Brak serwerów w ciągu najbliższych 2 tygodni. Kliknij, by dodać swój serwer!
Poradnik - Tworzenie pojazdów

Jak mogę zrobić nowy pojazd?
Ten tutorial nie ma nic wspólnego z rysowaniem pojazdów (skinami)
Przykład:
Chcesz używać DekonP (straż) jako wóz policyjny.

1. Stwórz folder w "emergency 3/mods/." Nazwij go jak chcesz. Ja użyłem nazwy "Nowy pojazd" w tym tutorialu.
2. Skopiuj wszystkie pliki "DekonP" z
"Data/Models/Vehicles/Fire Departament" oraz "Data/Prototypes/Vehicles/Fire Depratament"
do
 "Mods/New Vehicle/Models/Vehicles/Police" i "Mods/New Vehicle/Prototypes/Vehicles/Police". Będziesz musiał stworzyć nowe foldery.
3. Nazwij ponownie KAŻDY skopiowany plik. Nazwij "dekon_p" lub jak kolwiek chcesz. Ja użyje "policetruck" w tym tutorialu.
Na przykład:
Z Na
dekon_p.dds - policetruck.dds
dekonp_body.V30 - policetruck_body.V30
dekonp_door01.V30 - policetruckdoor01.V30
dekonp_body.e3p - policetruck_body.e3p
itd.
4. Otwórz plik .V30 (w katalogu "models/vehicles/police"). Przewin kawałek w dół póki zobaczysz nazwę pliku .dds. Zmień go na nazwę jaka dałeś w kroku 3 (policetruck.dds w tym tutorialu). Zrób to z każdym plikiem .V30.
Na przykład:
Z:  osobom
Dekon_p.dds
Na:
policetruck.dds
5. Otwórz plik .e3p (w "prototypes/vehicles/police"). Zmień wyrażenie "Fire Departament" na "Police" oraz zmień nazwę pliku .V30. Zrób tak z każdym plikiem .e3p. W pliku "*_body.e3p" możesz zrobić to z Childerns(?) (koła[wheels], drzwi[doors]) pojazdu. Możesz to znaleźć na końcu pliku.
Na przykład:
Z: ModelName="mod:Models/Vehicles/Fire Departament/dekonp_body.V30"
Na: ModelName="mod:Models/Vehicles/Police/policetruck_body.V30"
6. Uruchom edytor i załaduj mod który zawiera nowy samochód policyjny. W tym tutorialu mod nazywa się "New Vehicle". Wybierz pojazd (Edit->Scene->Vehicles->Policja) i sprawdź go. Powinien wyglądać jak pojazd deknop ze straży pożarnej. Kliknij "Edit" i "Edit Traits". Zmień "Taskforce vehicle type" na typ pojazdu jaki ma być.
Na przykład:
Z: FireFighter Dekon-P
Na: Police SW

Wyjdź z edytora. Nie musisz niczego zapisywać ponieważ to robi się automatyczne ;)

7. Jeżeli chcesz grac tym pojazdem w grze to:
Skopiuj vehicles.xml i freeplaybase.xml z katalogu "emergency 3/data/specs" do "emergency 3/New Vehicle/Specs". Stwórz nowy folder. Dodaj nowy kod dla twojej ciężarówki policyjnej w każdym z plików. Możesz użyć oryginalnego jeżeli chcesz. Nie zapomnij zmienić ścieżki dostępu w plikach w kodzie oraz zapisać

8. Jeżeli pojazd nie pokazuje ci się na obrazie (Widzisz tekst "Missing prototype" albo "Missing mode" musisz sprawdzić wszystkie pliki ponownie w celu znalezienia błędu. Pamiętaj nawet jedna zła litera może spowodować błąd.)
 


Poradnik napisany przez: Hoppah
Przetłumaczony przez: Radek_1