Skażenie wypadek

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Skażenie wypadek

Postautor: kuxxx » 18 mar 2012, 22:31

Witam mam problem chcę stworzyć zdarzenie (wolna gra) w którym z cysterny wydobywa się gaz i jest skażenie(jak z niektórych fabryk przy pożarze), tylko nie mam pojęcia jak to wykonać żeby skażenie pojawiało. Doszedłem do tego, że fabryki są nazwane industrial_contain chyba tak i podczas pożaru unosi się zielona chmura. Może trzeba dodać do nazwy samochodu contain(ccar_contain04). Proszęo pomoc. Pozdrawiam kuxxx
Strażakiem się jest, a nie bywa
Awatar użytkownika
kuxxx
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 45
Rejestracja: 08 wrz 2009, 14:46

Re: Skażenie wypadek

Postautor: 0202prezesmaciek » 24 mar 2012, 20:30

mi się wydaje że bd trzeba skrypt do nowego wypaktu napisać
ale to można obejść zrób wyoadek zwykły podpal cysterne i trzeba zrobić cuś (nie wiem co) aby doszło do skażenia
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Skażenie wypadek

Postautor: woprowiec » 27 paź 2012, 14:03

Sorki że piszę tu, ale nie chcę nowego tematu zakładac. Wie ktoś dokładnie jak takie skażenie dodac?
Kontakt: GG:38182658
Czy sie stoi czy sie leży, zawsze tlenu sie należy
Awatar użytkownika
woprowiec
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 316
Rejestracja: 29 cze 2012, 21:11
Lokalizacja: iława
Pochwały: 9

Re: Skażenie wypadek

Postautor: komandos » 27 paź 2012, 16:02

Witam sorki że tu ale po co nowy wątek robić. Chciałem na mapie freeplay zrobić wypadek drogowy, wie ktoś jak zrobić uwięzioną osobę w pojeździe do wyciągnięcia jej??
komandos
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 8
Rejestracja: 17 wrz 2011, 09:34

Re: Skażenie wypadek

Postautor: fireman » 27 paź 2012, 16:23

dajesz ludka na mape, nazywasz go jakoś w jego propertions, np: N00b
poem kładziesz wrak, dajesz propertions-edit i person enclosed (czy jakoś tak) dajesz ptaszka i z listy wybierasz N00b'a
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Skażenie wypadek

Postautor: 0202prezesmaciek » 14 lis 2012, 20:05

komandos pisze:Witam sorki że tu ale po co nowy wątek robić. Chciałem na mapie freeplay zrobić wypadek drogowy, wie ktoś jak zrobić uwięzioną osobę w pojeździe do wyciągnięcia jej??

zajrzyj tutaj viewtopic.php?f=17&t=4746&p=62402&hilit=edytor+i+ja#p62402
jak coś jeszcze o wypadku to jeśli chcesz mogę coś doradzić na pw
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Skażenie wypadek

Postautor: Pelek » 31 maja 2013, 13:29

Jak konkretnie zrobić takie skażenie że chmura radioaktywna uwalnia się z pojazdu to nie wiem, ale możesz zrobić coś takiego że dajesz wrak jakiejś ciężarówki, i potem z menu opcji (F1) z zakładki Objects>Missionspec tam poszukaj pliku Plastic Barrel 1 radioactive, jest to beczka zawierająca radioaktywne materiały, możesz je porozrzucać na mapie w dowolnych miejscach, ilościach i pozycjach :) na umieszczonej na mapie beczce kliknij Properties, na górze będzie okienko pod nazwą Child-Objects, tam znajdzie się plik o nazwie Contam NHF, po jego lewej stronie znajdzie się pusty kwadracik, trzeba go zaznaczyć, wtedy skażenie zacznie się samo uwalniać, a każdy kto w nie wejdzie w krótkim czasie się zarazi. Na dole jeszcze masz opcję Burn Status (poziom zniszczeń), możesz sobie zaznaczyć Normal (nie naruszone), Halfburned (częściowo zniszczone) lub Fullburned (całkowicie zniszczone) tak dla efektu :) Może coś pomogłem :)
To właśnie nasze NIEDOCIĄGNIĘCIA pozwalają nam uczyć się na BŁĘDACH. Ale tylko te największe KATASTROFY pozwalają nam poczuć jaką potęgę mamy w swoich rękach i jak NIEWŁAŚCIWIE ją wykorzystujemy. Tym właśnie była KATASTROFA W C Z A R N O B Y l U !
Pelek
Awatar użytkownika
Pelek
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 35
Rejestracja: 30 maja 2013, 17:54
Lokalizacja: Wielewo

Re: Skażenie wypadek

Postautor: DrJonathan,FEMA » 31 maja 2013, 15:46

Najlepiej chyba napisać nowy skrypt.
Federal Emergency Management Agency
Emergency Medical Service
F.D.N.Y.
New York's Best
Awatar użytkownika
DrJonathan,FEMA
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 11
Rejestracja: 31 maja 2013, 12:40
Lokalizacja: New York City

Re: Skażenie wypadek

Postautor: Anonimowy » 01 cze 2013, 10:56

trzeba najpierw umieć pisać skrypty a to nie każdy umie
Nic nie dzieje się wbrew naturze
lecz wbrew temu, co o niej wiemy
Fox Mulder w serialu "Z Archiwum X"


moje gg:45124969

KP PSP Rypin
Awatar użytkownika
Anonimowy
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 423
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Lokalizacja: Rypin
Pochwały: 14

Re: Skażenie wypadek

Postautor: 0202prezesmaciek » 02 cze 2013, 11:46

prosił bym o przyznanie pochwały użytkownikowi Pelek.
Maciex

Zakończyłem prace nad B-B mod.
Obecnie: obijam się.
0202prezesmaciek
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 676
Rejestracja: 05 cze 2010, 14:26
Lokalizacja: częstoooooochowa
Pochwały: 18

Re: Skażenie wypadek

Postautor: Pelek » 23 cze 2013, 19:23

0202prezesmaciek pisze:prosił bym o przyznanie pochwały użytkownikowi Pelek.

Dzięki bardzo :) Troche się siedzi w edytorze to coś tam o tym wiem :)
To właśnie nasze NIEDOCIĄGNIĘCIA pozwalają nam uczyć się na BŁĘDACH. Ale tylko te największe KATASTROFY pozwalają nam poczuć jaką potęgę mamy w swoich rękach i jak NIEWŁAŚCIWIE ją wykorzystujemy. Tym właśnie była KATASTROFA W C Z A R N O B Y l U !
Pelek
Awatar użytkownika
Pelek
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 35
Rejestracja: 30 maja 2013, 17:54
Lokalizacja: Wielewo


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron