Też się dopiero nauczyłem to robić i z chęcią się z Tobą podzielę
Tu masz link do skryptu:
http://www33.zippyshare.com/v/28415760/file.htmlA, więc:
1. Wrzucasz skrypt ParkAtBase do folderu Script
Command (w folderze z modem)
2. Wchodzisz w edytor i tworzysz VO (virtual obiects) z nazwą np. pMANGCBA
3. Następnie ustawiasz w tym VO pojazd
klikasz na niego
klikasz propaits(czy jakoś tak:P na dole ekranu na pasku) i zmieniasz mu nazwę na MANGCBA
4. Dodajesz mu komendę ParkAtBase
5. Zapisujesz i wychodzisz z edytora
6. Wchodzisz w skrypt i edytujesz następujące miejsca:
/////// FZ. 1 ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if (v.HasName("
MANGCBA")) // * fahrzeug-name
{
al=Game::GetActors("
pMANGCBA"); // * parkplatz-name (virtuelles objekt)
anfahrpos = Vector (0,300,0); // * vector (x,y,z) neg. ang. durch minus (-x,-y,-z)
wendepos = Vector (0,600,0); // * vector (x,y,z) neg. ang. durch minus (-x,-y,-z)
v.SetSpeed(8.0f);
}
else
W czerwone zaznaczenia wpisujesz na górze nazwę jaką dałeś pojazdowi w edytorze, a w zaznaczeniu niżej dajesz tą samą nazwę tylko poprzedzoną literką p tak jak wyżej.
A w tym miejscu parkplatz-name (virtuelles objekt) w nawiasie ma być zawsze virtuelles objekt mogą się zdarzyć jakieś inne wpisy wtedy należy to zmienić.
U mnie to działa
Pozdrawiam