predkosci pojazdow

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Postautor: Strażak Sam » 30 mar 2005, 10:35

apropos pojazdów...
DOSTOSUJCIE PRĘDKOŚĆ !! BO TO NIEMOŻLIWE ABY WÓZ CIĘŻKI JECHAŁ 5 na GODZINĘ a lekko 20 !!!!!!!!!!
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: _maroko.nine.one » 30 mar 2005, 13:31

Prędkość i przyśpieszenie. Pojazdy powinny jechać szybciej(w pełniej wersji gry jerzdzą o wiele wolniej niż w demie). np. wóz z drabiną, jeździ tak wolno jak chyba most pontonowy. Cywile robią za nim taki sznur, nawet jak jedzie do bazy.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 30 mar 2005, 15:11

w vehicles.xml jest parametr speed jednak on reguluje predkosc tylko na mapie dojazdowej, natomiast ustawienie dla mapy misji musi byc gdzie indziej ... (moze w *.e3p ...)
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 30 mar 2005, 15:13

Dobrze wiedzieć, bo na mapie dojazdowej pojady znowu jadą za szybko! Powtarza się sytuacja z em2, że jednostki przyjerzdzały szybciej na mapę, niż z miejsca przyjazdu do miejsca wypadku(dobry przykład to misja z buntem w więzieniu).

Możliwe, że tam to jest zapisane, edytor korzysta z tych plików, aby np. podać nazwę itp.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: autor » 05 kwie 2005, 18:17

Gdy robiłem psa policyjnego znalazłem parę plików o nazwie speed jednak, gdy je zmieniłem niewiele się zmieniło
Tylko głupcy pytają dwa razy. Zapraszam na moje forum
Awatar użytkownika
autor
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 29 sty 2005, 20:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Strażak Sam » 05 kwie 2005, 20:09

w pliku vechicls, czy jakos tak jest linijka
Kod: Zaznacz cały
speed="90"


ja proponuję standardową prędkość 225 nie więcej.. pojazdy jadą jak normalne auta uprzywilejowane...
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: _maroko.nine.one » 05 kwie 2005, 20:47

No wózki będą pędzić że cho cho, no ale Strażak ma rację, pojazdy ratunkowe rużnią się od cywilnych sygnałkami i wygląd jest bardziej szczegółowy.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 06 kwie 2005, 15:51

dlatego szczegóły, szczegóły i jeszcze raz szczegóły..... a to nam podniesie rangę ;)
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość