PL-mod: Skrypty

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Postautor: bercik » 16 kwie 2005, 18:41

sprawdz jeszcze kozystanie z save'ow bo moge przypuszczac ze skrypt moze wtedy nie dzialac poprawnie ... jak co to oczywiscie to poprawie ... i czekam na odpowiedz na mojego maila ...
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 16 kwie 2005, 18:47

Dobra, postaram się sprawdzić, sory, ze tak długo czekasz na maila, ale żadko sprawdzam pocztę, zaraz odpowiem.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: _maroko.nine.one » 16 kwie 2005, 19:11

Znalazłem już 1 błąd, a mianowicie, gdy zginął mi człowiek we wraku samochodu, to misja dalej trwała. Muszę usunąć ogień, bo z nim nie da się jej wykonać. Co do ładowania gry, to gdy się prawie załadowała wystąpił błąd gry, nie skryptu i grę musiałem wyłączyć. Jagby co to zasaveowałem i załadowałem ten sam plik w odstępie gdzieś 1 minuty. Podsyłam plik logfile
Kod: Zaznacz cały
...
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 17 kwie 2005, 10:04

to caly log ... bo wyglada jakby zaladowal ... napisz jaki blad wyskoczyl ...

co do czlowieka w samochodzie to czy zalezy to od tego czy umiera uwieziony czy uwolniony ... zwroc tez uwage ze w EM3 zerowy pasek nie oznacza smierci (lekarz moze renimowac pacjenta) ... na misji z dema dziala OK ...
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 17 kwie 2005, 13:31

Wiem o reanimacji, tylko samochód wybuchł z uwięzionym człowiekiem, ale nie wiem czy już umarł, no ja bym kraksy z kioskiem i wybuchu chyba nie przeżył :wink: . Co do błędu to wyskoczył błąd systemowy, najpierw okienko, o błędzie jakimś 00001xc czy jakoś tak i do wyboru ok i anulij(ok zamyka program, anuluj debuguje). Potem jeszcze jedno okienko i tylko ok i mówi, że aplikacja zostanie zamknięta.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 17 kwie 2005, 16:18

sproboj ponizszego skryptu:
Kod: Zaznacz cały
...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2005, 16:13 przez bercik, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 17 kwie 2005, 20:18

Tylko go jeszcze popraw, tak aby nie było wzmianki o porzarze, bo go nie będzie. Ewentualnie zrobie pozar samochodu(taki jak w 1 misji).
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 17 kwie 2005, 22:12

oto wersja bez pozaru:
Kod: Zaznacz cały
...

prosze o sprawdzenie zapisow, przerywania misji przy smierci, ...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2005, 16:14 przez bercik, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 18 kwie 2005, 18:21

No i tu cię bercik zdziwię, skrypt wogule nie działa, popatrzyłem na cele misji i był czysty panel. Nizc się nie zmieniło, gdy wykonałem misję.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 18 kwie 2005, 19:08

ciekawe ... przeslij logfile.txt na mail ...
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 22 kwie 2005, 16:34

Kod: Zaznacz cały
...


rzeczywiście coś jest

Load mission mod:Scripts/Game/Mission/1.script
?Cannot add default animation set to Paramedic Team: incompatible bone structure?
?Tried to assign unknown command 'RemoveShears' to object Unnamed
?Cannot add default animation set to Paramedic with Injured:
incompatible bone structure?
Too far: -251658240 (max 1082349023)
!WriteScreenToBuffer() begin
!WriteScreenToBuffer() end
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 23 kwie 2005, 17:55

konkretnie to Too far: -251658240 (max 1082349023) bo to z sanitariuszami to problem samej gry ...

zaktualizowalem powyzszy kod (do 0.5c) oraz ponizej zamieszczam inny wariant skryptu (0.5d), prosze o przetestowanie obydwu ...

Kod: Zaznacz cały
...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2005, 16:14 przez bercik, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 22 maja 2005, 14:05

Jak zapowiadałem, że się ruszę, tak więc się ruszam. Wszystko ok, tylko punkt z samochodem, cały czas się wiecił na zielono.

I jeszcze jedno, napisz skrypt do misji 3, chodzi o wywiezienie żywych lub rannych gangsterów, niewywołanie pożaru(jak będzie to misja kaput), wywiezieniu tylko żywych i zakładników.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: bercik » 22 maja 2005, 18:19

1. czy obie wersje dzialaja i czy w obu/ktorejs z nich/zdnej dziala zapisywanie i wczytwanie gry ?
2. punkt z samochodem (oczywiscie testowalem w demie i zapomnialem zmienic nazwe) - zmien:
Kod: Zaznacz cały
const char *wracks_name = "AccidentCar";
na:
Kod: Zaznacz cały
const char *wracks_name = "XXX";
gdzie XXX to nazwa pojazdu do wywiezienia
3. skrypt (ale nie wiem czy tobrze zrozumialem ...):
Kod: Zaznacz cały
...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2005, 16:15 przez bercik, łącznie zmieniany 2 razy
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: _maroko.nine.one » 24 maja 2005, 14:57

Podałeś tylko 1 skrypt, 2 nie ma.

Co do skryptu 3 misji, chyba zły. Chodzi oto, żeby:
-zakładnicy nie mogli być ranieni(misja nieudana jak będą ranni)
-wywieść wszystkich gangsterów i zakładników(gangsterów nieważni czy zywi czy martwi)
-i, żeby nie wybuchł pożar(misja zakończona).
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron