Tworzenie samochodow

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Tworzenie samochodow

Postautor: Jaxxx » 29 kwie 2006, 16:12

Witam. Mam pewnien pomysl ale nie bardzo wiem jakby sie do niego zabrac. Chce np przerobic auta dostepne w grze. Np zeby cywilnego mercedesa stworzyc policyjny nieoznakowany pojazd, to zapewne polega na podmianie textur dobrze mowie. Tylko tak zalozymy ze dodam teksture dzwi policji itd a jak je umiesic potem. Zeby wszystko bylo oki no i ewentualnie jak wbudowac sygnal swietlny obok glownych swiatel z przodu. Pomozcie
Jaxxx
 

Postautor: _maroko.nine.one » 29 kwie 2006, 16:19

Trudno coś zrozumieć z Twojej wiadomości. Chcesz przerobić cywilnego mercedesa na policyjnego, który ma wyglądać tak samo i chcesz przy tym zmieniać jego teksturę, na ta jaką ma pojazd policji?

I to nie jest tworzenie samochodów, a ich modyfikacja/.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Jaxxx » 29 kwie 2006, 16:24

Tak chce zmodyfikowac cywilnego mercedesa na radiowoz. Jak to zrobic ?? bo ja mam pomysly na ta gre ale nie wiem jakby sie do tego zabrac a mam duzo wolnego czasu
Jaxxx
 

Postautor: Zari » 29 kwie 2006, 16:37

ja nie wiem czemu inni nie moga tak jak ja posiedziec, pokombinowac i odkryc wszystko pokolei tylko wszystkim trzeba albo robic albo wytlumaczyc klikniecie po kliknieciu
no wiec:
1. kopiujesz wszystkie pliki danego samochodu do odpowiedniego folderu w "mod" (kopiujesz z models i vehicles)(czytaj poradniki na www.emergency.gry-online.pl )
2. przerabiasz texture i zapisujesz w odpowiednim folderze w "mod"
3. swiatla dodajesz w edytorze w edytorze
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: Jaxx » 29 kwie 2006, 17:08

A jak ta teksture przerobic ?
Jaxx
 

Postautor: Zari » 29 kwie 2006, 17:14

hmmm w pliku dds(nie pytaj jak go otworzyc, poszukaj bo o tym juz bylo wiele razy)
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: Jaxxx » 29 kwie 2006, 17:19

Oko a jak juz to pootwieram bo na innym kompie mam photoshopa jak to pozniej przerabiac ?
Jaxxx
 

Postautor: Zari » 29 kwie 2006, 17:26

normalnie tak jak kazda grafike
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: _maroko.nine.one » 29 kwie 2006, 17:34

Jaxxx pisze:jak to pozniej przerabiac ?


yyy...

Nieno do głowy przychodzą mi różne pomysły dlaczego o to pytasz. Może pod czas pisania tego posta spadł Ci na głowę jakiś ciężki przedmiot?
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Chudy » 30 kwie 2006, 09:38

Jaxx jawidze ze masz mase SWIETNYCH pomyslow ale nie mysl ze od razu wyjdzie cio LA mod.... jak takich czynnosci nie potrafisz robic to nic nie zrobisz dla moda ;) pozdrawaim
"Run, live to fly, fly to live"
Awatar użytkownika
Chudy
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 550
Rejestracja: 15 lut 2006, 10:49
Lokalizacja: Trzemeszno
Pochwały: 2

Postautor: Jaxxx » 30 kwie 2006, 11:35

Wiem o tym. Pomysly mam gorzej z realizacja bo wlasciwie to nie wiem jak sie zabrac do przerobki samochodow i tworzenia map gdybym to wiedzial to bym juz dzialal :)
Jaxxx
 

Postautor: Zari » 30 kwie 2006, 11:46

skoro masz duzo czasu to mozesz bez przeszkod uzyc muzgu i pokombinowac troche
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: _maroko.nine.one » 30 kwie 2006, 12:11

Dla osób zajmujących się ze mną modem pl napisałem poradniki (zresztą ne tylko ja napisałem). Jeżeli chcesz się tak nauczyć co nieco, najpierw dowiedz się jak robi się podstawowe czynności graficzne (bo to u Ciebie chyba słabo, jak się o to pytasz). Potem poczytaj poradniki skinningu (banał), a potem kombinuj na mapach i prototypach.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: xexexe » 30 kwie 2006, 12:15

Przecierz jak masz Emergency 3 PL to na plycie masz intrukcje do zmoda to w czym problem? Tam jest ( chyba ) wszystko opisane ;)
xexexe
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 124
Rejestracja: 09 lip 2004, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Postautor: _maroko.nine.one » 30 kwie 2006, 12:18

xexexe pisze:Przecierz jak masz Emergency 3 PL to na plycie masz intrukcje do zmoda


:shock:

Jesteś pewien? Mi się zdaje, ze tam jest tylko instrukcja do edytora.

Zresztą taki 10 letni przeciętny dzieciak, który tylko chce grać, raczej nie zrobi nic ciekawoego zmodem.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Następna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron