Pogoda w grze

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Pogoda w grze

Postautor: Bartek_ZGR » 27 lis 2012, 16:57

Witam :)

Mam pytanie czy jest możliwość wyłączenia deszczu oraz burzy podczas grania w "niekończąca sie gra"

Dziękuję :)
Bartek_ZGR
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2012, 16:54
Lokalizacja: Zgierz

Re: Pogoda w grze

Postautor: benk86 » 27 lis 2012, 17:49

Z tego co mi wiadamo to się nie da wyłonczycz,a co ścina ci?
Awatar użytkownika
benk86
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 245
Rejestracja: 01 lis 2012, 19:40
Pochwały: 2

Re: Pogoda w grze

Postautor: waldekpolkowice » 27 lis 2012, 17:52

Zapewne jest jakiś wpis w grze odpowiadający pogodzie ale gdzie ten wpis to nie wiem.
Najlepszą niespodzianką jest brak niespodzianek
MAM NOWE GG. MOJE GG - 47676401
Facebook Waldemar Szańkowski
Awatar użytkownika
waldekpolkowice
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1958
Rejestracja: 01 lip 2011, 19:18
Lokalizacja: Polkowice
Pochwały: 65

Re: Pogoda w grze

Postautor: Bartek_ZGR » 27 lis 2012, 19:52

Ścina mi się jak zaczyna padać, poza tym większość gry to tylko pada.
Bartek_ZGR
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2012, 16:54
Lokalizacja: Zgierz

Re: Pogoda w grze

Postautor: COMMANDER » 27 lis 2012, 20:41

Da się
Kod: Zaznacz cały
   <climate initial="fair">
      <weather name="fair" changeduration="15.0" minduration="60" maxduration="180">
         <fog intensity="0.0" color="ffffff"/>
         <rain intensity="0.0"/>
         <storm intensity="0.0" speed="0.0"/>
         <flash frequencyfactor="0.0"/>
         <sound name=""/>
         <sound2 name=""/>
         
         <transition state="cloudy" weight="1.5"/>
         <transition state="misty" weight="0.7"/>
      </weather>
      <weather name="cloudy" changeduration="15.0" minduration="60" maxduration="180">
         <fog intensity="0.3" color="7F7F7F"/>
         <rain intensity="0.0"/>
         <storm intensity="0.0" speed="0.0"/>
         <flash frequencyfactor="0.0"/>
         <sound name=""/>
         <sound2 name=""/>
         
         <transition state="fair" weight="1.0"/>
         <transition state="misty" weight="0.7"/>
         <transition state="light rain" weight="1.5"/>
      </weather>
      <weather name="misty" changeduration="7.0" minduration="30" maxduration="90">
         <fog intensity="0.7" color="a0a0a0"/>
         <rain intensity="0.0"/>
         <storm intensity="0.0" speed="0.0"/>
         <flash frequencyfactor="0.0"/>
         <sound name=""/>
         <sound2 name=""/>
         
         <transition state="fair" weight="0.5"/>
         <transition state="cloudy" weight="1.0"/>
         <transition state="light rain" weight="1.0"/>
      </weather>
      <weather name="light rain" changeduration="15.0" minduration="60" maxduration="180">
         <fog intensity="0.1" color="7F7F7F"/>
         <rain intensity="0.2"/>
         <storm intensity="0.1" speed="0.1"/>
         <flash frequencyfactor="0.0"/>
         <sound name=""/>
         <sound2 name=""/>
         
         <transition state="cloudy" weight="1.0"/>
         <transition state="misty" weight="0.7"/>
         <transition state="heavy rain" weight="1.0"/>
         <transition state="thunderstorm" weight="1.5"/>
      </weather>
      <weather name="heavy rain" changeduration="15.0" minduration="60" maxduration="180">
         <fog intensity="0.3" color="7F7F7F"/>
         <rain intensity="0.5"/>
         <storm intensity="0.1" speed="0.2"/>
         <flash frequencyfactor="0.0"/>
         <sound name="mod:Audio/Ambient/rain01.wav"/>
         <sound2 name=""/>
         
         <transition state="misty" weight="0.7"/>
         <transition state="light rain" weight="1.0"/>
         <transition state="thunderstorm" weight="2.0"/>
      </weather>
      <weather name="thunderstorm" changeduration="15.0" minduration="60" maxduration="180">
         <fog intensity="0.4" color="606060"/>
         <rain intensity="1.0"/>
         <storm intensity="0.5" speed="0.4"/>
         <flash frequencyfactor="1.0"/>
         <sound name="mod:Audio/Ambient/rain02.wav"/>
         <sound2 name="mod:Audio/Ambient/thunder02.wav"/>
         
         <transition state="heavy rain" weight="1.0"/>
         <transition state="light rain" weight="1.0"/>
      </weather>
   </climate>
      

we freeplay params endless. Dajesz wszystko na 0
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Pogoda w grze

Postautor: Bartek_ZGR » 27 lis 2012, 21:33

A gdzie jest to freeplay params endless ??
Bartek_ZGR
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2012, 16:54
Lokalizacja: Zgierz

Re: Pogoda w grze

Postautor: stasiek2012 » 27 lis 2012, 21:39

W folderze Specs modu?
Kontakt ze mną na maila: grzesiek_bd@interia.pl lub fb.
Awatar użytkownika
stasiek2012
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1142
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:10
Lokalizacja: Brzeg Dolny / k. Wrocławia.
Pochwały: 32

Re: Pogoda w grze

Postautor: kasior_zgr » 28 lis 2012, 17:22

Wchodzisz do folderu z modem ->Specs-> i szukasz takiego pliku: "fp_params_endless", następnie otwierasz go notatnikiem o robisz wszystko tak jak napisał Ci COMMANDER.
Mój kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Szpaner93

Wyposażenie KPPSP JRG Zgierz:

GBA 2,5/16 Iveco Eurocargo
GCBA 5/32 Man LE 18.280
GCBA 8/32 Tatra 815/PR2
SLRt Iveco Daily
SH-18 Star 200
SH-40 Volvo FM12
SLRChem Mercedes Vario 8140
itd... :)
Awatar użytkownika
kasior_zgr
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 651
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:56
Lokalizacja: Zgierz/k Łodzi
Pochwały: 23


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron