Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: fireman » 18 paź 2012, 21:05

tyle że ten tunel jako do misji jest cały oskryptowany,

-- Czw Paź 18, 2012 8:05 pm --

Droga młodzieży, razem z Rudym wciągnęliśmy ten tajny narkotyk i możecie się na mapie spodziewać pewnej wielkiej niespodzianki xD

Update z dnia 18 Października 2012
-Zostało dodane lotnisko, tak bardzo prosiliście ;*
-Poprawione drogi
-Poprawienie paru bugów i niedoróbek
Obrazek
Zapraszam do dodawania większej ilości pomysłów oraz komentowania prac.

Niedługo zostanie dodane jezioro :D
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: StormChaser » 18 paź 2012, 21:09

Ładnie, to jakieś LSRG trza zrobić :D
http://datingsidorsingel.com/
Awatar użytkownika
StormChaser
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2112
Rejestracja: 17 wrz 2010, 20:26
Lokalizacja: Jaslo
Pochwały: 72

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: domcio98 » 18 paź 2012, 21:32

ale ciągle pomysł dotyczące modeli dajecie a nie textury ;p
Trzeba coś dać jeszcze
ja bym proponowal coś może ala zajezdnia autobusowa :) jakąś droge z zwężeniem jak to u nas w polsce :)
moze plac budowy
"JRG 3 Kielce to moje życie"
domcio98
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 813
Rejestracja: 31 maja 2011, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 28

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: fireman » 18 paź 2012, 21:43

zajezdnia autobusowa jest, ale jeszcze nie skończona :wink:
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: RobertWGS » 18 paź 2012, 21:47

To niech to jezioro będzie duże :wink: Szrot szrot i jeszcze raz szrot :twisted: No i może jakąś ubogą dzielnicę :roll:
"Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to kim jest, nie przez to co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi"
Awatar użytkownika
RobertWGS
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 277
Rejestracja: 06 maja 2012, 18:51
Lokalizacja: Gostynin
Pochwały: 10

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: StormChaser » 18 paź 2012, 21:48

Składowisko opon jakieś było by dobre na przedmieściach i pożar jak z drugiej misji
http://datingsidorsingel.com/
Awatar użytkownika
StormChaser
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2112
Rejestracja: 17 wrz 2010, 20:26
Lokalizacja: Jaslo
Pochwały: 72

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: HatorEM » 19 paź 2012, 20:22

Nie ma drogi kołowania do pasa startowego. Samolot nie wjeżdża na pas startowy prosto z płyty lotniska i się okręca we właściwą stronę, tak jak to można wywnioskować z tej mapy. Budynek LSP to chyba naturalna kolej rzeczy. ;-)
Nie podoba mi się to, co dzieje się m-dzy rondami. Poniżej. Istne pole asfaltowe. Chodzi mi o ten fragment pod prostym połączeniem rond. Skoro połączyliście ronda dwupasmówką, to można w połowie tego połączenia dać prostą jezdnię w dół. Trzeci pas świetnie się nadaje na zjazd i skręt w lewo lub włączenie się do ruchu z tej prostopadłej jezdni. Wg mnie lepiej jest zrobić kilka prostych przecięć ulic i wtedy ewentualnie coś w nich zmieniać, niż na starcie budować skosy, czy inne "fale dunaju", bo nie będziecie w stanie tego w całość ogarnąć. O w miarę rozsądnym postawieniu budynków nie wspominiając. Drogi zajmują sporo miejsca, a nie zrobicie, co dwa metry skrzyżowania, bo mapę zatkają korki. Powyżej rond widzę spory parking. Obok niego będzie centrum handlowe?
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: Rudy529 » 14 lis 2012, 19:31

Nad lotniskiem to pomyślimy jak to rozwiązać. Wybaczcie nam że nic nie zamieszczamy ale Fireman zachorował a ja nie mam mapki więc nie jestem w stanie nic dalej robić. Cierpliwie czekajcie na kolejne screeny. Postaramy się nadgonić utracony czas.
Awatar użytkownika
Rudy529
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2028
Rejestracja: 02 lip 2009, 17:36
Lokalizacja: Marki
Pochwały: 94

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: kondek333 » 15 lis 2012, 17:36

o lotnisko to mi chodziło o lotnisko dla awionetek bo jest ono mniejsze no i nie było by takich problemów jak teraz są :D
Bielsko-Biała Mod TEAM
współtwórca Bielsko-Biała Mod TEAM
Obecnie pracuje nad mapą do Bielsko-Biała Mod
kondek333
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 470
Rejestracja: 10 mar 2011, 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 14

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: JRG Środa Śląska » 16 lis 2012, 17:11

spróbujcie zrobić jakiś ryneczek wyłaczony z ruchu t.j.w EF..lub w ogóle wyłaczony z ruchu(jedynie co to tłumy ludzi)i koło tego jakieś boisko lub stadion,a do tego dodać jakieś większe demonstracje,lub zamieszki :D
Awatar użytkownika
JRG Środa Śląska
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 165
Rejestracja: 01 sie 2012, 00:22
Lokalizacja: DSR :D
Pochwały: 4

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: HatorEM » 16 lis 2012, 19:38

kondek333 pisze:o lotnisko to mi chodziło o lotnisko dla awionetek bo jest ono mniejsze no i nie było by takich problemów jak teraz są :D

Schemat jest ten sam bez względu na to, czy to ma być awionetka, czy jumbo. ;p Zauważ, że wjazdy na pas startowy masz na środku. Czegoś takiego nie ma w realu. Wjazdy i zjazdy są na końcach pasa. Z jednego pasa więcej niż jeden samolot i tak nie odleci, to nie wojsko.;p
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: JRG Środa Śląska » 16 lis 2012, 19:51

Awatar użytkownika
JRG Środa Śląska
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 165
Rejestracja: 01 sie 2012, 00:22
Lokalizacja: DSR :D
Pochwały: 4

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: HatorEM » 16 lis 2012, 20:25

Jest takie rosyjskie powiedzenie: "Smotrisz w knigu, a widisz figu" ;p Jak masz nowe lotnisko i jest ono nastawione na mały ruch to się robi inaczej, ale to wcale nie oznacza, że jest tak jak sugerujesz. Na końcach pasa masz pole oczekiwania. Dopóki jeden samolot jest na pasie, żaden inny nie może na nim się pojawić. Podtrzymuję swoją opinię, bo wiem jak jest w rzeczywistości. Rudy zrobi, co uważa za stosowne.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: fireman » 16 lis 2012, 20:32

"mapa nie jest oparta o jakiekolwiek realia"

to ma być zabawa, a nie kłótnia o lotnisko, i tak jest mało miejsca, a pomysłów wiele, by zabawa była jak najbardziej zróżnicowana,
więc nie kłóćcie się o namalowany pas startowy,
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Emergency gry-online Freeplay MAP Mod

Postautor: JRG Środa Śląska » 16 lis 2012, 21:45

@HatorEM:chodziło mi głównie o te stwierdzenie,że zjazd i wjazd jest na końcach lub początkach pasa..;),może i sie nie znam..,ale już nie raz leciałem samolotem i to nie na jedno lotnisko..i widziałem gdzie samolot zjeżdżał z pasa..:) (nie koniecznie na końcu pasa)
@fireman:tu się nikt nie kłóci..:),my tylko wyjaśniamy nieporozumienie,które zostało już w sumie wyjaśnione..:D
Awatar użytkownika
JRG Środa Śląska
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 165
Rejestracja: 01 sie 2012, 00:22
Lokalizacja: DSR :D
Pochwały: 4

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron