MKAD MAP 1.1

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

MKAD MAP 1.1

Postautor: lukmkz » 06 mar 2010, 22:21

panowie jak dodać pojazdy z pl modu do mapki MKAD MAP 1.1 ?
lukmkz
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 25
Rejestracja: 09 gru 2009, 19:45

Postautor: strazakcspsp » 06 mar 2010, 22:27

a może lepiej mapę MKAD MAP dać do pl moda?

Wystarczy podmienić plik mapy i chyba dorzucić jakieś obiekty ale to poszukaj no forum bo już o tym było.
Mam swoja pasję, która pozwala mi na świat patrzeć jaśniej! Włókniarz Częstochowa!
Awatar użytkownika
strazakcspsp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 984
Rejestracja: 30 cze 2007, 10:17
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 58

Postautor: Rudy529 » 07 mar 2010, 09:23

Tylko się nie denerwuj tak jak ja kiedy zobaczysz jak szybko się robią korki.Proponuje po wrzuceniu mapy do moda wejść w edytor i wszystkie kwadraty po usuwać,korek będzie ale przynajmniej twoje pojazdy będą mogły poruszać się bez przeszkadzających kwadratów.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Rudy529
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 2028
Rejestracja: 02 lip 2009, 17:36
Lokalizacja: Marki
Pochwały: 94

Postautor: Kamzik » 07 mar 2010, 10:10

1. Zrób kopię bezpieczeństwa dla bezpieczeństwa Wink cały folder PL_Mod_v0.85 i wklej go gdzieś w "bezpieczne miejsce".
2. Skopiuj z folderu MKAD 1.1 do PL_Mod_v0.85 foldery: basedata, Maps, Models i Prototype. Na okienko pytające się na zamianę plików odpowiadamy: "Tak na wszystkie".


Tutaj jest podane jak dodać ją do Pl Moda 0.85.b, jak bedziesz chciał ja dodać np. do 99.1b to musisz wkleić po prostu do folderu z 99.1b
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: norpo1 » 08 mar 2010, 19:28

Tylko jak kopiujesz do 0.99.1b tą mapę, to są jakieś kartony - jak je usunąć?
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: fireman » 08 mar 2010, 19:32

skąd ściągnąć MKAD MAP 1.1
szukałem ale nie znalazłem
:cry:
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Postautor: Kamzik » 08 mar 2010, 19:43

http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... php?t=3141 - tutaj masz temat o tej mapie, jest tam miedzy innymi link do pobrania (pierwszy post) :)
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: fireman » 11 mar 2010, 19:31

Dziękuję :)
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: MKAD MAP 1.1

Postautor: <998_marcin_998> » 13 sty 2012, 16:52

nie chcę tworzyć nowego tematu więc zapytam się tutaj
jaki wpis trzeba zmienić w pliku em4.cfg aby pojazdy wyjeżdżały od razu po kliknięciu na przycisk a nie po minucie?
|||"Bogu na chwałę. Bliźniemu na ratunek"|||
<998_marcin_998>
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1039
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:19
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 8

Re: MKAD MAP 1.1

Postautor: fireman » 13 sty 2012, 20:19

hmm, to nie zależy od em4.cfg to się coś na mapie robi,chyba ustawia mapę dojazdu jak w kampanii, że ustawia się na mapie Niemiec baze i dojazdy., i samochót tak jakby dojeżdża
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: MKAD MAP 1.1

Postautor: <998_marcin_998> » 13 sty 2012, 21:13

sorki może nie sprecyzowałem dokładnie tego
ogólnie chodziło mi żeby szybciej z bazy wyjeżdżał
|||"Bogu na chwałę. Bliźniemu na ratunek"|||
<998_marcin_998>
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1039
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:19
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 8

Re: MKAD MAP 1.1

Postautor: fireman » 13 sty 2012, 21:46

wchodzisz map propertiens --> in game map, i usuń wszystkie waypointy, powinno pomóc, ustaw baze blisko dojazdu i juz
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość