PL Mod 0.99.1b w kampanii głównej - odkop

Podforum dotyczące PL-Moda.

Moderatorzy: Morpheus, gagar, Robert18gol

PL Mod 0.99.1b w kampanii głównej - odkop

Postautor: Aceog » 25 maja 2018, 17:24

Witam;
Emergency było grą z moich lat szkolnych i postanowiłem odświeżyć tą pozycję. Dowiedziałem się, że są dostępne również mody z polskimi jednostkami. Jakże się uradowałem myśląc o graniu kampanii właśnie ratownictwem z Polski. Oczywiście okazało się iż PL MOD nie jest kompatybilny z kampanią - a raczej nie cały. Otóż swego czasu u was na forum pojawiały się pytania jak grać na PL MODzie w kampanię i padały odpowiedzi, że się nie da. Ja chciałbym postawić inne pytanie/pytania.
Wiem, że częściowo na kampanii działa wersja 0.99.1b. Gdy wgrałem ją do Emergency okazało się, iż pojawiły się w niej wymieszane pojazdy z tej właśnie wersji oraz wersji 1.0 - co jest też dziwne, bo w wolnej grze są dostępne pojazdy tylko z ze starszej edycji moda. Gdy wybieram pojazdy, które raczej należą do wersji 1.0 gra oczywiście wywala do Windowsa. Jednak mimo to, częścią polskich pojazdów da się grać w kampanii (tylko z wersji 0.99.1b). Chciałbym się zapytać jak mogę naprawić błędy poszczególnych modeli pojazdów/jednostek, które nie są grywalne na modzie (a dodane przez ww. mod) tak by dało się nimi jeździć na misje, jak rodzeństwem z wersji 0.99.1b? Może lepiej - jakie wymogi muszą być spełnione by w podstawce bez przeszkód działał pojazd w kampanii. Jakie pliki muszą być gdzie dodane, jak skrypty skaligrafowane itp. żeby wszytko było poprawnie?Byłym bardzo wdzięczny o opisanie wszystkich potrzebnych czynności na przykładzie jakiegoś modelu pojazdu. Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś to w ogóle odczyta.
Aceog
Strażak
Strażak
 
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2018, 17:09

Re: PL Mod 0.99.1b w kampanii głównej - odkop

Postautor: Fabiu » 04 cze 2018, 20:08

Ja bym to zrobił tak: Przerzucić modele z 1.0 do 99.1b i prototypy od nowa robić-copy pojazd który działa i ustawić wszystko od nowa :P

Autor postu otrzymał pochwałę
Kwarantanna jest do zniesienia, jeżeli masz zajęcie!
Awatar użytkownika
Fabiu
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 75
Rejestracja: 05 lut 2018, 21:34
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pochwały: 1

Re: PL Mod 0.99.1b w kampanii głównej - odkop

Postautor: Aceog » 12 cze 2018, 20:54

Ja bym to zrobił tak: Przerzucić modele z 1.0 do 99.1b i prototypy od nowa robić-copy pojazd który działa i ustawić wszystko od nowa

@Fabiu, rozumiem, że oprócz skryptowania i przerzucania plików między folderami, również czeka mnie zabawa z Edytorem Modów? Nie wiesz też może, które pliki skryptu odpowiedzialne są występowanie pojazdów w kampanii? Bo to jest dla mnie zagadką, a może by bardzo pomogło :(
Aceog
Strażak
Strażak
 
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2018, 17:09

Re: PL Mod 0.99.1b w kampanii głównej - odkop

Postautor: Fabiu » 19 cze 2018, 21:59

To ja już nie wiem :/
Kwarantanna jest do zniesienia, jeżeli masz zajęcie!
Awatar użytkownika
Fabiu
Ogniomistrz
Ogniomistrz
 
Posty: 75
Rejestracja: 05 lut 2018, 21:34
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pochwały: 1


Wróć do PL-Mod

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron