Na własne potrzeby zacząłem tworzyć teksturę do Kijanki z Pieckiego moda i okazało się, że niestety jest ona dość mocno ograniczona w edycji - prócz niebieskich pasów, maski i dachu nie da się nic 'nanieść' na karoserię bo została ona przypisana do jednego małego pliku silver.png
Zależałoby mi aby np. w zaznaczonym miejscu dodać numer operacyjny:
Najprostszy sposób jaki mi przyszedł na myśl to stworzenie pliku numer.bmp i dodanie go w odpowiednim miejscu na modelu - pytanie czy jest to właściwa droga i da się to tak zrealizować?
Niestety na podstawie poradnika Carmana nie byłem w stanie osiągnąć zamierzonego celu - czy jeśli zadanie to jest dość proste i krótkie to mógłby ktoś krok po kroku opisać co i gdzie należy kliknąć w zmodelerze aby osiągnąć zamierzony efekt?
Chyba, że jedynym rozwiązaniem byłoby np. ponowne oteksturowanie modelu w inny sposób niż zrobił to autor?