Los angeles mod usunięcie misji

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: fifi998 » 11 gru 2013, 17:28

Witam!Chciałem sobie usunąć takie misje jak np.jakąś kradzież albo coś.Jak to usunąć?Tyko żeby nie było wszystkich misji tylko takie Policji naprzykrzaład <:)
fifi998
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lip 2013, 13:15

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: 0202prezesmaciek » 11 gru 2013, 17:47

sprawa prosta - wchodzisz w pliki modu [ [dysk]:>lokalizacjamEmergency4>mods>lamod> speces - i wchodzisz w fp_params_endless.xml - za pomocą NOTATNIKA - tam sobie zerujesz <AverageFrequency value="X" /> - [ X zmieniasz na 0 ] -nazwy akcji to sobie musisz przetłumaczyć na przykład przez google translator. Zerujesz co chcesz, zapisujesz i tyle

Autor postu otrzymał pochwałę
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: Diggle » 11 gru 2013, 17:53

Nieee, tylko <!-- JH -->
<EFPEventShopLifting>
<Enabled value = "1" />
<!-- AverageFrequency: average number of events per 10 minutes -->
<AverageFrequency value = "1.5" />
<!-- IsArmed: probability in percent -->
<IsArmed value = "0.5" />
<!-- VictimWaitTime: in seconds (time the victim needs to detect the crime) -->
<VictimWaitTime value = "3.0" />
<!-- VictimMoveDistance: in meters (distance the victim moves out of the shop) -->
<VictimMoveDistance value = "4.0" />
<!-- VictimWaveTime: in seconds (time the victim waves for help) -->
<VictimWaveTime value = "30.0"/>
<Worth value = "5.0" />
<SupervisorStart value = "ID_SUPERV_EVENT23" />
<SupervisorFinish value = "" />
</EFPEventShopLifting>

zmieniasz <Enabled value = "1" /> z "1" na "0"

Autor postu otrzymał pochwałę
Diggle
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 20 lis 2013, 14:53
Pochwały: 4

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: fifi998 » 11 gru 2013, 17:57

Dzięki:D
fifi998
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lip 2013, 13:15

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: Diggle » 11 gru 2013, 17:58

napisz jakie chcesz sobie usunąć.
Diggle
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 20 lis 2013, 14:53
Pochwały: 4

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: fifi998 » 13 gru 2013, 14:33

Diggle pisze:napisz jakie chcesz sobie usunąć.

podpalaczy

-- 13 gru 2013, 14:33 --

i Spięcia elektryczne
fifi998
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lip 2013, 13:15

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: Diggle » 13 gru 2013, 15:31

Podpalacz <EFPArsonist>
Spięcie <EFPEventCivilcarDefect>
Diggle
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 20 lis 2013, 14:53
Pochwały: 4

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: fifi998 » 13 gru 2013, 16:13

ok Dzięki wielkie :D
fifi998
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lip 2013, 13:15

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: Diggle » 13 gru 2013, 16:31

Bo spięcie to chodzi Ci o to co się samochód sam zapala ?
Diggle
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 69
Rejestracja: 20 lis 2013, 14:53
Pochwały: 4

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: fifi998 » 14 gru 2013, 19:14

nie tylko o to co sie dom zapala

-- 14 gru 2013, 19:14 --

a i jak jeszcze zwiększyć czas akcji.Mam taki np.wypadek masowy zanim dojade na miejsce to komunikat sie pojawia że następna jakaś akcji i sie nie wyrabiam.
fifi998
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 22 lip 2013, 13:15

Re: Los angeles mod usunięcie misji

Postautor: 0202prezesmaciek » 14 gru 2013, 22:36

nie da się w prosty sposób - tu są potrzebne skrypty
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron