gagar niestety to co mi napisałeś nie pomogło
Ale problem rozwiązał ten skrypt co mi podesłał forest.byrd.
A teraz jeszcze jedno pytanie
Co zrobić żeby ogień był taki bardziej wyrazisty i dłużej się go gasiło ? Chodzi mi o takie rozwiązanie jakie jest w Wegberg Mod, Kolbuszowa Modification i Krosno Mod.
-- 02 lis 2014, 00:23 --
Dobra teraz mam pytanko skąd mam wziąć koordynaty z edytora ? Chodzi mi dokładnie o te linijki.
Fragment skryptu:
/////// FZ. 1 ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if (v.HasName("GTF")) // * fahrzeug-name
{
al=Game::GetActors("p_GTF24"); // * parkplatz-name (p_Parking)
anfahrpos = Vector (0,300,0); // * vector (x,y,z) neg. ang. durch minus (-x,-y,-z)
wendepos = Vector (0,600,0); // * vector (x,y,z) neg. ang. durch minus (-x,-y,-z)
v.SetSpeed(8.0f);
}
else
W miejscie p_virutal obiects wpisałem ten Parking i utworzyłem ten virtual obiect i nazwałem go Parking.
Ale jak biore na wybrany samochód z komendą park at base to pisze mi w tym pasku ze zgłoszeniami, że coś tam koordinate :/ Tak, więc co zrobić w tym przypadku ?
Proszę o pomoc
-- 02 lis 2014, 01:11 --
A dobra już sobie poradziłem i ogarnąłem skrypt ParkAtBase
Teraz tylko to pytanie z tym ogniem