kolbuszowa mod

Rozmowy na tematy związane z modami do Emergency 4.

kolbuszowa mod

Postautor: alonso102 » 16 wrz 2014, 21:42

Witam was . Czy może ktoś mi napisać jak w kolbuszowa mod podmienić pojazdu które są w garażach ?
[color=#0000FF][size=150][b]Vituś :)[/b][/size][/color]
Awatar użytkownika
alonso102
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 111
Rejestracja: 01 sie 2010, 16:12
Lokalizacja: Milicz

Re: kolbuszowa mod

Postautor: Anonimowy » 17 wrz 2014, 16:41

ładujesz moda w edytorze następnie wczytujesz mapę usuwasz pojazd z bazy który chcesz zastąpić,stawiasz na jego miejsce nowy zaznaczasz pojazd i na tym dolnym pasku wchodzisz w properties i tam gdzie nasz to okienko z komendami z boku masz wybór komend i szukasz komendy vcmdtofirestation zaznaczasz ją i dajesz add command i dajesz ok i zapisujesz mapę wyłączasz edytor wchodzisz do folderu z gra a potem do folderu z modem następnie do folderu scripts>game>commands szukasz skryptu nyctofirestation zmieniasz pojazd w skrypcie zmieniając nazwę starego pojazdu na nowy zmieniając nazwę prototypu pojazdu
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: kolbuszowa mod

Postautor: <998_marcin_998> » 18 wrz 2014, 14:49

Podłącze się pod temat :). A możesz mi powiedzieć jak zrobić, mając tylko remizę co zrobić żeby tam parkowały?
|||"Bogu na chwałę. Bliźniemu na ratunek"|||
<998_marcin_998>
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1039
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:19
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 8

Re: kolbuszowa mod

Postautor: Anonimowy » 18 wrz 2014, 15:24

jeśli masz tylko samą remizę i chcesz żeby w niej parkowały to potrzebujesz skryptu
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: kolbuszowa mod

Postautor: WojtasOSP » 02 paź 2014, 19:56

a mógłby ktoś napisać jak ten skrypt zrobić lub skąd go wziąć...?
WojtasOSP
Strażak
Strażak
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 paź 2014, 19:55

Re: kolbuszowa mod

Postautor: Anonimowy » 02 paź 2014, 20:27

żeby napisać skrypt trzeba umieć pisać w C++ a skrypty można wźiąść z neta lub z innych modów
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: kolbuszowa mod

Postautor: michal88 » 23 paź 2014, 10:08

Załadowałem moda, załadowałem mape, usunalem pojazd z bazy i jest problem bo nie wiem jak wstawić nowy pojazd, bo jak załadowałem moda to pojawiło się okno prototypes gdzie mogłem wybrać dowolny pojazd ale gdy załadowałem mape to te okienko znikło i nie wiem jak zrobić żeby się pojawiło.
michal88
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 15:00

Re: kolbuszowa mod

Postautor: forest.byrd » 23 paź 2014, 14:41

F1
forest.byrd
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 182
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:35
Pochwały: 5

Re: kolbuszowa mod

Postautor: michal88 » 24 paź 2014, 19:09

Dzięki.
michal88
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 15:00

Re: kolbuszowa mod

Postautor: DebolStrazak » 28 paź 2014, 22:13

Dzięki Anonimowy ! W końcu się nauczyłem :)
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: kolbuszowa mod

Postautor: michal88 » 11 lis 2014, 11:59

Chciałem przenieść model SCANIA P380 GCBA z PL_MOD_v0.99.1beta do modu Kolbuszowa. Skopiowałem foldery models, prototypes i units oraz dokonałem wpisów w plikach freeplaybase oraz SoSi. Efekt końcowy jest taki że na dachu modelu nie ma żadnego sprzętu i nie ma i nie ma oświetlenia. Proszę o pomoc.
michal88
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 15:00

Re: kolbuszowa mod

Postautor: Sebek1994 » 11 lis 2014, 12:02

No bo z tego co pamiętam, to były oddzielne childy na zabudowy w PL MOD 0.99.1b
Awatar użytkownika
Sebek1994
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 349
Rejestracja: 01 sie 2013, 13:30
Lokalizacja: Piecki
Pochwały: 10

Re: kolbuszowa mod

Postautor: michal88 » 12 lis 2014, 14:00

dzięki, dałem rade. Mam tylko problem z modelem gdy dodałem go do garażu to wszystko jest ok tylko strażacy nie mogą wsiąść do samochodu bo gdy wybieram strażaka i karze mu wsiąść do pojazdu to on bierze gaśnicę.
michal88
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 15:00

Re: kolbuszowa mod

Postautor: DebolStrazak » 12 lis 2014, 22:20

Wchodzisz w edytor wybierasz dany pojazd i wybierasz Edit :arrow: Edit Traits i zmieniasz passanger z 0 na 6 np jak GBA :) klikasz ok i ustawiasz go jeszcze raz :) Zaznacz sobie opcję AutSave :)
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: kolbuszowa mod

Postautor: jrg1 » 06 kwie 2015, 18:23

To ja się podłączę czy ktoś będzie w stanie wytłumaczyć Mi jak całkowicie od nowa ustawić skrypt NYCToFireStation? :)
Oficjalna stronka Zagłębie Mod na facebook-u:
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler:
https://www.facebook.com/Zaglebie.mod.em4
<:) Zapraszam do lajkowania i obserwowania. ]:)
Awatar użytkownika
jrg1
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 93
Rejestracja: 12 maja 2012, 20:44

Następna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości