Mapa

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Mapa

Postautor: Bartek998 » 10 paź 2013, 13:05

Witam ;) Mam taki problem... chciałbym wrzucić do swojego moda mapke new freeplay 1.2. Kiedy wrzucę te 3 pliki do Maps i wchodzę do edytora, nastepnie łąduję mapkę by zobaczyć wgl jak ona wygląda to mnie wyrzuca do pulpitu. W grze pewnie podobnie.

CO ROBIĆ ?! o.O

+ ;)
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Mapa

Postautor: koalas11231 » 10 paź 2013, 13:58

Pirat? :P
I jakie to pliki?
koalas11231
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 656
Rejestracja: 09 kwie 2012, 07:18
Lokalizacja: WROCŁAW
Pochwały: 15

Re: Mapa

Postautor: Bartek998 » 10 paź 2013, 14:00

Gra oryginał ;) a pliki to freeplay.em4 i dds :)
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Mapa

Postautor: kasior_zgr » 12 lis 2013, 14:13

Siema. Nie będę zakładał kolejnego tematu, w którym będą 2-3 posty i będzie tylko zaśmiecał forum.

Panowie, jak wyłączyć w edytorze po załadowaniu mapy te wszystkie niebieskie i zielone pola? Bardzo mi one przeszkadzają w budowaniu miasta...
Mój kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Szpaner93

Wyposażenie KPPSP JRG Zgierz:

GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo
GCBA 5/32 Man LE 18.280
GCBA 8/32 Tatra 815/PR2
SLRt Iveco Daily
SH-18 Star 200
SH-40 Volvo FM12
SLRChem Mercedes Vario 8140
itd... :)
Awatar użytkownika
kasior_zgr
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 651
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:56
Lokalizacja: Zgierz/k Łodzi
Pochwały: 23

Re: Mapa

Postautor: bari64 » 12 lis 2013, 15:43

konfiguracja klawiszy Shift+CTRL+F1
Jak ktoś coś chce to moje GG 10553062

OSP Zbąszyń [url]http://www.osp.zbaszyn.pl/[/url]
PSP Nowy Tomyśl [url]http://www.nowytomysl.psp.wlkp.pl/[/url]
Awatar użytkownika
bari64
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 128
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:09
Lokalizacja: Zbąszyń, koło Nowego Tomyśla, niedaleko Poznania
Pochwały: 3

Re: Mapa

Postautor: kasior_zgr » 12 lis 2013, 18:07

Dzięki wielkie. :)

Mam kolejne pytanie.

Mam na mapie dwie JRG i chciałbym wykorzystać skrypt "Park at Base".
Może mi ktoś z Was wytłumaczyć co zrobić żeby dany pojazd parkował w swojej JRG w odpowiednim garażu?

Będę wdzięczny!!
Mój kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Szpaner93

Wyposażenie KPPSP JRG Zgierz:

GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo
GCBA 5/32 Man LE 18.280
GCBA 8/32 Tatra 815/PR2
SLRt Iveco Daily
SH-18 Star 200
SH-40 Volvo FM12
SLRChem Mercedes Vario 8140
itd... :)
Awatar użytkownika
kasior_zgr
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 651
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:56
Lokalizacja: Zgierz/k Łodzi
Pochwały: 23

Park at base - jak ustawić?? - mini poradnik

Postautor: stasiek2012 » 13 lis 2013, 09:47

Więc tak...
Musisz ustawić virtual objecty z unikalną nazwą (poprzedzoną literką "p") dla każdego pojazdu (taka sama nazwa jak VO tyle, że bez tej literki "p") też tam ustawionego i w pliku .script zedytować też te nazwy objectów i pojazdów.
Czyli np. w 1 garażu remizy tworzysz VO o nazwie "ppierwszy" w 2 garażu "pdrugi" nie używaj polskich liter typu ą, ę ż ź, ć, ó... w pierwszym garażu dla przykładu będzie Man GCBA, to go ustawiasz tam w edytorze, zaznaczasz go i na dolnym pasku dajesz [Properties], w nazwie modelu wpisujesz "pierwszy", w drugim garażu dla przykładu będzie Iveco Magirus SD, ustawiasz je tak samo jak Mana i dajesz nazwę "drugi" i tak dalej z VO i modelami idziesz... później otwierasz notatnikiem skrypt parkatbase.script czy jak tam on się zwie... i szukasz po kolei w linijkach nazw VO (virtual objectów) i nazw modeli, wpisujesz to samo co na mapie, czyli przyporządkowujesz nazwę garażu(VO) do nazwy modelu z mapy.
Później dodajesz jeszcze tym modelom w opcjach komend komendę "Park at base"
No i to raczej wszystko. :-) Z początku może to być dziwne, ale potem Ci już pójdzie z płatka. ;-) Ahaa... i wiedz, że w zależności jak ustawisz ścianami virtual objecta to inaczej może parkować pojazd, np. tyłem lub bokiem(jak się zmieści bokiem w garażu xD), sam dokładnie nie wiem jak idealnie ustawić en skrypt by równo parkowały, ale ważne, że parkują. :P
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: Mapa

Postautor: kasior_zgr » 13 lis 2013, 12:33

Dziękuję Ci. Na razie wydaje się to łatwe do wykonania. Jak będę miał z tym jeszcze jakiś problem to będę tu pisał :)
Mój kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Szpaner93

Wyposażenie KPPSP JRG Zgierz:

GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo
GCBA 5/32 Man LE 18.280
GCBA 8/32 Tatra 815/PR2
SLRt Iveco Daily
SH-18 Star 200
SH-40 Volvo FM12
SLRChem Mercedes Vario 8140
itd... :)
Awatar użytkownika
kasior_zgr
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 651
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:56
Lokalizacja: Zgierz/k Łodzi
Pochwały: 23


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron