Zaraz sobie go ściągnę to Ci powiem co dokładnie z nim zrobić... .
*************************
:EDIT:
1. Po ściągnięciu Jelcza 442 GCBA 6x6 masz archiwum .rar otwórz je WinRar'em.
2. Plik .e4mod zainstaluj Mod-Installerem(jest on w Start->Programy->Emergency4->Mod-Installer .
3. Wchodzisz w:
Mój komputer-> ...
Emergency4->Mods->Jelcz442.
4. Kopiujesz foldery:
Models->Vehicles->STRAZ POZARNA-> i kopiujesz z tego folderu oba foldery: Jelcz442 oraz Jelcz442 6X6 wklejasz je PL_Modzie w miejscu Models->Vehicles->Straz Pozarna.
5. Następnie skopiuj z:
Prototypes->Vehicles->STRAZ POZARNA-> tam sa 2 pliki .e4p skopiuj je i wklej do Prototypes->Vehicles->Straz w PL_Modzie.
6. Teraz skopiuj:
Units->Vehicles->FireDepartment->110JELCZ oraz 120JELCZ i wklej w to samo miejsce w PL_Modzie. Tutaj wejdź do folderu najpierw 110JELCZ, i zmień w nim w pliku unit.xml otiwerając go za pomocą notatnika, zmień linijki(jest przy campanii i freeplay'u taka linijka) :
- Kod: Zaznacz cały
<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ POZARNA/JELCZ 442.e4p" />
na:
- Kod: Zaznacz cały
<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p" />
I w folderze 120JELCZ tak samo w pliku unit.xml, zmień tą linijki(jest przy campani i przy freeplay'u taka linijka) :
- Kod: Zaznacz cały
<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/STRAZ POZARNA/JELCZ GCBA 6X6.e4p" />
Na taką:
- Kod: Zaznacz cały
<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p" />
7. Gdy to już zrobiłeś, wpisz w pliku freeplaybase w folderze Specs w PL_Modzie odpowiednie linijki, gotowe linijki do wklejenia:
- Kod: Zaznacz cały
<vehicle prototype="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p" count="100" />
- Kod: Zaznacz cały
<vehicle prototype="mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p" count="100" />
8. Następnie w folderze: Scripts->Game->Command->SoSi.script wpisz odpowiednie linijki odpowiadające za syreny w wozie.
Gotowe linijki do wklejenia:
- Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_GTF..[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ 442.e4p";
- Kod: Zaznacz cały
const char PROTO_GTF..[] = "mod:Prototypes/Vehicles/Straz/JELCZ GCBA 6X6.e4p";
Tylko muszą być pod ostatnim wozem GTF wpisane! I przed nawiasem ..[] w miejsce kropek wpisz cyfrę dla tego wozu GTF, następna po poprzednim.
Potam w tym samym pliku SoSi, niżej wpisz takie oto linijki, także pod ostatnimi z GTF:
- Kod: Zaznacz cały
if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF) == 0)
{
soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/_____.wav", CarPos, true);
}
- Kod: Zaznacz cały
if (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_GTF) == 0)
{
soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/_____.wav", CarPos, true);
}
Zamiast tamtych zer wpisz taką samą cyfrę jak wcześniej wpisywałeś przy tamtych kwadratowych nawiasach. A w miejsce: _____.wav" , w miejsce linijki wpisz nazwę syreny jaką chcesz, są one razem z nazwami w PL_Mod->Audio->FX->Sirens-> i tutaj są syreny.
9. Wszystko gotowe, musisz teraz tylko w Edytorze dodać światła jak nie są dodane i np. sprzęt jaki chcesz mieć np. na dachu, czyli mozesz dać węże ssawne i drabinę na dach, ale to chyba wiesz już jak zrobić.
_________________________________
*********************************
Myślę, że Mój mini-poradnik zrozumiałeś i Ci pomoże.
Pozdrawiam!
Poprawione. Autor postu otrzymał pochwałę