Emergency 4 nie działa? zajrzyj tutaj

Rozmowy związane Emergency 4 Global Fighters For Life.

Postautor: lechia_chwm » 06 cze 2009, 19:41

Hej
Mój problem jest taki otóż gdy zainstalowałem grę włączam i gram chwile w multi,a po tym wyłączam poszedłem grać w piłkę i przychodzę włączam grę 5-10 sec. Pojawia się niebieski ekran a komp tak jakby pada czy się wyłącza i trzeba resetować.

Reistall nie pomaga.

Jeśli chodzi o kompa wymagania gry spełnia.

Też miałem problem z bluescreenem.
1. Wyczyść wiatraki w kompie ponieważ sprzęt się przegrzewa.
2. Zrób porządek w plikach rejestru
To na 100% pomoże
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

Postautor: Zari » 06 cze 2009, 22:00

To na 100% pomoże

Boshe jak się nie znasz na bluescreenach to nie pisz głupot....
To, że raz pomogło nie oznacza, że za każdym razem pomoże. Najlepiej wrzuć na jakiś serwer plik minidumpa to sprawdzimy co było przyczyną bluescreena(plik ten znajdziesz w C:\WINDOWS\Minidump)
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: lechia_chwm » 06 cze 2009, 22:55

Boshe jak się nie znasz na bluescreenach to nie pisz głupot....
To, że raz pomogło nie oznacza, że za każdym razem pomoże. Najlepiej wrzuć na jakiś serwer plik minidumpa to sprawdzimy co było przyczyną bluescreena(plik ten znajdziesz w C:\WINDOWS\Minidump)

bluescreen w 95% przypadków oznacza błąd sprzętowy np. przegrzanie się itp. a pozostałe 5% to bałagan w rejestrze i nie mów że się nie znam bo od czasu mojego problemu z bluescreenem to trochę poczytałem o tym
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

Postautor: sync667 » 07 cze 2009, 12:23

Zrobiłem tak jak na początku mówił o przegrzeniu kompa przeczyściłem owszem temperatura spadła nieco ale nic nie dało.
Rejestr jest czysty komp niedawno po formacie.

Macie pliki Minidump:
http://minihost.cba.pl/Minidump_rar18

No ale mówię 2h temu działało!
Ostatnio zmieniony 07 cze 2009, 12:28 przez sync667, łącznie zmieniany 1 raz
sync667
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2009, 19:02

Postautor: Zari » 07 cze 2009, 12:45

chyba tylko po reinstalacji systemu bo pliki w minidumpie widzę z września 2008 ale aktualnych nie ma czyli albo uszkodzenie sprzętowe, albo sterowniki albo jakieś złośliwe oprogramowanie.

jak wyskakuje bluescreen na dole jest ciąg znaków
http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=11
tu masz objaśnienia
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: sync667 » 07 cze 2009, 13:20

O zainstalowałem najnowsze stery do grafiki i już niema bluesceena ale i tak gra nie startuje tylko włączam i po chwili wywala do wina.

Macie zawartość pliki log z gry:
Kod: Zaznacz cały
Init Filesystem...
Registered FS device "local"
Registered FS device "base"
Registered FS device "lang"
Init UpdateChain...
Init Timer...
Init Screen...
Init Scriptscheduler...
!Graphics system: ATI Technologies Inc. Radeon X300/X550/X1050 Series
GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combin
Init GFX...
Init Vision...
|Vision DLL path: D:\STE\Emergency 4\vision71.dll

|Vision(TM), Version PC-4, 7, 28, 0

|Loading entity plugins of directory <D:\STE\Emergency 4\Data> ...

|List of loaded plug-ins:



|Plug-in named 'CubeMapHandle_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisionConsoleEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisBase_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisBaseEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisMouseCamera_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisObject3D_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VisActionHelperEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VarManager_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'BaseEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'VBaseCameraEntity' loaded statically!



|Plug-in named 'VCamEntity' loaded statically!



|Plug-in named 'GameEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'Emitter_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'BaseGameEntity_cl' loaded statically!



|Plug-in named 'TargetEntity_cl' loaded statically!



|Registering plug-ins done !



|Initializing Vision Graphics Engine

|Detecting CPU type and features

|CPU:Pentium IV FPU MMX ISSE 3DNow!

|Vision Core: Allocated 28 kB of memory for Polygon Chunks

|Vision Core: Allocated 9 kB of memory for Entities

|Settings renderer configuration

Initializing post processor 'PerceptionCore'
 * Skipping config file
Initializing post processor 'MotionBlur'
 * Skipping config file
Initializing post processor 'Nightvision'
 * Skipping config file
|Initialising video driver: 0

|Setting screen mode to x:1024 / y:768 / bpp:32 / refresh:0

|Screen Mode is fullscreen, return value: 0

|Stencil buffer: 8 bit / ZBuffer: 24 bit

|Initializing OpenGL rendering subsystem

|Setting initial Renderer States

|Vendor: ATI Technologies Inc.

|Renderer: Radeon X300/X550/X1050 Series

|Driver Version: 2.1.8543 Release

|Found Extension GL_EXT_texture_filter_anisotropic

|Found Extension GL_EXT_texture_lod_bias

|Found Extension GL_ARB_multitexture

|Found Extension GL_ARB_texture_env_dot3

|Extension GL_ARB_texture_env_subtract not available

|Found Extension GL_EXT_texture_edge_clamp

|Found Extension GL_EXT_texture_env_add

|Found Extension GL_EXT_texture_env_combine

|Found Extension GL_EXT_texture_cube_map

|Found Extension GL_ARB_texture_compression

|Found Extension GL_EXT_texture_compression_s3tc

|Found Extension GL_EXT_point_parameters

|Extension GL_EXT_clip_volume_hint not available

|Extension GL_EXT_vertex_weighting not available

|Found Extension GL_EXT_separate_specular_color

|Found Extension GL_EXT_stencil_wrap

|Extension GL_EXT_vertex_shader not available

|Found Extension GL_EXT_multi_draw_arrays

|Found Extension GL_ATI_fragment_shader

|Extension GL_ATI_pn_triangles not available

|Extension GL_ATI_map_object_buffer not available

|Found Extension GL_NV_texgen_reflection

|Extension GL_NV_fence not available

|Found Extension GL_NV_blend_square

|Extension GL_NV_register_combiners not available

|Extension GL_NV_register_combiners2 not available

|Extension GL_NV_texture_env_combine4 not available

|Extension GL_NV_texture_shader not available

|Extension GL_NV_vertex_program not available

|Extension GL_NV_vertex_program1_1 not available

|Extension GL_NV_occlusion_query not available

|Extension GL_EXT_paletted_texture not available

|Found Extension GL_ATI_separate_stencil

|Found Extension GL_EXT_texture_rectangle

|Found Extension GL_ARB_depth_texture

|Found Extension GL_ARB_shadow

|Found Extension GL_SGIS_generate_mipmap

|Found Extension GL_ARB_vertex_buffer_object

|Found Extension WGL_ARB_render_texture

|Extension WGL_NV_render_depth_texture not available

|Extension WGL_NV_render_texture_rectangle not available

|Found Extension WGL_ARB_pbuffer

|Found Extension WGL_ARB_pixel_format

|Found Extension WGL_EXT_swap_control

|Found Extension GL_ARB_shader_objects

|Found Extension GL_ARB_fragment_shader

|Found Extension GL_ARB_vertex_shader

|Found Extension GL_ARB_shading_language_100

|Using ARB_vertex_buffer_object for fast geometry memory!

OpenGL vendor: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer: Radeon X300/X550/X1050 Series
renderer-string: ATI;RD;RDX
Init Input...
Registered FS device "save"
Init GameFramework...
Init Audio...
Init XGUI...
Font loaded: base:/Fonts/Tahoma 11.xff
Font loaded: base:/Fonts/Tahoma 11 bold.xff
Font loaded: base:/Fonts/Lucida Console 11.xff
?BLFileSystem::DeviceFromFilename("mod:Textures\Previews\curveview_nos3tc.tga"): unknown device name in URL
EM4 Version 1.3f language pl
Registered FS device "mod"
|VisMain_cl::DeInit

|DeInitializing Object Data...

|DeInitializing World Data...

|DeInitializing Surface and Texture Data...

|Initializing Vision Graphics Engine

|Detecting CPU type and features

|CPU:Pentium IV FPU MMX ISSE 3DNow!

|Vision Core: Allocated 28 kB of memory for Polygon Chunks

|Vision Core: Allocated 9 kB of memory for Entities

|Settings renderer configuration

|Loading World mod:\Maps\empty.v3d

?ERROR: dynlight.vsf Version 3.0.0.0 or higher required!

|Vision Core: Allocated 38 kB of memory for primitive data

|Vision Core: Allocated 5 kB of memory for Patches

|Vision Core: Allocated 1 kB of memory for Patch Edges

|Vision Core: Allocated 75 kB of memory for Heightfields

|Vision Core: Allocated 0 kB of memory for Texture Planes

|Vision Core: Allocated 1 kB of memory for Vis Areas

|Vision Core: Allocated 0 kB of memory for Vis Area Planes

|Vision Core: Allocated 0 kB of memory for Vis Area Portals

|Vision Core: Allocated 3 kB of memory for Lights

|Vision Core: Allocated 8 kB of memory for World Vertices

|Vision Core: Allocated 21 kB of memory for Vertex References

|World contains 289 vertices, 256 polygons, 0 patches, 0 lights

|Vision Core: Resized memory for Patch Edges to  1 kB.

|Loading Font allyouneed.VFN

!WARNING: global listener object is still registered! Unregister listener before destroying object!

sync667
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2009, 19:02

Postautor: Zari » 07 cze 2009, 13:38

?ERROR: dynlight.vsf Version 3.0.0.0 or higher required!

musisz odinstalować kodeki i powinno działać
jeżeli masz program do łączenia z komórką np samsung pc studio to błąd też może się pojawiać
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: sync667 » 07 cze 2009, 14:16

Nie mam kodeków już dawno odinstalowałem no ale czemu jak były działało.
A nie mam żadnych takich programów do łączenia komórki.
sync667
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2009, 19:02

Postautor: lechia_chwm » 07 cze 2009, 14:39

poszukaj może w rejestrze wpisów od FFDShow (często są błędy spowodowane tym kodekiem)
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

Postautor: sync667 » 07 cze 2009, 15:06

Był wpis ale po usunięciu brak rezultatu.
sync667
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2009, 19:02

Postautor: Zari » 07 cze 2009, 15:55

http://www.cccp-project.net/
to spróbuj z tymi kodekami
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Postautor: sync667 » 07 cze 2009, 16:31

Brak rezultatu już po raz kolejny.

Nawet Emergency 3 już od jakiegoś czasu nie chce zaskoczyć.
To znaczy zainstalowałem i po filmikach już słychać muzykę w menu i wywala na drugim kompie to samo.
sync667
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2009, 19:02

Postautor: lechia_chwm » 07 cze 2009, 19:21

czyli musisz sformatować
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

Postautor: kamil1388 » 13 cze 2009, 20:40

Mam problem taki że zaraz po włączeniu i wyświetleniu filmików wywala mi do pulpitu - wymagania mam dobre - żadne fx... czy coś tam nie wchodzą w gre, zaśmiecenie też odpada i format był a reinstal kilka razy..... Co mam robić ?
PL Mod - Szacun dla kolegów :P
Awatar użytkownika
kamil1388
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 101
Rejestracja: 12 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: EWI ****
Pochwały: 2

Postautor: lechia_chwm » 13 cze 2009, 20:44

Mam problem taki że zaraz po włączeniu i wyświetleniu filmików wywala mi do pulpitu - wymagania mam dobre - żadne fx... czy coś tam nie wchodzą w gre, zaśmiecenie też odpada i format był a reinstal kilka razy..... Co mam robić ?

stare sterowniki do karty graficznej
POMOGŁEM? DAJ POCHWAŁĘ
NIC CIĘ TO NIE KOSZTUJE
A MNIE MOBILIZUJE :D

Opanowanie
Perfekcja
Profesjonalizm
Awatar użytkownika
lechia_chwm
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 681
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:32
Lokalizacja: I kompania Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku
Pochwały: 17

PoprzedniaNastępna

Wróć do Emergency 4

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron