Misja 10 - Demonstracja w porcie

Solucje do Emergency 3

Postautor: _maroko.nine.one » 08 kwie 2006, 23:19

Postaraj się poprostu wszytkich wsadzić.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: `dawid » 09 kwie 2006, 15:03

sprawdalem na kilka sposobów i nic to samo sytuacja wymkla sie z pod kontroli co robic mooze ktos da seve juz po zebraniu gosci do wozow policyjnych byl bym wdzieczny albo juz seve do misji z bomba w kinie
moj adres e-mail
dawidszczepinski@tlen.pl

nr gg
8318798

blagam przeslijcie mi seve do misji z bomba albo po zbiórce demostrantow
`dawid
 

Postautor: bercik » 09 kwie 2006, 23:42

`dawid pisze:blagam przeslijcie mi seve do misji z bomba albo po zbiórce demostrantow

pobaw sie plikiem Data/Save/campaignprogress.xml - tam mozesz sobie odblokowac dowolna misje ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 10 kwie 2006, 13:34

Tzn zastąp treść tamtego pliku tą:
Kod: Zaznacz cały
  <?xml version="1.0" ?>
  <progress>
  <missions>
  <mission index="1" score="100" />
  <mission index="2" score="100" />
  <mission index="3" score="100" />
  <mission index="4" score="100" />
  <mission index="5" score="100" />
  <mission index="6" score="100" />
  <mission index="7" score="100" />
  <mission index="8" score="100" />
  <mission index="9" score="100" />
  <mission index="10" score="100" />
  <mission index="11" score="100" />
  <mission index="12" score="100" />
  <mission index="13" score="100" />
  <mission index="14" score="100" />
  <mission index="15" score="100" />
  <mission index="16" score="100" />
  <mission index="17" score="100" />
  <mission index="18" score="100" />
  <mission index="19" score="100" />
  <mission index="20" score="100" />
  </missions>
  <medals>
  <medal type="1" />
  <medal type="2" />
  <medal type="3" />
  <medal type="14" />
  <medal type="5" />
  </medals>
  </progress>
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: domin » 15 kwie 2006, 00:10

[b]Misja nie chce sie skonczyć! Dlaczego? Wywiozłem wszystkich demonstrantów, wywiozłem rannych do szpitala, ugasiłem pożar na statku, uzbierałem 14 beczek, które ułożyłem na nabrzeżu, wysłałem wszystkich do bazy a misja się nie kończy. Wie ktoś dlaczego?
domin
 

Postautor: Zari » 15 kwie 2006, 09:15

może zatoneli ci ludzie albo jakies beczki
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: Czołgista » 30 sty 2007, 18:18

po cholerę seve jak masz kody :P A zderzyły wam się: 2 statki gaśnicze, tankowiec i kuter? :P :) Beczki nie wylatują wtedy..... A co do demonstrantów- zpałuj przemocz do suche nitki granacik jakiś nie zaszkodzi
a jak uderzą jednego z naszych to pif paf ;) najwiecej frajdy jest przy 3 polewaczkach i 5 transporterach :) :roll:
dobrze to już było, teraz będzie coraz gorzej.
Awatar użytkownika
Czołgista
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 44
Rejestracja: 14 gru 2006, 22:08
Lokalizacja: krk

Postautor: McMac » 30 sty 2007, 20:49

Czołgista pisze:po cholerę seve jak masz kody :P

Są na tym forum ludzie, którzy nie chcą i nie popierają używania kodów.
Czołgista pisze:A zderzyły wam się: 2 statki gaśnicze, tankowiec i kuter? :P :)

O ile wiem żadnych statków gaśniczych w zajściu nie było.
Czołgista pisze:Beczki nie wylatują wtedy.....

Kiedy?
Czołgista pisze:A co do demonstrantów- zpałuj przemocz do suche nitki granacik jakiś nie zaszkodzi

Może zdarzało sie to w PRL-u ale policja ma za zadanie działać humanitarnie nawet wobec przestępców.
Czołgista pisze:a jak uderzą jednego z naszych to pif paf ;) najwiecej frajdy jest przy 3 polewaczkach i 5 transporterach :) :roll:

Chyba jesteś typem człowieka, który nawet grę ratowniczą wykorzystuje, aby postrzelać do każdego kto się nawinie.
Lista userów, którzy mnie bardzo wkurzyli: Jur11, misiorek87, Krycha17, Oskarritos, kotek24, Fire998, kewin001, max, Kaczuszka123, grota112, ponti66, roland, lbala18...
Chcesz się dopisać?
"Nie szukajcie a nie znajdziecie"
Awatar użytkownika
McMac
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 662
Rejestracja: 11 maja 2006, 16:58
Lokalizacja: znienacka
Pochwały: 6

Postautor: Czołgista » 01 lut 2007, 16:33

McMac pisze:Są na tym forum ludzie, którzy nie chcą i nie popierają używania kodów.
wielka różnica :P
McMac pisze:O ile wiem żadnych statków gaśniczych w zajściu nie było.
ściągnąłem przed wypadkiem z tankowcem i kutrem dwa strażackie łodzie, nie fortunnie wszystkie statki nałożyły się na siebie...:shock:
McMac pisze:Kiedy?
Po kolizji !
McMac pisze:Może zdarzało sie to w PRL-u ale policja ma za zadanie działać humanitarnie nawet wobec przestępców.
No przecież to humanitarnie jest :P a na serio, wolę zaryzykowac rannymi demonstrantami niż policjantami i szybko opanować demonstracje...
McMac pisze:Chyba jesteś typem człowieka, który nawet grę ratowniczą wykorzystuje, aby postrzelać do każdego kto się nawinie.
ratunkowa demonstrantów? nigdy. Co prawda fakt faktem tylko w grze można sobie postrzelać ile dusza zapragnie.... Tak to tylko w ostateczności.
dobrze to już było, teraz będzie coraz gorzej.
Awatar użytkownika
Czołgista
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 44
Rejestracja: 14 gru 2006, 22:08
Lokalizacja: krk

Postautor: nelo11 » 01 lut 2007, 19:18

Jeżeli jesteś dobry to wystarczy jeden duży ambulans(lekarz i sanitariusze) oraz dwie motorówki 8) Jedną zbierasz rannych a drugą beczki zanim zatoną(nie będzie skażenia). Nie wspominam tu już o łodziach gąsniczych :wink:
NAME: MICHAEL SCOFIELD
ID: 94941
CRIME: ARMED ROBBERY
SENTENCE: FIVE YEARS
MISSION: SAVE HIS BROTHER
Awatar użytkownika
nelo11
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 971
Rejestracja: 21 sty 2007, 09:56
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 7

Postautor: down180 » 07 cze 2007, 21:43

Potrzeba:
-3 Opancerzone wozy policyjne(6 sztrzelców w każdym)
-Armatkę wodną
-Jeden pusty furgon policyjny(do zabrania zatrzymanych)
-szpital polowy
-1(a jak chcecie żeby było łatwiej),2 łódki motorowe
-3 łodzie gaśnicze(uwierzcie mi WARTO aż tyle)
-Ewentualnie wóz odkażania PSO(w OSTATECZNOŚCI)
--------------------------------------------------------------------------
Misja:

Bierzesz Wozy Opancerzone i armatkę wodną koło demostrujących ludzi(ALE NIE ZA BLISKO).Ustaw armatkę wodną(włączoną :))trochę przed furgonami(policyjnymi).Wysiądź wtedy strzelcami i wyposaż każdego w granaty oślepiające.W tym czasie podpłyń łodziami gaśniczymi mniej więcej do tego rzędu gdzie stoją radiowozy i czekaj.Idź na rzeź.Stawiasz kilku strzelców w rzędzie.Rzucasz granat.Aresztujesz i prowadzisz do wozów.I tak w kółko.Tylko uważaj gdyż ludzie nie są z tego powodu zadowleni.Atakują policjantów kamieniami itp..Po aresztowaniu NIE WYWÓŹ radiowozów z zatrzymanymi.Przygotuj się do misji.Postaw szpital polowy przy drugim pomoście(tym na górze mapy).Wyładuj tam też 1 motorówkę.Na 1 pomoście(tym niżej)też wyładuj motorówkę.Wywieź zatrzymanych.Po zderzeniu,zacznij SZYBKO GASIĆ POŻAR,gdyż marynarze mogą skakać.Uratuj marynarzy i na pomost(ze szpitalem polowym).Potem wyławiaj beczki(SZYBKO)2 motorówką i szybko na drugi pomost(ten bez szpitala pol.)Jak chcesz,możesz "wysyłać"beczki na ten sam pomost gdzie ludzi,ale kto się do nich zbliży(nie liczę strażaków PSO)będzie zarażony wirusem.Uratuj wszystkich z kutra.Jeśli dobrze robiłeś to nie będziesz miał marynarzy z "La Columbia" do ratowania.Wywieź rannych.Koniec misji.(chyba) POWODZENIA(jest to w miarę łatwa misja)
Since 2007 - retried.
down180
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 226
Rejestracja: 07 cze 2007, 21:11
Pochwały: 7

