PL Mod v.0.99.1b - Błędy

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

PL Mod v.0.99.1b - Błędy

Postautor: Carman » 09 sty 2010, 22:58

W tym temacie będę umieszczał wszystkie znalezione błędy w aktualnej wersji PL Moda. Proszę o sygnalizowanie wszelkich usterek, małych i dużych poprzez napisanie posta w tym temacie. Oczywiście najpierw należy się zapoznać z poniższą listą zgłoszonych problemów, aby ich nie dublować.

Posty w tym temacie będą kasowane po upływie kilku dni od zgłoszenia, chyba, że wyniknie z nich istotna dyskusja np. na temat rozwiązania problemu, bądź jego występowania.

Proszę także pamiętać, że obecna wersja moda jest wersją beta i prace nad nim ciągle trwają. W niedługim czasie można spodziewać się poprawek.


Zgłoszone problemy.

1. Nie działająca mapa.
Zgłoszony przez użytkownika: Eddy, Powód: Brak patcha 1.3. Rozwiązanie: instalacja patcha 1.3

2. Przezroczyste jednostki.
Zgłoszony przez użytkownika: Eddy, Powód: Brak patcha 1.3 , Źle pobrany plik, niewłaściwa konfiguracja komputera Tymczasowe rozwiązanie: instalacja patcha 1.3 , ponowna instalacja lub pobranie pliku z modem, indywidualne zmiany konfiguracji komputera

3. Zbyt mała prędkość wozu Star GBA PSP podczas powrotu do bazy.
Zgłoszony przez użytkownika: simon99pl, Powód: prawdopodobnie błąd w pliku unit Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja pliku unit.xml

4. Scania GCBA OSP nie posiada w wyposażeniu nożyc hydraulicznych mimo wyświetlania stosownej ikonki.
Zgłoszony przez użytkownika: simon99pl, Powód: prawdopodobnie nie zaznaczone nożyce w edytorze przy tym pojeździe Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja w edytorze

5. Brak karawanu w trybie wolnej gry.
Zgłoszony przez użytkownika: PSP Durham, Powód: Brak wpisu o karawanie w pliku freeplaybase spowodowany brakiem skryptu dla pracowników zakładu pogrzebowego Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja pliku freeplaybase.xml, do karawanu będzie można zabrać żywą osobę

6. Wyrzucanie z gry przy użyciu funkcji x
Zgłoszony przez użytkownika: zgłaszane wiele razy przez różnych użytkowników, Powód: błąd gry, przeładowanie pamięci RAM Tymczasowe rozwiązanie: nie istnieje, różnym użytkownikom gra wychodzi do Windows w innych sytuacjach

7. Policjani nie mogą zatrzymać podejrzanego bez użycia pistoletu
Zgłoszony przez użytkownika: PSP Durham, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: Użycie opcji aresztowania po wyjęciu broni przez policjanta

8. Wyrzucenie z gry po użyciu na policjancie komendy "Zatrzymaj osoby"
Zgłoszony przez użytkownika: T.K. , Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: jeszcze nie sprecyzowane

9. Brak komendy "Personel na zewnątrz" w łodzi strażackiej.
Zgłoszony przez użytkownika: Sasquie, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: jeszcze nie sprecyzowane

10. Samochód na autostradzie koło bazy w zdarzeniu "Płonie samochód" nie płonie.
Zgłoszony przez użytkownika: Sasquie, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: jeszcze nie sprecyzowane

11. Łódka strażacka podczas opuszczania i podnoszenia jej na wóz SLRw przejeżdża przez model samego wozu. Podobnie przęsła dźwigu - także przechodzą przez modele z otoczenia.
Zgłoszony przez użytkownika: Sasquie, Powód: błędy w modelach, animacjach Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach.

12. Działko w Iveco Magirusie po zdemontowaniu kosza pozostaje w tym samym miejscu
Zgłoszony przez użytkownika: Sasquie, Powód: błąd animacji Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach

13. Samochody przejeżdżają przed podpory drabiny.
Zgłoszony przez użytkownika: strazakcspsp, Powód: prawdopodobnie konstrukcja gry Tymczasowe rozwiązanie: możliwe, że tego problemu nie da się rozwiązać, ale przyjrzymy się mu bliżej

14. Część samochód od strzałów ulega uszkodzeniu a część nie.
Zgłoszony przez użytkownika: mseifer, Powód: prawdopodobnie niedopatrzenie Tymczasowe rozwiązanie: zmiana parametrów niezniszczalności w edytorze.
Mile widziane dokładniejsze wyjaśnienie rozwiązania tego problemu.

15. Problemy dłuższych pojazdów, tzn. 3 osiowych i autobusów z przejazdem, m.in. pod mostem
Zgłoszony przez użytkownika: mseifer, Powód: zmieniona skala pojazdów Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach

16. W wozie osp z armatką wodną woda nie wylewa się dokładnie z armatki.
Zgłoszony przez użytkownika: pierzchala66, Powód: błąd animacji Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach.

17. Nurkowie nie mogą wrócić do własnego pojazdu
Zgłoszony przez użytkownika: HatorEM, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: czasami wystarczy chwilę odczekać lub wezwać w pobliże inny pojazd.

18. Pojazd może powrócić do bazy bez załogi.
Zgłoszony przez użytkownika: HatorEM, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: uważać żeby nie kliknąć odruchowo w HQ :) , na razie lepszego rozwiązania nie ma.

19. Przy akcji z wyciąganiem wraku z wody, czasem zostaje boja i ikona do podnoszenia też jest aktywna, ale mimo to dźwig nie reaguje.
Zgłoszony przez użytkownika: HatorEM, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: jeszcze nie sprecyzowane.

20. Dźwig PSP nie może przejechać przez most pontonowy.
Zgłoszony przez użytkownika: pierzchała66, Powód: być może model jest za duży Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach.

21. Policyjny Ford Transit ma zdjęcie Volkswagena T4.
Zgłoszony przez użytkownika: strazakcspsp, Powód: niedopatrzenie Tymczasowe rozwiązanie: zostanie to poprawione w następnej wersji, można próbować podmienić zdjęcie na własną rękę (któryś z plików w Units).

22. W niektórych misjach kampanii drabina nie dosięga celu.
Zgłoszony przez użytkownika: BlackHowk, Powód: błąd modelu/animacji Tymczasowe rozwiązanie: brak, PL Mod tworzony był pod kątem Wolnej Gry i takie błędy mogą się zdarzać. Niemniej jednak przyjrzymy się temu problemowi.

23. Problem z podniesieniem rannego przy zdarzeniu "Samobójca skacze z mostu".
Zgłoszony przez użytkownika: Eddy/HatorEM, Powód: jeszcze nieznany Tymczasowe rozwiązanie: proste rozwiązanie nie istnieje, być może zostanie to poprawione w następnych wersjach.

24. Kogut w nieoznakowanym Volkswagenie Vento nie mruga.
Zgłoszony przez użytkownika: Yhetroweer, Powód: kogut mruga, ale widać to tylko na większym przybliżeniu Tymczasowe rozwiązanie: jeśli komuś się to rozwiązanie nie podoba można zmienić światło w edytorze (Edit Lights)

25. Armatka wodna/nasady wężowe nie działają w wozie X.
Zgłoszony przez użytkownika: zgłaszane wiele razy przez różnych użytkowników, Powód: brak skryptu na jednoczesne działanie armatki wodnej i nasad wężowych Tymczasowe rozwiązanie: nie istnieje, w kolejnych wersjach powinny znaleźć się oznaczenia, który pojazd posiada daną funkcję.

26. Błędne wyświetlanie świateł w niektórych pojazdach.
Zgłoszony przez użytkownika: PTH, Powód: niedopatrzenie spowodowane pośpiechem przy wrzucaniu pojazdów do edytora Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja świateł w edytorze.

27. Brak gaśnicy w woze Lublin SKw.
Zgłoszony przez użytkownika: PTH, Powód: prawdopodobnie nie zaznaczona gaśnica w edytorze przy tym pojeździe Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja w edytorze.

28. Brak policjantów krymianlnych.
Zgłoszony przez użytkownika: EdgarLife, Powód: pospiech Tymczasowe rozwiązanie: samodzielna edycja w edytorze.


PL Mod tworzony jest pod tryb Wolnej Gry. Podczas rozgrywki w trybach kampanii czy multiplayer mogą występować błędy.
Błędy dotyczące modeli prosimy opisywać w tematach ich twórców. Twórcy konkretnych modeli są opisani w pliku PL Mod readme.pdf.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 19:51 przez Carman, łącznie zmieniany 4 razy
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: Sasquie » 27 sty 2010, 17:04

To ja jeszcze dopiszę jeden błąd do drabiny. Poza tym, że nie sięga ona do wieży w tej misji w kampanii (ogólnie jest jakaś oporna na rozkładanie, nie tylko w kampanii) to jeszcze w tej samej misji jest wrak samolotu, do którego można się dostac drabiną, kosz nie zatrzymuje się przed modelem ale "wlatuje" do środka.

Błąd nr 1 wygląda tak:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: irish_garda » 27 sty 2010, 17:52

directoryi

Fajne modele , tylko szkoda ze nie polskie ?
W której wersji moda , można je nabyć ?
Awatar użytkownika
irish_garda
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 sty 2010, 17:48

Postautor: adam0987 » 28 sty 2010, 10:10

Sasquie

PLMod jest tworzony pod grę we freeplayu a nie w kampanię czy gre sieciową.

Takie błędy będą występowały w kampanii.
adam0987
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 12
Rejestracja: 24 wrz 2009, 19:11

Postautor: Sasquie » 28 sty 2010, 10:28

Co ty nie powiesz... Nie wiedziałem... A błąd jest błędem i nic nie zaszkodzi się mu przyjrzec bliżej.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 13:06 przez Sasquie, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: irish_garda » 28 sty 2010, 10:33

adam0987 pisze:Sasquie

PLMod jest tworzony pod grę we freeplayu a nie w kampanię czy gre sieciową.

Takie błędy będą występowały w kampanii.


Hehe , nie ma to jak wytłumaczyć osobie która jest jednym z autorów PL MOD , a pro po wielki szacunek dla Was za kupe dobrej roboty !! , zwłaszcza nowy Ducato , będzie więcej radiowozów ? Ssory za to ze w błedach ale kolega Adam ...
Awatar użytkownika
irish_garda
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 sty 2010, 17:48

Postautor: HatorEM » 28 sty 2010, 12:46

Sasquie,
Na Twoim screenie z misji wygląda, że drabina w ogóle nie jest wysunięta, a jedynie podniesiona.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: Sasquie » 28 sty 2010, 13:05

No bo ona się wogule nie wysuwa :wink: .
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: irish_garda » 28 sty 2010, 13:14

Sasquie

a na scrrenie zrobionym przez directoryi była w tyej samej akcji drabina idealnie wysunięta ? może Ty nie masz jakieś aktualizacji gry albo coś w tym stylu ?
Awatar użytkownika
irish_garda
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 sty 2010, 17:48

Postautor: HatorEM » 28 sty 2010, 13:14

Hmm, a to ciekawe, muszę u siebie sprawdzić. Może na freeplayu zadziała.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Postautor: Sasquie » 28 sty 2010, 15:22

Na freeplayu działa jako tako, ale tutaj już nie.

irish_garda: a mogę zobaczyc ten screen?
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: Lalasagne » 28 sty 2010, 15:42

RODRIGEZ pisze:Wypadek na Lotnisku
Obrazek


znalezione w temacie wirtualne zdarzenia.
Lalasagne
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 27 sty 2010, 21:41

Postautor: Sasquie » 28 sty 2010, 16:23

Owszem, ale drabina na screenie jest na użytku Rodrigeza a nie Teamu. On ją dostał od autora (Piotrka) a w modzie jest ten sam model, ale zmontowany przez szefa teamu. Drabina działa we freeplayu a to się jak narazie liczy. Ale, jak to napisałem wcześniej, błąd jest błędem i warto o nim wspomnieć.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: irish_garda » 28 sty 2010, 18:19

Tak to jest ten zrzut ekranu , Sasquie dzięki za informacje.
Awatar użytkownika
irish_garda
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 sty 2010, 17:48

Postautor: patrykosp » 28 sty 2010, 21:49

jelcz GCBA powinien mieć obsadę 6 osobową, tylko jelcz 004 ma obsadę 5 osób ;)
patrykosp
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 13
Rejestracja: 14 gru 2009, 16:16

Następna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron