PL-mod: co planujemy (a w zasadzie to co bysmy chcieli)

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

PL-mod: co planujemy (a w zasadzie to co bysmy chcieli)

Postautor: bercik » 13 maja 2005, 10:28

w temacie tym zamieszczam podsumowanie propozycji: tematów misji, pojazdów, personelu i nowych funkcjonalności (omawianych w innych tematach)

NOWE FUNKCJE
1. laczenie wezy strazackich i podlaczanie ich do pojazdow http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=335
2. swiatla informacyjne w pojazdach http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=389
3. blokady drog przy pomocy pacholkow, etc. (woz techniczny policji) http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=389
3a. rozsadny sposob ustawiania barierek zabezpieczajacych demonstracje (nie po jednej)
4. wchodzenie po drabinie (rozroznienie drabina / podnosnik-wysiegnik)
5. zroznicowanie typow pozarow i srodkow gasniczych
6. skonczone zasoby srodkow gasniczych i mozliwosc ich uzupelniania
7. zjawiska samozaplonu, ognistego podmuch
7a. efekty zwiazane z dymem
8. sterowanie swiatlami ulicznymi
9. kierowanie ruchem przez policjanta / wprowadzanie ruchu wachadlowego
10. sterowanie syrenami i kogutami pojazdow
10a. udoskonalone swiatla w pojazdach (na chlodnicy, ...)
11. menu szybkiego dysponowania jednostek
12. stacjonarne działko strażackie http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... 5&start=30
13. zarabianie na mandatach
14. sprzet policyjny - gaz lzawiacy, granaty oslepiajace, etc
15. tasma do zabezpieczania miejsca zdarzenia (i policjanci pilnujacy ...)
16. blokada ekologiczna (powstrzymuje rozprzestrzenianie sie wycieku)
17. tryb aktywnej walki z ogniem (auto-gaszenie ...)
18. umiejetnosci nowych postaci z personelu (ratownik medyczny, czlonek ekipy szturmowej AT, pies policyjny, saper, technik kryminalistyczny, detektyw, ... http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=392 )
18a. funkcje zwiazane z nowymi pojazdami http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=391
19. poprawki w umiejetnosciach istniejacych osob (pobieranie sprzetu z innych wozow, uzywanie nowego sprzetu, ...)


POJAZDY
Policja
1. Zwykły radiowóz policyjny 2os./2os. 300,-
2. Więźniarka 2os./5os. 500,-
3. Wóz opnacerzony. 5os./5os. 1000,-
4. Wóz sikawka 2000,-
5. helikopter(na bazie helikoptera ratunkowego) 3os./2os. 3000,-
6. samochod ucieczkowy
7. wóz drogówki (na wyposazeniu oznakowanie drog, etc)
8. poduszkowiec

Pogotowie
1. karetka(mała) 1os./1os. 300,-
2. karetka(duża) 2os./1os. 500,-
3. helikopter 2os./1os. 2500,-
4. autobus 4os./5os. 2000,-
5. karawan 1os./1os. 350,- (???)

Straż
1. wóz szybkiego natarcia (z odcinkiem zwijanym 60m + 2 gniazda węży)
2. ciężki wóz gaśniczy (dzialko + 5 - 6 gniazd węży)
3. wóz wsparcia (3 gniazda węży)
4. cysterna (1-2 gniazda tylko dla samochodów + 1 do hydrantu)
5. wóz rat. wodnego z motrówką i nurkami
6. drabina z koszem
7. laweta
8. wóz ratownictwa technicznego i drogowego
9. dźwig
10. wóz ratownictwa chemicznego i ekologicznego
11. pojazd transportu psów ratowniczych
12. samolot gasniczy
13. smiglowiec gasniczy / ratownictwa wysokosciowego
14. statek pozarniczy

Obrona cywilna
1. most pontonowy


PERSONEL
strazacy
* zwykly http://www.akron.wroc.pl/~maroko_91/firefighternorm.dds dyskusje ...
* z aparatem tlenowym http://www.akron.wroc.pl/~maroko_91/EM3 ... ermask.dds
* ABC
* nurek
* pies ratowniczy
* inzynier
* ratownik medyczny http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=376

medycy
* lekarz
* sanitarjusze

policjanci
* policjant z drogówki
* policjant zwykły(strzelec)
* czlonek ekipy szturmowej AT
* sniper AT
* pies policyjny
* psycholog
* saper
* technik kryminalistyczny
* detektyw


MISJE
propozycje:
Wypadki samochodowe:
* Pijany kierowca powoduje mały karambol w lesie. (w trakcie opracowywania)
* Wypadek samochodowy w miescie. (w trakcie opracowywania)
* Nocne nielegalne wyscigi samochodowe (wypadnięciu samochodu na zakręcie i spowodowaniu pożaru) 2443

Akcje policyjne:
* Kontrola drogowa (mandaty).
* Tworzenie blokady drogowej przed uciekającym złodzjejem/mordercą.
* Zamieszki po meczu.
* Porwanie rodziny przez terrorystów.
* Napad na sklep (wzięcie zakładników / strzelanina / ...)
* Bomba w szpitalu 2507
* Zabezpieczenie forum gospodarczego.
* Planowany zamach na prezydnta 2516
* Porwanie pociągu.
* Napad na budynek prezydencki http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=403
* W mieście grasuje podpalacz - musisz przeprowadzić śledztwo i go schwytać. (zaczyna się od pożaru domku jednorodzinnego)

Pożary:
* Pożar lasu.
* Pożar budynku mieszkalnego.
* Bardzo duży pozar spowodowany wypalaniem łąk zagraża pobliskiemu lasowi (niedopuscic do rozprzestrzenienia sie ognia).
* Pożar wysokiego biurowca (wieżowca). 2518
* Pożar w rafinerii 2516

Katastrofy techniczne:
* Wypadek na budowie torów 2559
* Wypadek cysterny przeworzacej chemikalia (w miescie koło rzeki)
* Tramwaj bez motorniczego jedzie tylem - jezeli go nie zatrzymasz doprowadzi do katastrofy (pozaru kamienicy ...)
* Katastrofa pociagu z chemikaliami.
* Pożar żelbetowego mostu - jeżeli nie ugasisz zawali się

Akcje inne:
* Korek na drodze.
* Luksusowy jacht nadal SOS.


ustalona kolejnosc i stopien zaawansowania prac:
1. Wypadek samochodowy w miescie. (w trakcie opracowywania)
2. Pijany kierowca powoduje mały karambol w lesie. (w trakcie opracowywania)
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron