulturalnie na forum:
- nie obrażaj/wyzywaj innych,
- nie dokuczaj innym,
- nie nadużywaj wulgaryzmów.
- staraj się być miły i uprzejmy dla innych
4. Przed napisaniem jakiegokolwiek postu użyj opcji Szukaj, która znajduje się na górnej belce menu oraz zajrzyj do Faq znajdującego się na stronie. Gdy tam nie ma odpowiedzi na Twój problem, wtedy napisz post.
5. Nie nabijaj postów! Pisz sensowne i przemyślane posty, nie rób tzw. off-topic, staraj się prowadzić dyskusję zgodną z tematem. Większa liczba postów nic Ci nie da! Jeżeli nie masz nic konkretnego do napisania lepiej nie pisz (tj. nie pisz postów nie wnoszących nic nowego do tematu Np. Super!, czekam, ok, zgadam się z tobą, masz rację, ja też itp.)
6. Nie powielaj postów. Jeżeli ktoś napisał to co Ty chcesz napisać teraz, lepiej nie pisz w ogóle. Wykażesz się w innym temacie
7. Wszelkiego rodzaju piractwo na tym forum JEST ZABRONIONE Wszystkie tematy i posty związane z crackami, serialami, adresami linków z grami i programami umożliwiającymi nielegalne nabycie gry będą usuwane!
8. Zabrania się używania w avatarach obrazków animowanych (tzn. gifów które się ruszają ), nie większych niż 120x120 pixeli oraz w podpisach jakichkolwiek obrazków, zwykły tekst jest wyłącznie dopuszczalny.
9. Nazwy (nicki) użytkowników nie mogą być wulgarne oraz nie mogą wyglądać jak rysunki typu ASCII (Np. |\| | [ |<, _z|o/\/\_, _-^Ktos^-_ itd.)
10. Pochwały mogą być przydzielane tylko w sposób dobrowolny. Nie można się prosić oraz domagać tego od innych użytkowników (zabrania się pisania postów typu "daj mi pochwałę bo pomogłem" itp.). Za dawanie bezsensownych pochwał również grozi upomnienie. Należy zauważyć jednak, że jeżeli Ty przyznasz pochwałę, możesz to napisać w nowym poście. W ten sposób nowi użytkownicy będą wiedzieć, że istnieje taka opcja. W podpisach można również umieścić wzmiankę, by użytkownicy za pomoc dawali pochwałę.
11. Zamiast zwracać uwagę innym, że źle umieścili post itp. użyj przycisku "Raportuj post" w prawym górnym rogu postu naruszającego regulamin. Ułatwi to pracę moderatorom i zaoszczędzi niepotrzebnych kłótni.
12. Nazwy tematów muszą być czytelne i dobrze opisujące temat poruszany w Twoim poście. Nie pisz również z Capslockiem, każdy temat jest tak samo widoczny i tak samo ważny.
13. Nie odkopujemy starych tematów, chyba że:
- nowy post jest na temat (zawiera rozwiązanie przedstawianego problemu lub jest od użytkownika, który tez ma taki problem)
- odkopywany temat ma charakter ogólnej dyskusji o jakimś zagadnieniu
to odkopywanie jest dopuszczalne (a wręcz lepsze od zakładania dublujących się postów).
14. Zabrania się niechcianych reklam (tj. spamu) oraz nadużywania w jednym poście wielokrotnie tych samych wyrazów lub emotikon (tj. floodu).
15. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto na forum. Zabrania się tworzenia drugich kont podczas trwania bana na pierwszym koncie danego użytkownika.
16. Wszelkie zdjęcia i inne materiały prezentowane na forum muszą posiadać w podpisie bądź na zdjęciu informacje o prawach autorskich jego twórców.
17. Regulamin obowiązuje zarówno na forum jak i w prywatnych wiadomościach. Łamanie regulaminu na PW będzie rozpatrywane, gdy adresat wiadomości zgłosi wiadomość moderatorom.
Za niestosowanie się do wyżej wymienionego regulaminu będą stosowane kary w postaci: blokady shoutbox'a, upomnienia lub bana.
Za 3 ostrzeżenie użytkownik dostaje bana.
- za pierwszym razem 7 dni,
- za drugim razem na miesiąc,
- za trzecim razem stały.
Na shoutboxie mogą pisać użytkownicy powyżej napisanych 3 postów.
Regulamin będzie aktualizowany, gdy pojawi się coś co będziemy uważali za stosowne by tu dodać.
Rangi:
Korpus Szeregowych
- Strażak
- Starszy strażak
Korpus Podoficerów
- Sekcyjny
- Starszy sekcyjny
- Młodszy ogniomistrz
- Ogniomistrz
- Starszy ogniomistrz
Korpus Aspirantów
- Młodszy aspirant
- Aspirant
- Starszy aspirant
- Aspirant sztabowy
Korpus Oficerów (moderacja forum i rangi specjalne)
- Młodszy kapitan
- Kapitan
- Starszy kapitan
- Młodszy brygadier - młodszy moderator
- Brygadier - moderator
- Starszy brygadier - starszy moderator
- Nadbrygadier - młodszy administrator
- Generał brygadier - administrator
(Rangi oraz obrazki na podstawie pl.wikipedia.org)
Ostatnia aktualizacja: 10.08.13r