Postautor: michal222 » 25 wrz 2010, 22:57

Solucja do tej misji:

Do wezwania:
1x wóz transportowy policji z 6 policjantami
3x wóz transportowy policji pusty
1x armatka wodna
2x łódz motorowa
1x duży ambulans z 3 lekarzami i jednym sanitariuszem
3x łódź strażacka

Gdy przyjedzie armatka trzeba włączyć w niej funkcję oblewania i pojechać do demonstrantów i ustawić się przed nimi. 4 wozy transportowe ustawić przed armatką. Wysadzić strzelców arresztować po kolei demonstrantów (najlepiej atakować osobę która jest na boku, daleko od innych demonstrantów).
Po aresztowaniach nie można odwieźć transporterów ponieważ po tej czynności statek odpłynie. Opuszczamy dwie łodzie motorowe (na północy i południu ). Do łodzi na południu podjeżdżamy dużym ambulansem. Możemy teraz wysłać do bazy transportery. Gdy statek się zderzy podpływamy do jego dziobu trzema łódkami (to ważne, bo jeżeli będziemy mu kazać gasić ogień to one podpłyną do tyłu statku i będą go ochładzać) i każemy gasić jeżeli same tego nie zrobią.W międzyczasie podpływamy łódką z północy i zbieramy marynarzy. Następnie bierzemy południową łódkę i zbieramy beczki. Północną łódkę z rannymi wysyłamy na południe do ambulansa, a tą z beczkami na północ. Gdy beczki których nie złapiemy dotrą do brzegu będziemy musieli po nie zanurkować nurkiem i wyciągnąć dźwigiem na brzeg (dodatkowe koszty).
Gdy 14 beczek znajdzie się na lądzie i wszyscy zabrani z terenu misji misja zakończy się sukcesem.

Misja na 100%

*chciałbym dodać, że jeżeli misja się nie kończy to oznacza że albo nie wyłowiliśmy jakiejś beczki, albo marynarza który może znajdować się ukryty za statkiem*
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 12:29 przez michal222, łącznie zmieniany 1 raz
michal222
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 13
Rejestracja: 28 mar 2010, 13:17
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Snook » 26 wrz 2010, 09:23

I po co odkopujesz temat z przed 3 lat ? Zgłaszam twój post ponieważ odpowiedź została już wcześniej udzielona.
Snook
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 608
Rejestracja: 21 sie 2010, 14:40
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 8

Postautor: Robert18gol » 26 wrz 2010, 09:32

To są Solucje... :roll: i każdy może napisać swoją nawet po 5 latach od ostatniego postu... po to ten temat został utworzony...
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Re: Misja 10 - Demonstracja w porcie - Gdzie jest 13 beczka

Postautor: baro77 » 20 kwie 2011, 17:40

Czytałem że ktoś nie wiedział
gdzie jest 13 beczka w misji10.
Musisz wysłać dźwig i nurków najlepiej 3 w jakimś wozie.
Nurkami przeszukaj brzeg morza a jak tam
jej nie będzie to przeszukaj
pół morza.Jak nurek znajdzie beczkę to
niech zamocuje hak tak jak przy aucie
dźwig wyciągnie tą beczkę.
Oczywiście musisz dać nurka do jednostki
chemicznej i będziesz miał mniej procent.
Ana przyszłość wszystkie te rzeczy
są w podpowiedziach, poszukaj na
pasku gdzie wysyłamy pojazdy.
Może dasz mi teraz pochwał.PLASE :D

POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 22:59 przez Zari, łącznie zmieniany 2 razy
Powód: Użytkownik otrzymał ostrzeżenie.
baro77
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 75
Rejestracja: 20 kwie 2011, 13:47
Pochwały: 1

PoprzedniaNastępna

Wróć do Solucje - Em 3

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron