Więc tak...
Musisz ustawić virtual objecty z unikalną nazwą (poprzedzoną literką "p") dla każdego pojazdu (taka sama nazwa jak VO tyle, że bez tej literki "p") też tam ustawionego i w pliku .script zedytować też te nazwy objectów i pojazdów.
Czyli np. w 1 garażu remizy tworzysz VO o nazwie "ppierwszy" w 2 garażu "pdrugi" nie używaj polskich liter typu ą, ę ż ź, ć, ó... w pierwszym garażu dla przykładu będzie Man GCBA, to go ustawiasz tam w edytorze, zaznaczasz go i na dolnym pasku dajesz [Properties], w nazwie modelu wpisujesz "pierwszy", w drugim garażu dla przykładu będzie Iveco Magirus SD, ustawiasz je tak samo jak Mana i dajesz nazwę "drugi" i tak dalej z VO i modelami idziesz... później otwierasz notatnikiem skrypt parkatbase.script czy jak tam on się zwie... i szukasz po kolei w linijkach nazw VO (virtual objectów) i nazw modeli, wpisujesz to samo co na mapie, czyli przyporządkowujesz nazwę garażu(VO) do nazwy modelu z mapy.
Później dodajesz jeszcze tym modelom w opcjach komend komendę "Park at base"
No i to raczej wszystko.
Z początku może to być dziwne, ale potem Ci już pójdzie z płatka.
Ahaa... i wiedz, że w zależności jak ustawisz ścianami virtual objecta to inaczej może parkować pojazd, np. tyłem lub bokiem(jak się zmieści bokiem w garażu xD), sam dokładnie nie wiem jak idealnie ustawić en skrypt by równo parkowały, ale ważne, że parkują.