Poradnik tworzenia misji i moddingu

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Postautor: carabinieridi » 21 lut 2010, 14:16

Awatar użytkownika
carabinieridi
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 19:14
Pochwały: 4

Postautor: kuxxx » 21 lut 2010, 19:40

Chyba źle się wyraziłem, bo wypadki są takie jakie zrobiłem tylko, że cały czas mi się powtarza ten sam wypadek :|
Strażakiem się jest, a nie bywa
Awatar użytkownika
kuxxx
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 45
Rejestracja: 08 wrz 2009, 14:46

Postautor: zielas32 » 21 lut 2010, 19:46

to zmien sobie mape na podstawowa ze swobodnej gry.Albo usun sobie ten wypadek ktory sie powtarza
Bogu na Chwałe !
Ludziom na ratunek!
Awatar użytkownika
zielas32
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 751
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:12
Pochwały: 33

Postautor: robert051 » 01 kwie 2010, 09:28

a jak zrobić żeby np z uszkodzonej cysterny wyciekała toksyczna substancja tak żeby kto wejdzie bez stroju ochronnego ten zostanie zakażony
Awatar użytkownika
robert051
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 164
Rejestracja: 31 sie 2007, 18:42
Pochwały: 7

Re:

Postautor: Pelek » 30 cze 2013, 22:16

robert051 pisze:a jak zrobić żeby np z uszkodzonej cysterny wyciekała toksyczna substancja tak żeby kto wejdzie bez stroju ochronnego ten zostanie zakażony

Jak konkretnie zrobić takie skażenie że chmura radioaktywna uwalnia się z pojazdu to nie wiem, ale możesz zrobić coś takiego że dajesz wrak jakiejś ciężarówki, i potem z menu opcji (F1) z zakładki Objects>Missionspec tam poszukaj pliku Plastic Barrel 1 radioactive, jest to beczka zawierająca radioaktywne materiały, możesz je porozrzucać na mapie w dowolnych miejscach, ilościach i pozycjach na umieszczonej na mapie beczce kliknij Properties, na górze będzie okienko pod nazwą Child-Objects, tam znajdzie się plik o nazwie Contam NHF, po jego lewej stronie znajdzie się pusty kwadracik, trzeba go zaznaczyć, wtedy skażenie zacznie się samo uwalniać, a każdy kto w nie wejdzie w krótkim czasie się zarazi. Na dole jeszcze masz opcję Burn Status (poziom zniszczeń), możesz sobie zaznaczyć Normal (nie naruszone), Halfburned (częściowo zniszczone) lub Fullburned (całkowicie zniszczone) tak dla efektu Może coś pomogłem
To właśnie nasze NIEDOCIĄGNIĘCIA pozwalają nam uczyć się na BŁĘDACH. Ale tylko te największe KATASTROFY pozwalają nam poczuć jaką potęgę mamy w swoich rękach i jak NIEWŁAŚCIWIE ją wykorzystujemy. Tym właśnie była KATASTROFA W C Z A R N O B Y l U !
Pelek
Awatar użytkownika
Pelek
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 35
Rejestracja: 30 maja 2013, 17:54
Lokalizacja: Wielewo

Re: Poradnik tworzenia misji i moddingu

Postautor: firechef99 » 30 cze 2013, 22:23

Burned jak już to spalone.
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

Poprzednia

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron