PL Mod v.0.99.1b - Błędy

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Postautor: gagar » 09 lut 2010, 18:33

a ja mam takie pytanko
czy wam też nie działają tylne koguty w dźwigu i autodrabinie ?
;]
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Postautor: Kamzik » 09 lut 2010, 18:36

Mi też nie działają, ale można sobie ustawić w edytorze żeby mrugały.
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: gagar » 09 lut 2010, 18:38

ale nie znam się na tym :( mam nadzieje ze w następnej wersji będzie to poprawione :)
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Postautor: T.K. » 09 lut 2010, 19:29

1. Czy w 1.0 będą się automatycznie włączały syreny po wyjechaniu pojazdu z bazy?
2. Czy w wozach strażackich będą sami strażacy bez AODO?
Courtesy
Profesionalism
Respect

N.Y.P.D.
Awatar użytkownika
T.K.
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 845
Rejestracja: 23 paź 2008, 17:41
Lokalizacja: SLU
Pochwały: 43

Postautor: <998_marcin_998> » 11 lut 2010, 20:34

siemka
gdy gramy w swobodną grę po około 5rzy zapisu gry pociąg który przejeżdża przez miasto zwalnia tak, że zwalnia on do takiej prędkości, że przez całą mapę przejeżdża w jakieś 3 minuty, a w tym czasie w mieście tworzą się niesamowite korki które utrudniają dojazd jednostkom ratowniczym na miejsce zdarzenia.
Pozdrawiam cały PL MOD TEAM
|||"Bogu na chwałę. Bliźniemu na ratunek"|||
<998_marcin_998>
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1039
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:19
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 8

Postautor: Apollo » 27 lut 2010, 16:30

A ja mam pytanie.


Czy Wam też robi się w niektórych miejscach na mapie* "stroboskop"??
Chodzi o to że przez mapę "przechodzą tak jakby białe pasy" przy których nie da się grać bo oczy bolą...

*Szczególnie na obrzeżach.
Awatar użytkownika
Apollo
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 426
Rejestracja: 25 lut 2009, 12:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 22

Postautor: Robert18gol » 27 lut 2010, 16:50

U mnie nie ma miejsca takie coś jak owy "stroboskop"
Może to wina Modu jakiś błąd przy ściąganiu spróbuj jeszcze raz pobrać i zainstalować ;)
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: T.K. » 27 lut 2010, 17:10

Ja to mam tak że w jakimś miejscu słyszę syreny, ale żadne auto tam nie stoi :D
Awatar użytkownika
T.K.
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 845
Rejestracja: 23 paź 2008, 17:41
Lokalizacja: SLU
Pochwały: 43

Postautor: Robert18gol » 27 lut 2010, 19:01

to to miałem :P z tymi kogutami ze tez słyszałem ale to było raz na 50 odpalonych gierek ale się zdarzało od czasu kiedy zmieniłem mapę na standardową to już nie mam tego problemu ;)
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Postautor: T.K. » 27 lut 2010, 20:14

ja tak samo, to było tylko na mapie kampanii, może morpheus coś kombinował 8)
Awatar użytkownika
T.K.
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 845
Rejestracja: 23 paź 2008, 17:41
Lokalizacja: SLU
Pochwały: 43

Postautor: zajety » 05 kwie 2010, 17:24

ja przestawie nastepujacy problem z wyrzucaniem gry do windowsa podczas gry freeplay po jakims czasie kilka wyjazdow sie zrobi dojdzie sie do granicy 40,000 - 50000 tys. unktow i papa juz po grze
zajety
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 40
Rejestracja: 23 lut 2010, 16:13

Postautor: Sasquie » 05 kwie 2010, 20:36

^^Czy to zdarza się za każdym razem? Możliwe, że jest to błąd E4 a nie PL Mod. Czy modyfikowałeś jakieś pliki? Masz grę oryginalną, czy pirata? Czy grając bez modów też tak się zdarza?
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

Postautor: robert051 » 06 kwie 2010, 17:25

co do problemu Allopa to raczej wina EN4 niż PL Moda. Czasem w LA Modzie mam to samo. Jak samo przychodzi tak samo znika.
<998_marcin_998> Najprawdopodobniej ktoś lub coś (samochód) wpadło pod pociąg i on dlatego zwalnia. Rada na to jedna. Zablokować możliwość przejścia pieszych przez przejazd bo chodzą jak Polacy przechodzą nawet przy zamkniętych zaporach. Mówię na podstawie mapy MKAD Map
Awatar użytkownika
robert051
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 164
Rejestracja: 31 sie 2007, 18:42
Pochwały: 7

Postautor: zajety » 06 kwie 2010, 18:14

tak zdarza sie to za kazdym razem jak gram na pl_mod'zie, bo jak gram na orginalnym zestawie to wszystko jest wporzadku nawet prubowalem grac na innych modach i tez poszlo bez problemu tylko na pl_mod'zie wychodzi mi z gry do windowsa a gra jest oczywiscie sciagnieta z sieci
zajety
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 40
Rejestracja: 23 lut 2010, 16:13

Postautor: Sasquie » 06 kwie 2010, 19:05

a gra jest oczywiscie sciagnieta z sieci


Mamy wyjaśnienie ... Niestety, ale tutaj nikt Ci nie pomoże.
Awatar użytkownika
Sasquie
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1027
Rejestracja: 21 lis 2008, 13:00
Lokalizacja: Piła
Pochwały: 56

PoprzedniaNastępna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron