niemiec pisze:By otwierać plik budowy:
Idź do Emergency3 foldera => Modele
Wtedy idź do foldera budowy chcesz (pojazdy, itd...)
I łodzi podwodnej folder budowy.
Znajduj .dds plik budowy i otwieraj to z photoshop+dds plugin
Albo używaj "DDS przemiennika" by zmieniać plik do innego pliku typu i otwartego z oknami maluj się albo paintshop. zmieniają budowę i zamieniają w tył do .dds
Kładź z powrotem zmieniany plik gdzie to było.
Dobry Traf!!!!
P.S
Wkrótce: Izraelski Nowoczesny do Emergency3!!!
_maroko.nine.one pisze:Człowieku!! Nie textury, tylko edytować modele!! Editing models!! Napisz: What ptrogram i can editing models in game??
Zapytałem na nowo o modele_maroko.nine.one pisze:_maroko.nine.one pisze:Człowieku!! Nie textury, tylko edytować modele!! Editing models!! Napisz: What ptrogram i can editing models in game??
Człowieku czytałeś tego posta?? Powiedz, e się pomyliłeś i pytaj czym edytować modele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozrużniasz modele od textur?? Nie sądze...
Zrobie poprawkę, powiem, ze chofdziło ci o modele.
_maroko.nine.one pisze:Już nie trzeba. Odkryłem co i jak trzeba. Edycja modeli jest ręczna, tzn edytuje się je programem textowym np. Notatik. Otwórzcie sobie jakieś pliki V30 za pomocą notatnika, to zrozumiecie o co mi chodzi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość