Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Postautor: 0202prezesmaciek » 11 wrz 2010, 19:54

czy ktoś jeszcze jest na tym forum prosze o pomoc :shock:
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Postautor: Morpheus » 12 wrz 2010, 10:17

Musiałeś coś źle zrobić. Z doświadczenia wiem, że gra zawsze próbuje startować od zdarzenia, które zrobimy ... Jeśli zrobimy je OK to albo da się grać dalej, albo zdarzenia przestaną się generować ... Trudno określić co zrobiłeś źle, ale na pewno nie udało ci się poprawnie stworzyć tego zdarzenia.

Dlatego jeżeli robisz jakieś przeróbki w mapie, to rób je sukcesywnie - jedna po drugiej. W międzyczasie zapisując sobie kopie plików mapy, żebyś w razie wystąpienia błędów nie musiał zaczynać od zera ...
Awatar użytkownika
Morpheus
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2007, 17:21
Lokalizacja: PL - Wrocław
Pochwały: 8

Postautor: 0202prezesmaciek » 23 wrz 2010, 17:22

nie chce w nowym więc jeszcze 1 jak robić palące się obiekty ( auta) wiem że w fuire obiect ale jak .............. prosze o pomoc
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Postautor: 0202prezesmaciek » 28 wrz 2010, 06:40

prosze o pomoc z ^^^^^^ wymienioną SPRAWĄ

:oops:
ps jeśli go edytuję wontpię czy ktoś zerknie [ nie pojawi sie znaczek o nowej wiadomości ] poza tym chciałbym robić wypadki działające a nie tylko psujące gre :cry: :(

poza tym dla jasności mam w d**** ilość postów mnie to nie obchodzi na prawde :roll:
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 13:08 przez 0202prezesmaciek, łącznie zmieniany 2 razy
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Postautor: Carman » 28 wrz 2010, 07:57

Post jest nieczytelny. Zedytuj go, bo właściwie powinno być za to ostrzeżenie.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: kasior_zgr » 28 wrz 2010, 12:18

No i jeszcze post pod postem. Ale ten z ''oooooo'' to już przegięcie. Po za tym mogłeś edytować pierwszego posta nie?
Mój kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Szpaner93

Wyposażenie KPPSP JRG Zgierz:

GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo
GCBA 5/32 Man LE 18.280
GCBA 8/32 Tatra 815/PR2
SLRt Iveco Daily
SH-18 Star 200
SH-40 Volvo FM12
SLRChem Mercedes Vario 8140
itd... :)
Awatar użytkownika
kasior_zgr
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 651
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:56
Lokalizacja: Zgierz/k Łodzi
Pochwały: 23

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: Szumok » 11 paź 2010, 19:40

Mam pytanko a mianowicie czy da się jakoś włączyć w edytorze aby strażacy z butlami (PL Mod) nie truli się oparami chemicznymi ???


Pozdrawiam:Szumok
Szumok
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 14
Rejestracja: 07 sie 2010, 21:13
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: COMMANDER » 11 paź 2010, 19:42

po co ? przecież na realu truli by się strażacy z aparatami ODO, od tego są chemicy w ciężkich ubraniach gazoszczelnych.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: Szumok » 11 paź 2010, 20:53

Wiem że by się truli ale czy jest taka możliwość zrobienia tego w edytorze czy nie??
Szumok
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 14
Rejestracja: 07 sie 2010, 21:13
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: 0202prezesmaciek » 22 lis 2010, 20:25

przepraszam że odświeżam stary temat ale nie chce robić nowego żeby nie zaśmiecić forum :)

jak nazywa się w "fp_params_endless" wydarzenie kradzież auta co :?:
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: COMMANDER » 22 lis 2010, 20:28

car theft.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: 0202prezesmaciek » 07 sty 2011, 17:20

Szumok pisze:Wiem że by się truli ale czy jest taka możliwość zrobienia tego w edytorze czy nie??

nie da sie (może w plikach mod-a )

dzięki za odp. przyda się :D

-- Sob Gru 25, 2010 11:27 am --
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mam jeszcze jedno pytanie :)
a robi się wypadek to czy żeby działał nie trzeba zmieniać coś w properies i po prawej stronie rysunku takie 4 kropki none i jeszcze 3 inne :idea:
automatycznie są one na none ale czy nie trzeba tego zmienić co
w modach są zmieniane ale która co oznacza i kiedy ją zaznaczać co? :?:

Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
przepraszam za odświerzanie i post pod postem :)

PS
Co oznaczają te napisy prope....coś
axis acigned
bounding box edges
Acigned lor(v)ners
Sampled
use phsics
custom
w słowniku to niema nic wspólnego z wypadkami itp.
PROSZE O POMOC :?
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: Robert18gol » 07 sty 2011, 17:41

Wypadki robisz piszac np ccar_1 ccard_1 ccarp_1 itp i wtedy masz wypadek. gdize ccard to są rzeczy ccae to auta ccarp to ludzie ale nie ma znaczenia jak co nazwiesz.
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: 0202prezesmaciek » 07 sty 2011, 17:50

DZIĘKI :D
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
w razie problemów odezwę się jeszcze na pewno :lol:
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Jak w edytorze tworzyć nowe zdarzenia np.Wypadki ??

Postautor: ziom1234 » 08 mar 2015, 17:15

Witam wiecie jak zrobić alarm dla służb medycznych? Ponieważ w Kolbuszowa Mod nie ma alarmów dla służb,a chcę ,żeby były Z góry dzięki :D
ziom1234
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 10
Rejestracja: 07 sie 2013, 20:32

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości