PL Mod v.0.99.1b - Błędy

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Postautor: Frogger » 28 sty 2010, 21:54

Znalazłem małe niedociągnięcie. W policyjnej Skodzie Octavii z Ruchu Drogowego, tylko z przodu jest podświetlany napis na belce POLICJA. Z tyłu biały klosz (już bez napisu) nie jest podświetlany.
:?: CZYTAŁEŚ TO? :?:
Redaktor Naczelny portalu - http://eLightbars.pl
Awatar użytkownika
Frogger
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 269
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:06
Lokalizacja: Pasłęk k. Elbląga
Pochwały: 22

Postautor: bebek112 » 29 sty 2010, 12:18

ja tez mam uwagi
najwiekszym błędem (nie wiem moze to wina u mnie zainstwalowanego zle modu, ale w to wątpie) gdy z medu pojazdów wybieram obojetnie jaką karetke i wysyłam ja do miejsca docelowego tzn przed HQ to widac tylko światła i ona zostaje w HQ, gdy ja zaznaczymy i karzemy jej wyjechac z HQ to widac tylko "kółko"zaznaczonego pojazdu a pojazdu nie ma, czasami po kazaniu karetce wyjechac z HQ widac ją ale to sie rzadko zdarza
i co wy na to??(najczęśćiej jest jak gram przez neta to wtedy te karetki sa i nie sa widoczne)
poradzicie cos na to?
czekam na propozycje
bebek112
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 227
Rejestracja: 24 gru 2009, 23:29
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 5

Postautor: Robert18gol » 29 sty 2010, 12:42

tak się dzieje bo PL mod nie jest robiony pod grę w multi tylko w wolna grę (czytaj poprzednie posty) a czy da się coś z tym zrobić ie mam pojęcia.
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: irish_garda » 29 sty 2010, 23:11

Robert18gol pisze:tak się dzieje bo PL mod nie jest robiony pod grę w multi tylko w wolna grę (czytaj poprzednie posty) a czy da się coś z tym zrobić ie mam pojęcia.


No dobra , a ja mam takie pytanie do Panów z PL Teamu , jaka róznica modelów jest do multi i do kampanii ? Potrzebują coś czy co ? Bo nie rozumiem tego.
Awatar użytkownika
irish_garda
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 sty 2010, 17:48

Postautor: piotrekk » 30 sty 2010, 00:30

Z tego co mi wiadomo model działający we freeplayu powinien bez problemów działać w kampanii i grze po sieci. Nie ma bowiem czegoś takiego, że wstawiając dany pojazd do gry konfiguruje się go pod konkretny typ rozgrywki.
Awatar użytkownika
piotrekk
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 714
Rejestracja: 20 wrz 2008, 08:23
Lokalizacja: [WPR] Piastów
Pochwały: 35

Postautor: Morpheus » 30 sty 2010, 11:10

piotrekk pisze:Z tego co mi wiadomo model działający we freeplayu powinien bez problemów działać w kampanii i grze po sieci. Nie ma bowiem czegoś takiego, że wstawiając dany pojazd do gry konfiguruje się go pod konkretny typ rozgrywki.


Dokładnie tak ... Wszystkie błędy jakie wymieniacie pokazują tylko i wyłącznie niedoróbki skryptu gry napisanego przez Sixteen Tons. Nasza modyfikacja to gotowe rozwiązania i skrypty sprawdzone na niemieckim podwórku. Odpowiednio złożone w całość wzbogacone o polskie modele dały PL-MOD'a w v0.99.1b

Chcecie przykład - Sygnalizujecie problem: Dlaczego z pontonu nie da się wysiąść ? Co ja mam wam odpowiedzieć, jak to tylko podmieniony model i nic więcej ...
Awatar użytkownika
Morpheus
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 441
Rejestracja: 12 gru 2007, 17:21
Lokalizacja: PL - Wrocław
Pochwały: 8

Postautor: Frogger » 31 sty 2010, 21:51

Witam, znalazłem kolejne małe niedociągnięcie, które wynikło chyba przez pośpiech ;) W policyjnym autobusie OPP (Autosan) i Fordzie Focusie z WRD nie są podświetlane napisy POLICJA w belce świetlnej na dachach pojazdów.
Awatar użytkownika
Frogger
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 269
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:06
Lokalizacja: Pasłęk k. Elbląga
Pochwały: 22

Postautor: pierzchala66 » 01 lut 2010, 11:58

Mam problem. Czekam już długo i i nawet przyspieszyłem czas ale nie mam żadnego nowego zadania. Wszystkie wcześniejsze już wykonałem.
Obrazek
Edit@ Problem rozwiązany
pierzchala66
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 75
Rejestracja: 16 gru 2009, 10:09
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Lalasagne » 01 lut 2010, 12:57

hmm a masz LA moda ? jeżeli tak to skopiuj z tego modu, z katalogu specs fp_params_endless i wklej to do folderu z Pl modem, do specs.
Lalasagne
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 19
Rejestracja: 27 sty 2010, 21:41

Postautor: Robert18gol » 01 lut 2010, 13:22

albo po prostu czekaj ja czasami tez długo czekam na wezwanie ;) i w tym czasie idę se zrobić kawę zdążę ja wypić i mam wezwanie ;)
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: Devon » 08 lut 2010, 17:22

jeśli się przyda screen,

... zdarzyło mi się podczas wysłania wozu do pożaru w momencie przejeżdża przez drugi pojazd, zatrzymuje się i już lipa.

MOD - zajebi :)))) wielkie uznanie dla autora

Obrazek


PS >> będą helikoptery w modzie ?
[color=#0000BF][b]Pozdrawiam Devon![/b][/color]
Devon
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 39
Rejestracja: 12 lut 2005, 19:08
Lokalizacja: Brzeg

Postautor: Sasquie » 08 lut 2010, 22:31

^^Jak się uda uruchomić, to będą :? .
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: gajtas1 » 09 lut 2010, 18:06

Jak usunąć błąd ,że pojazdy poruszają się za szybko??
Jak pomogłem daj + :-)
gajtas1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 300
Rejestracja: 30 lip 2006, 19:52
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Kamzik » 09 lut 2010, 18:11

Wchodzisz w folder Emergency 4 :arrow: Mods :arrow: PL Mod 0.99.1 b :arrow: Units :arrow: Vehicles, pozniej otwierasz odpowiednia grupe pojazdó (straz,policja,pogotowie,tec), nastepnie dany pojazd i notatnikiem otwierasz plik Unit i tam zmienasz wartośc Speed value na odpowiednią.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 18:19 przez Kamzik, łącznie zmieniany 2 razy
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: gajtas1 » 09 lut 2010, 18:17

Po cholere grzebali z tą prędkoscią? tak się fajnie grało a teraz się odechcewa.

PS
Gdzie się znajduje ten plik dokładnie?
Jak pomogłem daj + :-)
gajtas1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 300
Rejestracja: 30 lip 2006, 19:52
Lokalizacja: Poznań

PoprzedniaNastępna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron