<freeplayparameters>
<MinDurationBetweenEvents value = "50.0" /> = Minimalny czas odstępu między wydarzeniami.
<MaxIdleDuration value = "2.0" />
<Seed value="0"/>
<BuyFactor value="1.0"/> = Wartość ceny przy zakupie pojazdu
<SellFactor value="0.8"/> = Wartość ceny przy sprzedaży pojazdu
<GlobalEventFrequencyFactor value="1.0"/>
<TimeSpeedFactor value="1.0"/> = Szybkość upływu czasu
<StartBudget value="750000"/> = Ilość budżetu na początku gry
<MaxBudget value="500000000"/> = Maksymalna wartość budżetu.
<Earnings value="300000"/> = Ilość pieniędzy którą dostajesz o godzinie 12
<SquadPriceGrowth value="0.1"/> = Mnożnik kosztu personelu. Im więcej personelu na mapie tym droższy.
<MaxParkingSpace value="10000" /> = Ilość miejsc parkingowych
<InitialEventFrequencyBoost value="100000.0"/>
<InitialEventWaitDuration value="5.0"/>
<starttime value="4:30"/> = Godzina startu gry
<freeplay>
<missions value="1 2 3 4 13 15 9 8 5 17 12 14 7 19 10 6 18 16 11 20 22">
<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/Pogotowie/NVITO_W.e4p" />
<price value="200" /> = Cena
<speed value="130" /> = Prędkość
<space value="2" /> = Ilość miejsc personelu
<loadspace value="1" /> = ilość miejsc dla pasażerów
<count value="3" />
<personnel> = Tutaj można przypisać ID personelu, co daje nam wybór. Do DOCTOR (lekarz) i PARAMEDICS (sanitariusze) moglibyśmy dodać nawet jednostkę strażaka. I moglibyśmy stworzyć wóz który może zabrać lekarza, sanitariuszy i strażaka.
<unit id="DOCTOR">
<defaultcount value="1" />
</unit>
<unit id="PARAMEDICS">
<defaultcount value="1" />
</unit>
</personnel>
<equipment />
</missions>
</freeplay>
</unit>
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości