Zari 3d studio

Dział przeznaczony dla autorów modów, modeli i wszelkich przeróbek.
Wszelka pomoc dot. modelowania, modów itp prosimy umieszczać w dziale nadrzędnym - "Mody"

Re: Zari 3d studio

Postautor: piterh12 » 14 maja 2011, 11:11

strazakcspsp pisze:
piterh12 pisze:No super :D Tylko trochę za duży modulator, ale to chyba mały problem dla ciebie :P A propo - zarąbiste volvo. Mam nadzieję, że kiedyś również je "zaprezentujesz" i wydasz :D Pozdro.


Volvo zostało zaprezentowane jakiś czas temu:

http://www.youtube.com/watch?v=Aq85f50e1T4



AA to to cacko :d Zmuliłem. Ten 2 modulator też fajny :D
piterh12
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 56
Rejestracja: 30 mar 2010, 18:01

Re: Zari 3d studio

Postautor: Zari » 17 wrz 2011, 19:37

Zastanawiałem się czy nie stworzyć nowego tematu aby to poruszyć ale jednak polecę off-topem, jeżeli zechcecie to oczywiście wydzielę nowy wątek ale nie wiem czy ten temat będzie cieszył się jakimkolwiek zainteresowaniem. Do rzeczy. Odkąd w moje ręce trafiła nowa Emergency 2012 postanowiłem, wykorzystując różne narzędzia i umiejętności, sprawdzić czy prawdziwe są powtarzane na każdym kroku informacje, że Emergency 2012 nie daje się modyfikować. Postanowiłem, że podmienię oryginalny wóz techniczny na Volvo, które wcześniej stworzyłem. Pierwszym problemem jaki zauważyłem jest brak (lub nieźle ukryty) folderu ze skryptami. W tym momencie podjąłem decyzję, że skoro nie można dodawać skryptów to volvo będzie jedynym wozem, który wrzucę a potem biorę się dalej za obrabianie Em4. O ile wrzucenie samego pojazdu nie było zbyt wielkim wyzwaniem to wyskalowanie i ustawienie osi chwilę mi zajęło. Potem utknąłem w martwym punkcie gdy chciałem prawidłowo ustawić koła i światła. Mimo wielu godzin spędzonych nad licznymi plikami nie udało mi się osiągnąć zadowalającego efektu więc podjąłem decyzję, że kończę prace nad modyfikowaniem Em2012, bo szkoda na to czasu i nerwów, lepiej kontynuować prace z Em4. Podsumowując powyższą historię doszedłem do wniosku, że Emergency 2012 można modyfikować jednak jest to zajęcie pracochłonne i wymagające dużego szczęścia.
Żeby nie było zamieszczam screeny efektu moich prac.
ObrazekObrazek
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Re: Zari 3d studio

Postautor: Robert18gol » 19 wrz 2011, 11:46

Ostatnio z gagrem jak byliśmy na browarku bodajże miesiąc temu to gadaliśmy o tym właśnie. ale skoro piszesz ze tak jest jak jest. to jakoś puki co mi ochota odeszła :P
Założyciel PRL MOD FOR EMERGENCY 4
Ochotnicza Straż Pożarna Szczecin
"Dla Ratownika i pacjenta... im pacjent jest spokojniejszy tym bardziej Jego stan jest niepokojący..."
Awatar użytkownika
Robert18gol
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 1991
Rejestracja: 11 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin / Nowogard
Pochwały: 53

Re: Zari 3d studio

Postautor: Carman » 19 wrz 2011, 12:12

Nie wiem czy to taka wielka strata. Emergency 2012 nie ma aż na tyle lepszej grafiki żeby opłacało się tak kombinować. Dla mnie już ustawianie świateł w edytorze "4" jest dość męczące. Szkoda, że nie da się tego zrobić jeszcze w ZModzie.
Awatar użytkownika
Carman
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 2041
Rejestracja: 18 paź 2006, 15:31
Lokalizacja: Kozy k. Bielska-Białej
Ostrzeżenia: -1
Pochwały: 76

Re: Zari 3d studio

Postautor: COMMANDER » 19 wrz 2011, 12:17

To by było dobre gdyby można było ustawiać childy i światła w edytorze.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Zari 3d studio

Postautor: HatorEM » 19 wrz 2011, 14:55

Grafika w Em2012 wcale nie jest taka wystrzałowa, a mimo to wymaga już lepszego sprzętu. Widać to dobrze, na podstawie dodanego Volvo. W Em4 wygląda ono znacznie lepiej graficznie i nie trzeba mieć do tego rakiety. Nawet gdyby do Em2012 dodano edytor, to wiele osób po prostu nie byłoby w stanie zagrać w przyzwoitej rozdzielczości, a grać na modzie z pikselozą to nie granie. Nawet jakby udało się do końca ustawić parametry wozu, a co za tym idzie powymieniać pozostałe zabawki na prawdziwe pojazdy, nie sądzę aby można było takie coś udostępnić.

I taki mały OT:
W ostatnim e-zinie [em-newstime] jest ciekawy artykuł właśnie nt najnowszej odsłony Emergency. W miarę dokładnie jest opisane, dlaczego zrobiono takie posunięcie, a nie inne w kwestii edytora. O ile dobrze zrozumiałem tekst, to trwają prace nad wersją z edytorem. I nie robi tego Quadriga Games. Gra ma roboczy tytuł Emergency Professional. 8)
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Zari 3d studio

Postautor: COMMANDER » 19 wrz 2011, 14:58

zapodaj linkiem do tego newstime. Chodzi o ten z 3 lipca ?
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Zari 3d studio

Postautor: HatorEM » 19 wrz 2011, 15:06

TAK
http://www.em-newstime.de/?p=1312

-- Pon Wrz 19, 2011 15:06 pm --

Zari, jak dodałeś to Volvo, to poza oświetleniem i kołami, skrypt na HDSa działał?
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Zari 3d studio

Postautor: COMMANDER » 19 wrz 2011, 15:11

Wygląda na to że nie ma edytora z powodu skryptów które obciążają silnik gry.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Pochwały: 135

Re: Zari 3d studio

Postautor: HatorEM » 19 wrz 2011, 20:54

Tutaj raczej chodzi o to, że Quadriga nie chce brać odpowiedzialności za nieprzewidziane sytuacje, które mogą się dziać przy skryptach pisanych przez twórców modów. Obciążenie swoją drogą. W Em4 też są przecież takie konflikty, zwłaszcza jak mod jest naszpikowany skryptami. Do Em2012 napisano nowy silnik i chłopaki pewnie nie chcieli tracić czasu na testowanie skryptów, bo się okazało, że to dość skomplikowana sprawa. Takie mam wnioski. Zobaczymy, co zwojują spece od nowego wcielenia Emergency.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Zari 3d studio

Postautor: Zari » 28 gru 2011, 01:59

Tak jak napisałem, nie znalazłem folderu ze skryptami więc jeszcze przed konwersją dołączyłem elementy HDSu na stałe do bryły modelu.
Przypomnę, że silnik nie był pisany wyłącznie na potrzeby Emergency 2012 i jest raczej rozwinięciem poprzedniej wersji(która była użyta w em4) niż całkiem nową produkcją.

-- Śro Gru 28, 2011 1:58 am --

Temat znowu spadł na drugą stronę więc pora na małe odświeżenie.

Po ponad roku walk z pocztą wreszcie dostałem zestaw AODO prosto od MSA.
Obrazek
Jako, że nadal udziela mi się świąteczny nastrój podjąłem decyzję o natychmiastowym udostępnieniu tej przesyłki po uprzednim dołożeniu małego bonusu od siebie.
http://emergency.gry-online.pl/mody/ind ... ntryid=147
Have fun.
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Re: Zari 3d studio

Postautor: strazakcspsp » 28 gru 2011, 02:52

Dzięki wielkie skrypt i model idealny tylko pytania czy to normalne że komenda działa w jedną stronę w sensie że da się tylko założyć AODO a zdjąć już nie?
Mam swoja pasję, która pozwala mi na świat patrzeć jaśniej! Włókniarz Częstochowa!
Awatar użytkownika
strazakcspsp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 984
Rejestracja: 30 cze 2007, 10:17
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 58

Re: Zari 3d studio

Postautor: Zari » 28 gru 2011, 03:08

Nie, nie jest to normalne, podczas testów działało w obie strony, rano sprawdzę jeszcze raz.

-- Śro Gru 28, 2011 3:08 am --

Może nie dodałeś komendy do strażaka z maską, bo sprawdziłem i u mnie zdejmowanie działa prawidłowo. Stwierdziłem natomiast problemy z zamykaniem rolet. Spróbuję potem to naprawić :)
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

Re: Zari 3d studio

Postautor: strazakcspsp » 28 gru 2011, 03:13

Faktycznie nie dodałem komendy dla strażaka z maską dzięki :) , jeszcze jedno jakie wyposażenie musi być żeby można było z tego korzystać bo u mnie nie chce działać na każdym z pojazdów.
Mam swoja pasję, która pozwala mi na świat patrzeć jaśniej! Włókniarz Częstochowa!
Awatar użytkownika
strazakcspsp
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 984
Rejestracja: 30 cze 2007, 10:17
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 58

Re: Zari 3d studio

Postautor: Zari » 28 gru 2011, 03:19

Strażak może założyć AODO z wozów: RW, TLF, DLK. Ale faktycznie zauważyłem problemy z zakładaniem/zdejmowaniem nie wiem jeszcze czemu ale sprawdzę i naprawię :)
emerytowany MODELER
Awatar użytkownika
Zari
Starszy kapitan
Starszy kapitan
 
Posty: 2143
Rejestracja: 04 lut 2006, 14:42
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Pochwały: 104

PoprzedniaNastępna

Wróć do Autorskie mody, modele i przeróbki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości