jelcz 442 gcba 6x6

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: kondzior1998 » 28 wrz 2010, 17:07

witam mam problem jak dodać jelcza 442gcba 6x6 z downloadu do pl mod :o
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Postautor: stasiek2012 » 28 wrz 2010, 18:20

Poradnik Carmana jak wrzucić do Edytora:
http://emergency.gry-online.pl/index.ph ... =zmodeler6
I na stronie głównej masz też Poradnik do Edytora.
:wink:
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Postautor: kondzior1998 » 29 wrz 2010, 07:25

a mnie chodzi z folderami
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Postautor: stasiek2012 » 29 wrz 2010, 11:00

Zaraz sobie go ściągnę to Ci powiem co dokładnie z nim zrobić... . :wink:
*************************
:EDIT:
1. Po ściągnięciu Jelcza 442 GCBA 6x6 masz archiwum .rar otwórz je WinRar'em.
2. Plik .e4mod zainstaluj Mod-Installerem(jest on w Start->Programy->Emergency4->Mod-Installer .
3. Wchodzisz w:
Mój komputer-> ... -> Emergency4->Mods->Jelcz442.
4. Kopiujesz foldery:
Models->Vehicles->STRAZ POZARNA-> i kopiujesz z tego folderu oba foldery: Jelcz442 oraz Jelcz442 6X6 wklejasz je PL_Modzie w miejscu Models->Vehicles->Straz Pozarna.
5. Następnie skopiuj z:
Prototypes->Vehicles->STRAZ POZARNA-> tam sa 2 pliki .e4p skopiuj je i wklej do Prototypes->Vehicles->Straz w PL_Modzie.
6. Teraz skopiuj:
Units->Vehicles->FireDepartment->110JELCZ oraz 120JELCZ i wklej w to samo miejsce w PL_Modzie. Tutaj wejdź do folderu najpierw 110JELCZ, i zmień w nim w pliku unit.xml otiwerając go za pomocą notatnika, zmień linijki(jest przy campanii i freeplay'u taka linijka) :
Kod: Zaznacz cały
         <prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ POZARNA/JELCZ 442.e4p" />

na:
Kod: Zaznacz cały
         <prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p" />


I w folderze 120JELCZ tak samo w pliku unit.xml, zmień tą linijki(jest przy campani i przy freeplay'u taka linijka) :
Kod: Zaznacz cały
         <prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ POZARNA/JELCZ GCBA 6X6.e4p" />

Na taką:
Kod: Zaznacz cały
         <prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p" />


7. Gdy to już zrobiłeś, wpisz w pliku freeplaybase w folderze Specs w PL_Modzie odpowiednie linijki, gotowe linijki do wklejenia:
Kod: Zaznacz cały
        <vehicle prototype="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p" count="100" />

Kod: Zaznacz cały
        <vehicle prototype="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p" count="100" />

8. Następnie w folderze: Scripts->Game->Command->SoSi.script wpisz odpowiednie linijki odpowiadające za syreny w wozie.
Gotowe linijki do wklejenia:
Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_GTF..[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p";

Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_GTF..[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p";

Tylko muszą być pod ostatnim wozem GTF wpisane! I przed nawiasem ..[] w miejsce kropek wpisz cyfrę dla tego wozu GTF, następna po poprzednim.
Potam w tym samym pliku SoSi, niżej wpisz takie oto linijki, także pod ostatnimi z GTF:
Kod: Zaznacz cały
             if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF) == 0)
             {

                soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/_____.wav", CarPos, true);
             }

Kod: Zaznacz cały

             if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF) == 0)
             {

                soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/_____.wav", CarPos, true);
             }

Zamiast tamtych zer wpisz taką samą cyfrę jak wcześniej wpisywałeś przy tamtych kwadratowych nawiasach. A w miejsce: _____.wav" , w miejsce linijki wpisz nazwę syreny jaką chcesz, są one razem z nazwami w PL_Mod->Audio->FX->Sirens-> i tutaj są syreny.
9. Wszystko gotowe, musisz teraz tylko w Edytorze dodać światła jak nie są dodane i np. sprzęt jaki chcesz mieć np. na dachu, czyli mozesz dać węże ssawne i drabinę na dach, ale to chyba wiesz już jak zrobić.

_________________________________
*********************************
Myślę, że Mój mini-poradnik zrozumiałeś i Ci pomoże. :wink:
Pozdrawiam! :)

Poprawione.

Autor postu otrzymał pochwałę
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 19:17 przez stasiek2012, łącznie zmieniany 1 raz
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Postautor: kondzior1998 » 30 wrz 2010, 18:10

zrobiłem gdy włączm pl moda i biore swobodną gre (jak i misje) to wzbieram pojazd i koniec gra sie wyacza
:cry:
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Postautor: stasiek2012 » 30 wrz 2010, 19:08

To prawdopodobnie coś źle zrobiłeś, ale może to być coś innego... Bo Ja tak mam też z kilkoma pojazdami, które dodałem do gry, i Mi też sie tak dzieje, to Je usuwam i wstawiam od nowa, najpierw do Edytora(poradnik Carmana), potem do moda(to co wyżej, w poprzednim poście napisałem). :wink:

P.S.:
Poprawiłem pkt. 6 poradnika, ponieważ znalazłem taki mały błąd. Sorka. :)
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Postautor: kondzior1998 » 30 wrz 2010, 19:53

nadal się dzieje
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Postautor: stasiek2012 » 01 paź 2010, 16:54

To nie wiem czemu... :? sam tak zrobiłem, i u mnie wszystko działa ok. :)
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: kondzior1998 » 13 paź 2010, 15:32

w edytorze mam taką siatkę i światła :(
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: gagar » 13 paź 2010, 22:12

kondzior1998 pisze:w edytorze mam taką siatkę i światła :(

rozumiem że takie pudełko kwadratowe ? to musiałeś podać gdzieś złe nazwy ;D plików lub nie ma pliku danego pojazdu ;D
pamiętaj że dodając pojazd muszą być prawidłowe nazwy błąd jednej literki i masz źle ;p
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: kondzior1998 » 14 paź 2010, 08:48

niewiem ja raczej wszystko zrobiłem pozamieniałem models na models prototypes na prototypes i units na nunits wię niewiem spróbowałem jeszcze raz ale to samo :(
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: gagar » 14 paź 2010, 12:17

W edytorze możesz w danym pojeździe sprawdzić ścieżki w jakim folderze i jaki plik się znajduje zobacz na wszystkie nazwy a następnie zobacz jak się nazywają foldery i pliki normalnie bo coś robisz źle ;p a wystarcz jeden znak i masz źle. A jak dalej nie widzisz nic szczególnego to najlepiej usuń wszystko związane z danym pojazdem zostawiając plik v3o i teksturę a następnie dodaj wszystko od nowa ;D Ja tak zawsze robię i zawsze działa ;D
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: kondzior1998 » 14 paź 2010, 13:28

spróbuje odezwę się :)
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: stasiek2012 » 14 paź 2010, 13:59

To może w Edytorze wejdź w tengo Jelcza, następnie Edits, i na dole w tym okienku masz takie 3 linijki i przy nich klawisz "Browse", kliknij go i wybierz ścieżkę do modelu .v3o tego Jelcza. ;)
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: jelcz 442 gcba 6x6

Postautor: kondzior1998 » 14 paź 2010, 14:18

nic :cry:
remiza Wola Bystrzycka
star244d gba

mercedes benz 1017

ford transit

Lublin 3
kondzior1998
Starszy ogniomistrz
Starszy ogniomistrz
 
Posty: 144
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:40
Lokalizacja: Dęblin/Wojcieszków
Pochwały: 2

Następna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości