Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Sawi » 27 mar 2014, 20:15

Witajcie, kieruje się do Was z pytaniem odnośnie moda. Dokładnie opisze problem. Otóż niedawno zrobiłem format dysku i teraz gdy zainstalowałem emergency 4 i moda (który jest zmodyfikowany, tzn. ma więcej pojazdów itp) ale tylko ja go używam jest on tylko i wyłącznie na użytek własny. No i wcześniej (przed formatem) mod ładował się do 10 minut nie dłużej a teraz (po formacie) mod po 30 minutach nadal się ląduje zero reakcji a jak wyłączam em4 przez Ctrl + Alt + Delete pisze (nie odpowiada) nie dziwiło by mnie to gdyby nie fakt ze wcześniej mod lądował się do 10 minut a sprzęt jest ten sam (prócz windows'a) teraz jest 64 bit a wcześniej było 32. A nie dziwiłoby mnie z tego względu ze mod wazy prawie 2 GB i jest to PL MOD 0.99b ale tak jak wspomniałem z dodatkami. Gra jest oryginalna!
Awatar użytkownika
Sawi
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 91
Rejestracja: 29 gru 2009, 09:03
Pochwały: 1

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Paulus911 » 27 mar 2014, 20:42

Może po prostu Emergency 4 ma problemy z działaniem na Windowsie 64 bitowym i dlatego gra Ci się wiesza podczas ładowania owego modu ?
To se ne vrati...
Awatar użytkownika
Paulus911
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1414
Rejestracja: 22 kwie 2012, 09:52
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 46

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Sawi » 27 mar 2014, 20:48

Moze, nie wiem jednak inne mody laduja sie bez problemu i to bardzo szybko bo PL MOD Rescue 2012 Demo laduje mi sie okolo minuty a nawet nie.
Awatar użytkownika
Sawi
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 91
Rejestracja: 29 gru 2009, 09:03
Pochwały: 1

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Stig » 27 mar 2014, 21:19

Ja mam w moim modzie mam 136 pojazdów i porządną mapke, każde z nich ma duużo poly i owy mod ładuję sie mi 6 minut z zegarkiem w ręku i też mam 64 bity. Może masz za słabego kompa i przez to może ci się tak długo wczytywać.
Stig
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 36
Rejestracja: 02 lut 2014, 11:49

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: ochotnik998 » 27 mar 2014, 21:51

Ja u siebie mam koło 170 modeli po, ponad 20 k poly mod ładuje się 3 minuty na widnowsie 7 64.
JRG 1 Kielce:
Wyposażenie: M.in
301[T]21 - GBA 2,5/16 MAN TGM 13.290/Stolarczyk
301[T]22 - GCBA 5/40 MAN LE 18.280/Stolarczyk
301[T]26 - GCBA 8,7/50 Mercedes Benz Actros 6x6/Stolarczyk
Awatar użytkownika
ochotnik998
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 179
Rejestracja: 04 sty 2014, 02:47
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 11

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Sawi » 28 mar 2014, 00:10

Dobra, co do sprzetu to nie jest zly. 1 GB grafika, 2 GB ramu 2,6 (x2) wiec slaby raczej nie jest a tak jak mowie wczesniej ladowal sie maks 10 min.
Awatar użytkownika
Sawi
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 91
Rejestracja: 29 gru 2009, 09:03
Pochwały: 1

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: stasiek2012 » 28 mar 2014, 14:43

Nieraz tak jest, że jeżeli w modzie masz baardzo dużo modeli i do tego szczegółowych, że 1 z nich waży z jakieś 10mb albo więcej, dużo nawalonych skryptów, "szczegółową" mapę, a cały mod waży około 2gb, to może się dłużej ładować... ;-) Ja tak miałem z Bambergiem, bo tam dużo skryptów itd. Poczekaj z 30 minut albo troszkę dłużej, może się załaduje. ;-)
Przy moim "Wołów Modzie" przed jego "odchudzeniem" ważył z jakieś 2,5gb-3gb i ładował się z jakieś 20-30 minut. :-)
A co do "brak odpowiedzi" przy Ctrl+Alt+Delete, to tak jest gdy mod się ładuje, bo wtedy gra jakby "nie odpowiada" póki wszystko się nie załaduje z modu.
Ewentualnie po tych 30-40 minutach kliknij pare razy Entera, bo może podczas ładowania modu jakiś błąd wyskoczy, ty go nie zobaczysz bo się niby dalej ładuje, a tak naprawdę wszystko staje w miejscu, też tak miałem kiedyś.
Inne mody normalnie się ładują?
Jeżeli to nie pomoże to nie wiem... przeinstaluj moda? zrezygnuj z dodatkowych modeli? albo wrzuć je do osobnego moda?
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: Dlaczego nastąpiła taka zmiana czasu ładowania moda

Postautor: Sawi » 28 mar 2014, 16:30

Wcześniej mod ładował się maks 10 min to jest dziwne a ważył tyle samo. Co do innych modów to ekspresowo, rescue mod 2012 demo laduje mi sie nie cala minute a Piecki Mod 3 maks 4 minuty. Moda przeinstalowałem efektów nie widać jednak może przeinstalować wgl emergency i wgrac najnowsze sterownki do karty graficznej ?
Awatar użytkownika
Sawi
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 91
Rejestracja: 29 gru 2009, 09:03
Pochwały: 1


Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron