Policjant kieruje ruchem

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Policjant kieruje ruchem

Postautor: norpo1 » 28 sie 2010, 15:27

Witam!
Mam pytanie: co muszę zrobić, aby policjant nie przekierowywał (zawracał) samochody, tylko kierował ruchem - np. sterować ruchem na skrzyżowaniu, czy kierować, gdy jest coś ustawione - wahadło ? Wystarczy animacja, czy trzeba zrobić skrypt ?
norpo1
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 357
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 8

Postautor: Kamzik » 28 sie 2010, 15:31

Podejrzewam że potrzebny będzie nowy skrypt do takiego czegoś. Ten który jest w grze odpowiada za zawracanie pojazdów, chyba że da się go jakoś zmodyfikować.
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Postautor: Pyxis » 30 sie 2010, 09:15

wahadło się tylko ręcznie da robić, z jednej strony zatrzymujesz pojazdy, z drugiej puszczasz. jeżeli ma to być automatycznie, na takie coś potrzeba skrypt na 2 policjantów, a to oznacza skomplikowaną komendę. To gdzie, pojazd pojedzie po przekierowaniu zależy chyba też od tego, jaką ma wyznaczoną ścieżkę w edytorze. Na taką komendę składa się wiele rzeczy.
www.pustamiska.pl - pomóż :)
http://emergency.gry-online.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=4419&start=420 - już jest odcinek 3x04!
http://www.4shared.com/folder/zV-Pl6vx/Pyxis_Productions.html - Wszystkie komiksy do ściągnięcia!
Awatar użytkownika
Pyxis
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 560
Rejestracja: 21 maja 2010, 18:43
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 11

Postautor: robert051 » 30 sie 2010, 17:38

Ew zrobienia policjantów jako sygnalizatory sygnalizacyjne.
Minus tego taki że ich nigdzie nie ruszysz tych policjantów.
Oprócz tego jest trochę zabawy z ustawieniem animacji na stój i wolna droga.
Awatar użytkownika
robert051
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 164
Rejestracja: 31 sie 2007, 18:42
Pochwały: 7

Postautor: HatorEM » 30 sie 2010, 20:57

Coś podobnego zastosowano w BambergMod do otwierania dachów remiz. Wstawiano inżyniera w krzaki.:-)))
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości