Odstęp czasowy.

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Odstęp czasowy.

Postautor: Bartek998 » 21 sty 2014, 11:40

Witam. Mam takie pytanko... czy da się zrobić tak, że bo ukończonej akcji jak już jest ten śmiechowaty dźwięk to czy można by ustawić odstęp czasu? Tzn. że nie akcja po akcji tylko np tak jak w realu chciałbym poczekać i w czasie przerwy w akcji jakieś "manewry zrobić" :)
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Jakub999 » 21 sty 2014, 12:42

Pogrzebaj w ustawieniach :)
Jakub999
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 64
Rejestracja: 20 sty 2014, 20:31

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Bartek998 » 21 sty 2014, 12:45

Hah no dzięki za bardzo precyzyjną odpowiedź -.-
:D
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Jakub999 » 21 sty 2014, 13:08

Niema za coi :)
Jakub999
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 64
Rejestracja: 20 sty 2014, 20:31

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Bartek998 » 21 sty 2014, 13:39

Jednak prosiłbym kogoś o precyzyjne wytłumaczenie :)
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: 0202prezesmaciek » 21 sty 2014, 15:25

chodzi ci o to żeby zwiększyć odstęp czasowy pomiędzy misjami ?
albo pogrzebać porządnie w pliku emergency 4 > [mod/albo orginał ] > speces > fp_params_endless i tam poszukać czegoś co odpowie za odstęp
albo jakiś skrypt zrobić - a to już czarna magia dla większości - chyba że jesteś programistą w C++
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Bartek998 » 21 sty 2014, 15:31

No a dokładnie wie ktoś czy taki skrypt może już istnieje ? :) chodzi mi o to że jak już zakończe w freeplayu zdarzenie to po tym dźwięku że ukończyłem zadanie od razu następne ;/
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Anonimowy » 21 sty 2014, 17:06

raczej nie ma nigdzie takiego skryptu
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Midlum998 » 21 sty 2014, 17:49

W US army mod jest skryt, którym możesz włączać i wyłączać spawnowanie się misji,
"Strażakiem się jest a nie bywa"
Midlum998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze 2011, 16:50
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Anonimowy » 21 sty 2014, 18:01

a jak się ten skrypt nazywa???
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: 0202prezesmaciek » 21 sty 2014, 20:51

tylko wątpliwe czy zacziała w freeplay'u - to skrypt pod kamppanię .... jeśli uda się go komuś przerzucić niech da znać
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: stasiek2012 » 21 sty 2014, 21:01

Przecież za odstępy między kolejnymi akcjami podczas freeplay odpowiada plik fp_parms_endless.xml w folderze Specs... tam przy każdej misji można zmienić częstość danego wezwania wpisując odpowiednią cyferkę w odpowiednim miejscu, a cyfra 0 wyłącza całkowicie dane wezwania, trzeba troszkę nad tym się nagłowić i po częścio sprawdzać jak przy danej zmianie cyfry częstości akcji będą się one pojawiać... ja już nie pamiętam które to były cyferki i na jakie je zmieniać, ale wystarczy poszukać na forum tematu o wyłączeniu np. misji dla lekarzy czy dla policji, bo były takie tematy i tam pisze co i jak, wystarczy zamiast 0 dać chyba 0.5 albo 1.5 coś takiego. ;) Poszukajcie i popróbujcie.
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Anonimowy » 21 sty 2014, 21:02

a wie ktoś ja się ten skrypt nazywa ?????
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: Bartek998 » 21 sty 2014, 21:29

w fp_parms_endless.xml można sobie ustawić jak często mają być te zdarzenia w ciągu gry ale nie w jakich odstępach czasowych -.-
Bartek998
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 49
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:04

Re: Odstęp czasowy.

Postautor: stasiek2012 » 22 sty 2014, 09:18

Mi jakoś się udało tam ustawić, że miałem między misjami odstęp z około 5 minut, a nieraz nawet więcej. :) Jeżeli wszystkie ustawisz, że ma między wszystkimi być tak samo duży odstęp czasu to będziesz miał między nimi większy odstęp czasu. ;)
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Następna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron