Remiza Samochody

Rozmowy związane Emergency 4 Global Fighters For Life.

Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 20:22

Mam pytanie jak zrobić żeby samochody ustawion w remizie przez edytor mogły z jej wyjechać?
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: fireman » 24 lis 2012, 21:05

jeśli modele będą o siebie "haczyć" to nie wyjadą
i modele postawione na mapie muszą mieć ludzi by się ruszyć
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 21:15

trzeba dodać remizę jeśli samochody nie chcą z niej wyjechać trzeba wejść w edit i w model file zmienić na no vehicle at base czy jakoś a tak w ogóle to masz skrypty ? bo wiesz bez tego to nie ruszysz dalej
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 21:19

fireman wiemże muszą być ludzie próbowałem to już, samochody chcą wyjechać ale nie mogą.
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 21:21

jak masz remizę to wejdz w edytor i w prototypy znajdz bazę wchodzisz w edit i tam gdzie jest model file zmieniasz na no vehicle at base i powinno być ok
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 21:29

Ale gdziejest ta opcja no vehicle at base?
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 21:43

jak wejdziesz w edytor potem w prototypy to szukasz swoją remizę potem dajesz edit i na dole jest model file i zboku powinneś mieć dodatkowe opcje i tam wybierz te no vehicle
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 21:48

Obrazek

Gdzie to jest?
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: Robert18gol » 24 lis 2012, 21:51

no vehicle znajduje się w Vo a nie w opcjach... a nie laska wejść w proporcje mapy i ustawić punkty wejścia/wyjścia dla danej grupy pojazdu?
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 21:56

a właśnie że znajduje się w opcjach bo ja u siebie jakoś ustawiałem
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 21:59

Robert18gol pisze:no vehicle znajduje się w Vo a nie w opcjach... a nie laska wejść w proporcje mapy i ustawić punkty wejścia/wyjścia dla danej grupy pojazdu?

A jak to się robi?
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 22:07

ładujesz mapę wciskasz shift+f9 otwiera się map properties i wchodzisz w edit entries/exits
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Strażak112 » 24 lis 2012, 22:18

A co mam wybrać bo mam różne TLF.
Strażak112
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lis 2012, 17:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Remiza Samochody

Postautor: Anonimowy » 24 lis 2012, 22:43

tego to ja sam nie wiem
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Remiza Samochody

Postautor: Robert18gol » 24 lis 2012, 22:47

bez skryptu nie dasz tego dla danego wozu. tylko jak dasz tlf to wszystkie wozy tlf będą z danego garażu wyjeżdżać jak dasz gtf to gtf jak rw to rw itp
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Następna

Wróć do Emergency 4

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron