Problem z pl mod 1.0

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Problem z pl mod 1.0

Postautor: MARCIN998 » 25 lip 2013, 15:15

Witam otóż mam mały problem z pl mod 1.0 b kiedy grałem w swobodnej grze strasznie dużo występował pożar koło koszar dało by się zmienić częstotliwość zdarzenia żeby po prostu mnie tych pożarów w tym miejscu było :) ?
MARCIN998
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 25 lip 2013, 15:10
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: COMMANDER » 25 lip 2013, 15:18

To żaden problem, tak to po prostu jest w emergency4.

Autor postu otrzymał pochwałę
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: MARCIN998 » 25 lip 2013, 15:22

Aha to dziękuje a nie dało by się jakoś tego zmienić ?
MARCIN998
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 25 lip 2013, 15:10
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: COMMANDER » 25 lip 2013, 15:24

a jakie to zdarzenie ? Pożar od fajerwerka ? Od nie dopałka papierosa ? Wybuch gazu ?
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: MARCIN998 » 25 lip 2013, 15:25

To jest eksplozja rury z gazem
MARCIN998
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 25 lip 2013, 15:10
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: COMMANDER » 25 lip 2013, 15:32

W katologu z modem wchodzisz do specs>fp_params_endless.xml otiwerasz noatnikiem
szukasz wartości <EFPGasExplosion>
<Enabled value = "1" /> i zmieniasz 1 na 0. Czyli <EFPGasExplosion>
<Enabled value = "0" /> zapisujesz i gotowe.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: MARCIN998 » 25 lip 2013, 15:33

A dobra dziękuje :)
MARCIN998
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 6
Rejestracja: 25 lip 2013, 15:10
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: firechef99 » 25 lip 2013, 15:39

Łatwiej usunąć pole eksplozji w edytorze.
firechef99
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1111
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:14
Pochwały: 57

Re: Problem z pl mod 1.0

Postautor: COMMANDER » 25 lip 2013, 15:43

Ale to ryzykowne, jak laik, to może sobie tylko pogorszyć zamiast polepszyć.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości

cron