z serii: POMOCY!- Dodawanie nowych aut do modu we freeplay

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

z serii: POMOCY!- Dodawanie nowych aut do modu we freeplay

Postautor: max5c » 29 kwie 2010, 19:09

Witam ! Proszę o pomoc !
jak zrobić żeby samochód który właśnie dodałem do edytora działał po załadowaniu pl-moda we freeplay ?

bo wszystkie auta jakie wkleiłem do edytora tak jak napisał Carman w poradniku, ani jednego z nich nie ma podczas gry. :cry:

za pomoc +.

Pozdrawiam, Max 8)
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Postautor: audi80 » 30 kwie 2010, 05:31

max5c a dopisałeś linjkę do freeplaybase.xml?
PSP JRG1,JRG2 Tarnów :)
audi80
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 208
Rejestracja: 02 gru 2009, 16:40
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 7

Postautor: Max_997 » 30 kwie 2010, 09:20

Sposób numer 1.
Dodać do edytora pomijam bo rozumiem ze masz .
Dodać jak kolega wyżej napisał
Potem pododawać do folderu units*najlepiej kopia i edycja od innego) i gotowe

Sposób numer 2

Napisać do mnie ja Ci zrobie ;)
Max_997
 

Postautor: gagar » 30 kwie 2010, 09:42

A ja mam taki problem
pobrałem z PL MODA 85 transita strażackiego i dałem do 99,1
mam go w grze , ma strażaków , sprzęt a jak chcę go wysłać to wywala do win
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Postautor: audi80 » 30 kwie 2010, 10:21

Max_997 a dodał byś mi do pl-mod transita z 0.85 , i tajfuna ?
PSP JRG1,JRG2 Tarnów :)
audi80
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 208
Rejestracja: 02 gru 2009, 16:40
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 7

Postautor: max5c » 30 kwie 2010, 17:11

a jak z tym folderem UNITS ?

proszę powiedzcie krok po kroku jak do units auto dodać :D

dzięki, z góry
Często się mylę - Ale nigdy nie wątpię...


SR "RESCUE" Bielsko-Biała
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Postautor: Carman » 01 maja 2010, 11:49

Skopiuj sobie jeden z folderów w Units/Vehicles i zmień jego nazwę. Pamiętaj żeby numer się nie powtarzał. Pliki .dds w folderze odpowiadają za ikonki przy wyborze pojazdu itp. Jak chcesz włożyć pojazd na szybko to nie musisz ich modyfikować. W pliku unit.xml trzeba zmienić:
- unit_id - dowolna nazwa
- missions value - w jakich misjach w kampanii pojazd ma być dostępny
- prototype name - ścieżka do pliku prototypu (po utworzeniu pojazdu w edytorze powinien się pojawić stosowny plik)
- price value - cena pojazdu
- speed value - prędkość pojazdu
- space value - liczba miejsc w pojeździe
- loadspace value - liczba miejsc na osoby zatrzymane
- personnel - tu wklejasz linijki odpowiadające jednostką jakie mogą poruszać się tym typem pojazdu. Dodatkowa linijka defaultcount value definiuje liczbę jednostek danego typu, które są standardową załogą pojazdu
- equipment - tu wklejasz linijki wyposażenia w jakie ma być wyposażony pojazd
W dwóch ostatnich przypadkach parametry są wypisane w kilku linijkach, więc należy pamiętać o znacznikach <xx> </xx> .
Pierwsza część opisuje kampanię, a druga grę swobodną. Zazwyczaj nie różnią się między sobą, ale tak możliwość istnieje.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Postautor: max5c » 01 maja 2010, 14:19

Dziękuje wszystkim a szczególnie tobie Carman za szczegółową pomoc.


a co jeszcze mam zrobić żeby syreny działały (dźwięk)

bo w ani jednym wgranym nie działają
max5c
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 567
Rejestracja: 16 gru 2008, 15:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 8

Re: z serii: POMOCY!- Dodawanie nowych aut do modu we freepl

Postautor: michalblack » 20 paź 2013, 20:48

hej, czy można dodać mod auta posiadając tylko pliki v3o i obrazy PNG ?
Jeśli tak to jak zrobić aby en mod auto było w grze.
Z góry dzięki
michalblack
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 14
Rejestracja: 08 kwie 2013, 12:06

Re: z serii: POMOCY!- Dodawanie nowych aut do modu we freepl

Postautor: Anonimowy » 20 paź 2013, 21:22

tak ale potem w edytorze musisz stworzyc dla niego prototyp dodać komendy światła i reszte dupereli
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: z serii: POMOCY!- Dodawanie nowych aut do modu we freepl

Postautor: stark » 21 paź 2013, 16:48

jest w poradniku (staśka)?
stark
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 288
Rejestracja: 28 gru 2012, 12:08
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań
Pochwały: 16


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron