Baza w LA mod

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Baza w LA mod

Postautor: Arafat » 11 lut 2006, 17:19

Witam

Czy jest możliwość "wyciągnięcia" samochodzu policji (nieoznakowany) z tamtąd?
Arafat
 

Postautor: _maroko.nine.one » 11 lut 2006, 17:29

Może opisz dokładniej o co ci chodzi. Jeżeli chodzi ci czy da sie wyprowadzić z bazy policyjnej pojazdy to można to zrobić. Musisz jednym policjantem (albo jaką kolwiek inno liczbą naturalną nieparzysztą :wink: ) otworzyć bramę klikajac nimi na takie coś koło bramy.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Arafat » 11 lut 2006, 17:35

Dokładnie oto :D Można potem wsiąść do tego auta?
Arafat
 

Postautor: _maroko.nine.one » 11 lut 2006, 18:07

No można. Moze opiszę dokładniej jak to wszytko działa.

Remizy strażackie

Przed nią stoi taki stojak z jakimiś kabelkami itp. Podobny do tego urządzonka z misji z wyburzaniem budynku. jest to tak jagby pojazd, nie mogący się poruszać, ale ma ważną funkcję. Gdy się go użyje nad remizą znika dach. Gdzieś w remizie jest drugie takie uządzonko, które ma inne funkcje. Można tam wybrać wezwanie 10 strazaków, lub chyba 20 nieubranych. Gdy już mamy strażaków, mozna im kazać się przebrać. Do wyboru jest kilka ubranek: zwykły strażak, strażak z maską, abc, nurek, sanitarjusze(tu żey zrobić pare odziwo wystarczy 1 strażak), lekarz, który musi jesczze pobrać torbę lekarską z samochodu. W remizie nr1 są po 2 wozy techniczne i gasnicze, 1 drabina, 1 osobówka dla tego strażaka w remizie i jedna dla innych, 3 karetki i jakiś dziwny sprzętowy. W remize nr2 są: 1 wóz technczny, 1 gaśniczy, 2 karetki i jedna osobówka.

Policja

W policji jest podobnie, tyle że nie ma przebieralni i pokazywania wnętrza budynku. Koło drzwi policji jest taki bajer jak w remizie. Mozna wezwać tam 6 policjantów, bądź drużynę swat (4 strzelców). Policjantem można otworzyć bramę wyjazdową/wjazdową.

gdy złapaliśmy podejrzaneko nie wsadzamy go dosamochodu policji, który odsyłamy z mapy, tylko przewozimy na posterunek policji, przed budynek na którym stoi helikopter. Policjantem bierzemy podejrzanego i "wkładamy" go do budynku policji (jest ospowiednia funkcjia).

W obbu przypadkach, tzn remizy i policji mamy możliwość wycofania aszych ludzi do budynku. Trzeba ich ustawić w miejsce gdzie staneli po wezwaniu i tym bajerkiem, którym wzywaliśmy ich dać opcję z domkiem.


Szpital
Tu jest nieco inaczej, tzn gdy mamy rannego przysyłamy go karetką do szpitala, a nie poza teren mapy. Sanitariusze mają opcję podobną jak policjanci, tyle że oni oddają rannego do szpitala.

Na dachu szpitala stoi helikopter. Jest baardzo przydatny. Stoi koło niego para sanitariuszy i lekarz. Można odrazu ich wsadzić do helikoptera. Gdy są potrzebni na jakimś odludziu np fabrykoport na południowym zachodzie mapy można go wysłać. Gdy chcemy odesłać go do szpitala, używamy jego funkcji fly to hospital. Helikopter leci do szpitala, jak doleci wysadzamy sanitariuszy i rannego do szpitala.


Wszytkie pojazdy stojące na mapie mają funkcję powrotu do bazy. Można ich używać, ale pojazdy nie będą wydawać dźwięku syren.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Arafat » 11 lut 2006, 18:20

Obrazek

Chodzi oto co jest przy drzwiach widocznych na zdjęciu?
Arafat
 

Postautor: GRZEHO » 11 lut 2006, 18:35

niezły burdel przy tym komisariacie
Awatar użytkownika
GRZEHO
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 810
Rejestracja: 30 sie 2005, 17:16
Lokalizacja: BIELSKO BIAŁA. . . . . . .

Postautor: Arafat » 11 lut 2006, 18:41

Naciskam kursorem na to i nic się nie dzieje (tzn. dach jak był tak jest) w remizie
Arafat
 

Postautor: _maroko.nine.one » 11 lut 2006, 19:35

Niewiem, czy wiesz, ale musisz wybrać opcję, tzn. tak jak w samochodzie, zeby go odesłać do bazy. W tej wersji moda musisz mieć patcha 1.03, nie wiem czy masz.

To do otwierania, to ten taki jagby stolik, a do otwierania bramy, taka skrzynka koło świateł i bramy.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Arafat » 22 lut 2007, 16:29

To w takim razie spytam o jeszcze coś. W nowej wersji tego moda jest m.in: FBI i armia. Gdzie oni będą się znajdować?
Arafat
 

Postautor: Mocias » 24 mar 2008, 21:15

Ale ja mam pytanie co zrobic jak nie daje sie strazak w remize przebrac robie te 20 nieubranych podchodza do szafki i nic :/ co zrobic ktos niech powie....czekam duzo i tez nic poprostu nie da rady HELP!!!!
Mocias
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 7
Rejestracja: 22 mar 2008, 21:15

Postautor: sliwma » 25 mar 2008, 16:31

Wybierz inną opcje (na tym stole)
Awatar użytkownika
sliwma
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 396
Rejestracja: 22 maja 2007, 16:01
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 3


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość