jak usunac...

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

jak usunac...

Postautor: Kacper(emrgenc)jako gosc » 21 wrz 2005, 13:23

jak usunac rozne filmiki? na przyklad biore w edytorze load texture i laduje mi podloze. ale jak zrobilem misje gram w nia to mi sie pojawia film ktory jest podczas tej misji ktorej podloze zaladowalem. co mam robic? i jak zrobic ze jak skoncze misje do zeby sie pojawilo misja zakonczona?
Kacper(emrgenc)jako gosc
 

Postautor: Radek_1 » 21 wrz 2005, 19:03

Kacper(emrgenc)jako gosc pisze: i jak zrobic ze jak skoncze misje do zeby sie pojawilo misja zakonczona?


To już jest wyższa szkoła jazdy. Trzeba napisać skrypt który będzie sprawdzał czy misja jest skończona czy jeszcze nie, ale z tym to już nie do mnie tylko do Bercika :)
Master
Of
Discussion

Prosimy używać przycisku do raportowania postów - to ułatwi pracę moderatorom i oszczędzi nie potrzebnych kłótni.
Awatar użytkownika
Radek_1
Generał brygadier
Generał brygadier
 
Posty: 1440
Rejestracja: 07 lis 2003, 23:42
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 29

Postautor: Kacper(emrgenc)jako gosc » 22 wrz 2005, 14:56

to wez bercikowi powiedz zeby wpisal ten skrypt a ja mu przesle misje. jak wpisze to zeby przyslal na email iwona77@o2.pl . z gory dzieki
Kacper(emrgenc)jako gosc
 

Postautor: bercik » 22 wrz 2005, 16:10

na razie nie mam EM3 ... ale napisz zalozenia misji (warunki wygranej i przegranej - cos takiego jak tutaj http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... p=3611#361 ) to sproboje zrobic skrypt ... na rzazie mozesz tez zobaczyc czy jakis z tych co mam sie nie nada - http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=401 i http://n17.waw.pl/~rrp/em3/skrypty/mission/
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Kacper(emrgenc) » 22 wrz 2005, 18:42

dzieki!!!! 8)

przegrana jak umrze 5 osob a wygrana jak miejsce akcji bedzie oczyszczone(wyleczeni ludzie, zlozona kolczatka, zlapani terrorysci)

jak mozesz to zrob jeszcze jeden:wygrana jak ugasisz pozary i wyleczysz ludzi a przegrana jak lub spala sie wszystkie domki letniskowe

sorry!!!! przegrana jak ktos umrze albo domki letnisko pojda papa(jak nie zostanie ani jeden domek dobry jeszcze do uzytku:):):))

Edit by mod:
polaczylem 4 Twoje posty; polcam zalozenie profilu i pisanie w jednym poscie ...
Kacper(emrgenc)
 

Postautor: bercik » 23 wrz 2005, 19:38

oto skrypty (prosze o przetestowanie i ewentualne przeslanie logow gdy nie dzialaja)

na razie bez kolczatki (musze pomyslec):
Kod: Zaznacz cały
/*
 * Skrypt misji dla Emergency 3, opracowany dla potrzeb PL-mod.
 *
 * Misja:      pierwsza - Kacper(emrgenc)
 * Wersja:     01
 * Podwersja:  a
 *
 * (C) Robert Paciorek, 2005, BSD License
 * http://site.newworld.n17.waw.pl/
 *
 */

/*
 * WARUNKI UKONCZENIA:
 * 1. eliminacja wszystkich terrorystów (aresztowanie lub neutralizacja)
 * 2. wyleczenie wszystkich rannych
 * 3. uprzatniecie kolczatki (jeszcze nie zaimplementowane)
 *
 * WARUNKI PORAZKI:
 * 1. wiuecej niz 5 zabitych cywili
 *
 */

int write_counter = 0;
 

object Mission03 : MissionScript {
   Mission03() { }
   
   void Start() {
      System::Log("MISJA XX URUCHOMIONA");
      
      Mission::AddObjective("RANNI");
      Mission::AddObjective("GANGSTERZY");
   }


   MissionState GetMissionState() { // funkcja wywoływana celem określenia stanu misji
      // logowanie liczników
      if (write_counter++ == 100) {
         System::Log("LICZNIKI RANNI: %d ZABICI: %d PLONACE OBIEKTY: %d PLONACE DOMY: %d GANGSERZY: %d GANGSTERZY ZABICI %d", Mission::GetCounter("Injured Persons"), Mission::GetCounter("Dead Persons"), Mission::GetCounter("Burning Objects"), Mission::GetCounter("Burning Houses"), Mission::GetCounter("Gangsters"), Mission::GetCounter("Dead Gangsters") );
         write_counter = 0;
      }
   
      // zakonczenie misji - porazka
      if( Mission::IsDefaultLogicNegative() || Mission::GetCounter("Dead Persons") > 5 )
         return MISSION_FAILED;

      // warunki konieczne dla sukcesu, niepowodujace porazki
      if( Mission::GetCounter("Injured Persons") == 0 )
         Mission::SetObjectiveAccomplished("RANNI", true);
      else
         Mission::SetObjectiveAccomplished("RANNI", false);

      if( Mission::GetCounter("Gangsters") - Mission::GetCounter("Dead Gangsters") == 0 )
         Mission::SetObjectiveAccomplished("GANGSTERZY", true);
      else
         Mission::SetObjectiveAccomplished("GANGSTERZY", false);

      // zakonczenie misji - sukces
      if( Mission::IsDefaultLogicPositive() && Mission::AllObjectivesAccomplished() )
         return MISSION_SUCCEEDED;

      return MISSION_RUNNING;
   }

   const char *GetFailReason() { // funkcja zwracająca powód porażki
      return "UNKNOWN";
   }
};


i drugi (domki musz miec nazwe "letniskowy" a ja musze ta czesc jeszcze dokonczyc):
Kod: Zaznacz cały
/*
 * Skrypt misji dla Emergency 3, opracowany dla potrzeb PL-mod.
 *
 * Misja:      druga - Kacper(emrgenc)
 * Wersja:     01
 * Podwersja:  -
 *
 * (C) Robert Paciorek, 2005, BSD License
 * http://site.newworld.n17.waw.pl/
 *
 */

/*
 * WARUNKI UKONCZENIA:
 * 1. ugaszenie wszystkich pozarow
 *
 * WARUNKI PORAZKI:
 * 1. zabity cywil
 * 2. spalenie wszystkich domkow (nie dokonczone)
 *
 */

enum { ZAKLADNICY_MAX = 10, };
 
int in_house_num = 0 , curent_house_num = 0, write_counter = 0;
const char *house_name = "letniskowy";
GameObject wrecks[WRECKS_MAX];

object Mission03 : MissionScript {
   Mission03() { }
   
   void Start() {
      System::Log("MISJA 03 URUCHOMIONA");
      
      Mission::AddObjective("POZARY");
      Mission::AddObjective("DOMY");
      
      // pobieranie listy domkow
      GameObjectList object_list = Game::GetGameObjects();
      for(int i = 0; i < object_list.GetNumObjects(); i++) {
         GameObject *tmp_object = object_list.GetObject(i);
         if (tmp_object->GetType()==ACTOR_PERSON && tmp_object->HasName(house_name)) {
            if (in_house_num >= ZAKLADNICY_MAX) {
               System::Error("ZBYT WIELE OBIEKTOW O NAZWIE: %s", house_name);
               break;
            }
            wrecks[in_house_num] = tmp_object;
            in_house_num++;
            System::Log("MAMY DOM NUMER: %d (%s)", in_house_num, tmp_object->GetName());
         }
      }
      curent_house_num = in_house_num;
      if (in_house_num == 0)
         System::Error("BRAK OBIEKTOW O NAZWIE: %s", house_name);

   }
   
   MissionState GetMissionState() { // funkcja wywoływana celem określenia stanu misji
      // logowanie liczników
      if (write_counter++ == 100) {
         System::Log("LICZNIKI RANNI: %d ZABICI: %d PLONACE OBIEKTY: %d PLONACE DOMY: %d GANGSERZY: %d GANGSTERZY ZABICI %d", Mission::GetCounter("Injured Persons"), Mission::GetCounter("Dead Persons"), Mission::GetCounter("Burning Objects"), Mission::GetCounter("Burning Houses"), Mission::GetCounter("Gangsters"), Mission::GetCounter("Dead Gangsters") );
         write_counter = 0;
      }
   
      // zakonczenie misji - porazka
      if( Mission::IsDefaultLogicNegative() || Mission::GetCounter("Dead Persons") > 0 )
         return MISSION_FAILED;

      // warunki konieczne dla sukcesu, niepowodujace porazki
      if( Mission::GetCounter("Burning Houses") ++ Mission::GetCounter("Burning Objects") == 0 )
         Mission::SetObjectiveAccomplished("POZARY", true);
      else
         Mission::SetObjectiveAccomplished("POZARY", false);

      curent_good_house_num = curent_house_num;
      for (int i=0; i<curent_house_num; i++) {
         GameObject *tmp_object = wrecks[i];
      }
      
      if( curent_good_house_num != 0 )
         Mission::SetObjectiveAccomplished("WRAKI_SAMOCHODOW", true);
      else
         Mission::SetObjectiveAccomplished("WRAKI_SAMOCHODOW", false);
         
      // zakonczenie misji - sukces
      if( Mission::IsDefaultLogicPositive() && Mission::AllObjectivesAccomplished() )
         return MISSION_SUCCEEDED;

      return MISSION_RUNNING;
   }

   const char *GetFailReason() { // funkcja zwracająca powód porażki
      if( Mission::GetCounter("Burning Objects") + Mission::GetCounter("Burning Houses") > 0 )
         return "WYBUCHL_POZAR";
      if( Mission::GetCounter("Injured Persons") + Mission::GetCounter("Dead Persons") > 0 )
         return "RANNY_CYWIL";

      return "UNKNOWN";
   }
};
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2005, 22:40 przez bercik, łącznie zmieniany 2 razy
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Gość » 24 wrz 2005, 21:11

nie dziala 1 skrypt.
to moj logfile.txt:
Init Filesystem...
Registered FS device "local"
Registered FS device "base"
Registered FS device "lang"
Init UpdateChain...
Init Timer...
Init Screen...
Init Scriptscheduler...
Init GFX...
Init Vision...
Initializing post processor 'PerceptionCore'
* Skipping config file
Initializing post processor 'MotionBlur'
* Skipping config file
Initializing post processor 'Nightvision'
* Skipping config file
?VulpineWrapper::ChangeScreenMode(): VERR_WRONGMODE - Mode differs from the requested mode
OpenGL vendor: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
renderer-string: NVIDIA;GF;GF5
Init Input...
Registered FS device "save"
Init GameFramework...
Init Audio...
Init XGUI...
Font loaded: base:/Fonts/Tahoma 11.xff
Font loaded: base:/Fonts/Tahoma 11 bold.xff
Font loaded: base:/Fonts/Lucida Console 11.xff
Registered FS device "mod"
?BLFileSystem::Open("C:\Program Files\sixteen tons entertainment\Emergency 3\mods/;;/e3mod.info",BLFM_READ): Could not open
mod found: ;;
mod found: jj
mod found: kacper
?BLFileSystem::Open("C:\Program Files\sixteen tons entertainment\Emergency 3\mods/kacperek/e3mod.info",BLFM_READ): Could not open
mod found: kacperek
mod found: KacperH
?BLFileSystem::Open("C:\Program Files\sixteen tons entertainment\Emergency 3\mods/kampania/e3mod.info",BLFM_READ): Could not open
mod found: kampania
?BLFileSystem::Open("C:\Program Files\sixteen tons entertainment\Emergency 3\mods/returntobase/e3mod.info",BLFM_READ): Could not open
mod found: returntobase
Loading strings meta list...
Loaded lang:commands.xml
Loaded lang:fail.xml
Loaded lang:hints.xml
Loaded lang:missions.xml
Loaded lang:objectives.xml
Loaded lang:strings.xml
Loaded lang:talk.xml
Loaded lang:mainmenu.xml
Loaded lang:tutorial.xml
Loaded lang:poi.xml
Loaded lang:infotexts.xml
Campaign: 21 entries loaded
!Precaching prototypes
?Cannot add default animation set to Paramedic Team: incompatible bone structure?
?Cannot add default animation set to Paramedic with Injured: incompatible bone structure?
!VVideoPlayer::PlayVideo(): file 'base:Video/mission01.mpg' not found
Load mission mod:Scripts/Game/Mission/1.script
!WARNING: Detached camera from entity since the entity gets deleted

?Cannot add default animation set to Cow 01 Black: incompatible bone structure?
?Cannot add default animation set to Cow 01 Brown: incompatible bone structure?
!WriteScreenToBuffer() begin
!WriteScreenToBuffer() end
!WriteScreenToBuffer() begin
!WriteScreenToBuffer() end
Load mission mod:Scripts/Game/Mission/20.script
!WARNING: Detached camera from entity since the entity gets deleted

!MISJA XX URUCHOMIONA
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
!WriteScreenToBuffer() begin
!WriteScreenToBuffer() end
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
!WriteScreenToBuffer() begin
!WriteScreenToBuffer() end
?(_2063eca): Error: Symbol write_counter is not defined in current scope
?(_2063eca): FILE:mod:Scripts/Game/Mission/20.script63eca LINE:17
?(_2063eca): !!!Dictionary position rewound...
?(_2063eca): !!!Error recovered!!!
Destroy XGUI...
Destroy Audio...
Destroy GameFramework...
Destroy GFX...
!WARNING: Detached camera from entity since the entity gets deleted

Destroy Vision...
Destroy Input...
Destroy Scriptscheduler...
Destroy Timer...
Destroy Screen...
Destroy UpdateChain...
Destroy Console...
Destroy Filesystem...
Gość
 

Postautor: bercik » 24 wrz 2005, 22:41

uaktualnilem powyzszy skrypt teraz powinno zadzialac ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Gość » 25 wrz 2005, 14:00

teraz pierwszy dziala ale drugi nie
jesli mozesz zrob jeszcze jeden skrypt:
wygrana jak wyleczysz rannych i sprzatniesz wraki(3 czesci autobusu i jeden samochod) a przegrana jak ktos umrze albo bedzie korek poza mape
Gość
 

Postautor: bercik » 25 wrz 2005, 16:26

przeslij mi na mail log z drugiej misji
natomiast co do tego trzeciego to sproboj http://n17.waw.pl/~rrp/em3/skrypty/mission/02_01_a.cpp lub http://n17.waw.pl/~rrp/em3/skrypty/mission/02_01_b.cpp (musisz wszystkim pojazdom do wywiezienia nadac nazwe "wrak", ja pozniej dopisze kontrole korka)
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Kacper(emrgenc)jako gosc » 30 wrz 2005, 14:02

juz przeslalem
Kacper(emrgenc)jako gosc
 

Postautor: bercik » 02 paź 2005, 17:39

ale cos nie dostalem ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Kacper(emrgenc)jako gosc » 20 lis 2005, 22:04

blagam odpowiedzcie jak najszybciej: wiecie jak przetlumaczyc edytor emergency??????? jak ktos wie w jakim pliku sa napisane teksty z edytora to niech napisze :D please :oops:
Kacper(emrgenc)jako gosc
 

Postautor: bercik » 20 lis 2005, 22:32

zdaje sie ze czesc jest w: /Data/Ui/Dialogs/* (sa to pliki konfiguracyjne wygladu okien edytora), reszta jest wkompilowana w em3.exe ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Gość » 21 lis 2005, 17:49

dzieki
Gość
 

Następna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron