PL MOD 1.0

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Olek_CK » 04 wrz 2014, 18:54

No teraz dla odmiany zawiesza się podczas ładowania nawet pl moda 0.99. A on śmigał bez żadnych lagów itp.
Olek_CK
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 03 wrz 2014, 22:45

Re: PL MOD 1.0

Postautor: WojteQ » 04 wrz 2014, 20:45

Możliwe że masz za dużo modów i komputer nie ogarnia. Chodzi oczywiście o zainstalowane modyfikacje.
" Śubmeś > iśtjudi "
Awatar użytkownika
WojteQ
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 1825
Rejestracja: 19 lis 2008, 19:47
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 53

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Gojko » 05 wrz 2014, 19:05

Generalnie rzecz ujmując mod świetny. Wielka szkoda, że się zespół rozpadł przez jakiegoś buraka i brak czasu. Znalazłem błędy (jeden chyba wspominany):
- korkuje się skrzyżowanie w lewym górnym rogu mapy, tam gdzie jest zjazd na jednokierunkową
- po przejechaniu wiaduktu nad autostradą, auta zatrzymują się przed wysepką, na lewo od Komendy Policji.
- w trybie kampanii po kliknięciu któregokolwiek wozu strażackiego od razu wywala na pulpit.
Gojko
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 17
Rejestracja: 02 wrz 2014, 00:10

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Chris1231 » 05 wrz 2014, 21:34

Gojko pisze:
- w trybie kampanii po kliknięciu któregokolwiek wozu strażackiego od razu wywala na pulpit.


Mod nie jest przystosowany do grania w kampanie. Only freeplay, pozdrawiam.
Chris1231
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 301
Rejestracja: 09 sie 2011, 18:59
Pochwały: 16

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Deeway » 05 wrz 2014, 22:51

podczas wypadku samochodowego wybierałem który zastęp straży ma jechać, nagle zniknęły mi tekstury podłoża, budynki, znaki były tylko znikneła trawa, ulica, chodniki.
A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie ja jestem.
Wolsztyn112
Pomogłem?To daj proszę pochwałę :)
Deeway
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 231
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:31
Pochwały: 9

Re: PL MOD 1.0

Postautor: lordvolver » 05 wrz 2014, 23:33

A dlaczego w manie tgm GBA i gcba są tylko 3 miejsca
Powinno być 6
Awatar użytkownika
lordvolver
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 189
Rejestracja: 03 sie 2011, 18:43
Lokalizacja: Rossosz,Biala Podlaska
Pochwały: 2

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Max_997 » 06 wrz 2014, 13:20

lordvolver pisze:A dlaczego w manie tgm GBA i gcba są tylko 3 miejsca
Powinno być 6


Wejdz sobie w utits i zmien .




Paczka Cywilnych pojazdów.
Obrazek
Większość modeli jest na licencji wolnej (z pl moda)
Dodatkowo sa jeszcze modele Staska , mlodszegostr@zaka i ungreza .

Mam nadzieje ze paczka się komuś spodoba i będzie miał radochę z gry.

Niestety z tych dobrej jakości modeli pojazdów osobowych polskich autorów jest mało , tak że nie wszystkie cywilne wozy zostały podmienione.

http://www.4shared.com/rar/-7KKaonvba/Pojazdy_Cywilne.html?
Zobacz mojego pokemona!

Ty wyluzuj szelki, napisałem mu tylko o co chodzi
by Grzegorz
Awatar użytkownika
Max_997
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 400
Rejestracja: 01 paź 2012, 19:51
Pochwały: 9

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Bateman » 06 wrz 2014, 13:42

Deeway pisze:podczas wypadku samochodowego wybierałem który zastęp straży ma jechać, nagle zniknęły mi tekstury podłoża, budynki, znaki były tylko znikneła trawa, ulica, chodniki.


mi też tak sie robi z midlinerem gba jest jakaś rada na to ?
Bateman
Sekcyjny
Sekcyjny
 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lut 2014, 18:21

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Deeway » 06 wrz 2014, 16:47

też chyba ten wóz wysyłałem.
A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie ja jestem.
Wolsztyn112
Pomogłem?To daj proszę pochwałę :)
Deeway
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 231
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:31
Pochwały: 9

Re: PL MOD 1.0

Postautor: gagar » 06 wrz 2014, 18:17

Milindier jest jakiś Hard Poly i są problemy nie wiem czy go nie wywalić, albo po prostu nie korzystajcie z niego ;)
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: PL MOD 1.0

Postautor: adw » 06 wrz 2014, 18:22

Czy jest jakaś możliwość aby ten mod był kompatybilny z kampanią? przecież 0.99 jest.
adw
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 30
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:24

Re: PL MOD 1.0

Postautor: gagar » 06 wrz 2014, 18:31

Nie wiem Jak wydam łatkę do wolnej gry to może popracuję nad kampanią.
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: PL MOD 1.0

Postautor: DebolStrazak » 06 wrz 2014, 20:24

Midliner chodzi super :) Nie wywalaj go
DebolStrazak
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 298
Rejestracja: 10 sty 2014, 20:17
Pochwały: 9

Re: PL MOD 1.0

Postautor: Kamzik » 06 wrz 2014, 20:39

A czy istnieje opcja przełożenia mapy na inną, czy ze względu na różne punkty wyjazdu nie jest to możliwe?
Awatar użytkownika
Kamzik
Starszy brygadier
Starszy brygadier
 
Posty: 953
Rejestracja: 21 kwie 2009, 18:58
Lokalizacja: Zakopane
Pochwały: 115

Re: PL MOD 1.0

Postautor: gagar » 06 wrz 2014, 20:45

Mapa będzie z PL moda 99.1b
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2345
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

PoprzedniaNastępna

Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron